Daarom ben ik zo'n fan van zilvergold teams. Zou je ook moeten maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef Toefjes het volgende:
En een 10-0 meegepakt met mn silver hybridWin makkelijker van gouden teams dan met een gouden team
Heb TOTY Benzema naast Vela neergezet. Puur vergif die 2 samenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van zilvergold teams. Zou je ook moeten maken.
Alleen met mn spitsenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef Kamikazie het volgende:
Toefjes, of jij scoort heel veel of je scoort alleen met jou spitsen want je hebt altijd bazen gemiddeldes.
Wie maakte de andere goal dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:04 schreef Toefjes het volgende:
Won eerder met 13-1 tegen een team dat "U Mad Bro" heetteIk moet zeggen: hij liet zich niet kennen en bleef gewoon doorvoetballen. Maar Jerome en Delfouneso scoorden beiden 6 keer. Dat tikt wel aan natuurlijk. Het was een gouden BPL team, met Heskey in de spits.
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch net op een of andere fout gay boy band ofzo.
Gast uit de FIFA 13 TV ad, geen voetballer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voor
Geen voetballer, dat ben 'jij'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is die linker gast ? Komt me niet 1,2,3 bekend voor
Thnxquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast uit de FIFA 13 TV ad, geen voetballer.
Zeg maar wij kunnen ons verplaatsen in top voetbal door FIFA te spelenquote:
Neejohquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef GuRBuH het volgende:
Zenit wilde ook Nani halen voor 30 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |