Gijzeling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Neem ze gewoon mee vanaf Schiphol als ik er een paar zie lopen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:13 schreef laucas het volgende:
Het was ook meer een troll
Maar je krijgt wel iets van mij n0ir..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:13 schreef laucas het volgende:
Het was ook meer een troll
Maar je krijgt wel iets van mij n0ir..
Ligt eraan of je voor staat of achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:15 schreef laucas het volgende:
Oke wat is de beste tactiek tegen een 5-2-2-1 met een man minder
Full press sowiesoquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:15 schreef laucas het volgende:
Oke wat is de beste tactiek tegen een 5-2-2-1 met een man minder
Gelijk, verlenging nu. Speel nu 3-4-2-1 zonder spits, werkt wel goed want hij rent toch alleen op de vleugels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je voor staat of achter.
En als ie die bronzes er niet in had had je zeker weggeklikt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb lang niet geraged maar ik sta echt op ontploffen nutegen een standaard Duits kutteam met 3 bronzes in elke linie, die gewisseld worden voor Messi, Khedira en nog 1. Ik heb minstens acht 100% kansen, maar het mocht gewoon niet. Binnenkant paal twee keer, verkeerd getimed, Diego Lopez met 6 chem onmogelijke reddingen. Zijn Messi kon scoren door een hoge bal, mijn verdediger miste de bal volledig terwijl ik niet eens op springen drukte. Uiteindelijk 1-0 verloren, nu nog even BF3 doen en dan pitten
Duhquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
En als ie die bronzes er niet in had had je zeker weggeklikt?
Ik leg dan altijd m'n controller neer en begin dan pas met schreeuwen tegen m'n TV. Dat beperkt het risico op blijvende schade.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb lang niet geraged maar ik sta echt op ontploffen nutegen een standaard Duits kutteam met 3 bronzes in elke linie, die gewisseld worden voor Messi, Khedira en nog 1. Ik heb minstens acht 100% kansen, maar het mocht gewoon niet. Binnenkant paal twee keer, verkeerd getimed, Diego Lopez met 6 chem onmogelijke reddingen. Zijn Messi kon scoren door een hoge bal, mijn verdediger miste de bal volledig terwijl ik niet eens op springen drukte. Uiteindelijk 1-0 verloren, nu nog even BF3 doen en dan pitten
666quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 7e goal besluit 'ie het maar voor gezien te houden.
Handicapquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef Toefjes het volgende:
En een 10-0 meegepakt met mn silver hybridWin makkelijker van gouden teams dan met een gouden team
Daarom ben ik zo'n fan van zilvergold teams. Zou je ook moeten maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef Toefjes het volgende:
En een 10-0 meegepakt met mn silver hybridWin makkelijker van gouden teams dan met een gouden team
Heb TOTY Benzema naast Vela neergezet. Puur vergif die 2 samenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van zilvergold teams. Zou je ook moeten maken.
Alleen met mn spitsenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef Kamikazie het volgende:
Toefjes, of jij scoort heel veel of je scoort alleen met jou spitsen want je hebt altijd bazen gemiddeldes.
Wie maakte de andere goal dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:04 schreef Toefjes het volgende:
Won eerder met 13-1 tegen een team dat "U Mad Bro" heetteIk moet zeggen: hij liet zich niet kennen en bleef gewoon doorvoetballen. Maar Jerome en Delfouneso scoorden beiden 6 keer. Dat tikt wel aan natuurlijk. Het was een gouden BPL team, met Heskey in de spits.
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch net op een of andere fout gay boy band ofzo.
Gast uit de FIFA 13 TV ad, geen voetballer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voor
Geen voetballer, dat ben 'jij'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voor
Thnxquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast uit de FIFA 13 TV ad, geen voetballer.
Zeg maar wij kunnen ons verplaatsen in top voetbal door FIFA te spelenquote:
Neejohquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
Zenit wilde ook Nani halen voor 30 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |