Dat topic is van mij héquote:
Ergere overtredingen zijn er niet manquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweakersje mag ook echt helemaal niks
een perm ban voor offtopic
Een perm ban voor het verzieken van een topic. Dat zou hier ook moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweakersje mag ook echt helemaal niks
een perm ban voor offtopic
Wat voor debiele opmerking is dat nou? Dan was iedereen al weg hier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een perm ban voor het verzieken van een topic. Dat zou hier ook moeten gebeuren.
Zelfs DarkSonic zou daar te boek staan als een trollquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht dat wij hier weleens hard hapten op een troll, maar bij Tweakers..wtf
Alleen SB en Marcie en misschien GJE.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat voor debiele opmerking is dat nou? Dan was iedereen al weg hier.
Krapje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen SB en Marcie en misschien GJE.
Als ik daar 1x offtopic post krijg ik waarschijnlijk ook een ban, en ik heb nog nooit een ban gehad op een forumquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfs DarkSonic zou daar te boek staan als een troll
Dat laatste kan echt niet manquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik daar 1x offtopic post krijg ik waarschijnlijk ook een ban, en ik heb nog nooit een ban gehad op een forum
ermahgerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Zeg,komen er nog Transfers aan bij EA voor UT ?,
genoeg spelers uit die giga waslijst van afgelopen 31 augustus die wel interessant zijn
edit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1907963.page
GEEN BIDTOKENS MEER IN FIFA 13 !!!
Godverdommequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
genoeg spelers uit die giga waslijst van afgelopen 31 augustus die wel interessant zijn
edit:
Nee, ik heb geen zin om te trollen. Ik snap niet wat er leuk aan isquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat laatste kan echt niet man![]()
Ga eens trollen daar, yolo!
haha toefjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
edit:
De macht om andere te laten doen wat jij wil, namelijk dat ze happen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om te trollen. Ik snap niet wat er leuk aan is
en danquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
PFFF nog 4 en half uur wakker zien te blijven
Slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |