Gijzeling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Neem ze gewoon mee vanaf Schiphol als ik er een paar zie lopen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:13 schreef laucas het volgende:
Het was ook meer een troll
Maar je krijgt wel iets van mij n0ir..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:13 schreef laucas het volgende:
Het was ook meer een troll
Maar je krijgt wel iets van mij n0ir..
Ligt eraan of je voor staat of achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:15 schreef laucas het volgende:
Oke wat is de beste tactiek tegen een 5-2-2-1 met een man minder
Full press sowiesoquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:15 schreef laucas het volgende:
Oke wat is de beste tactiek tegen een 5-2-2-1 met een man minder
Gelijk, verlenging nu. Speel nu 3-4-2-1 zonder spits, werkt wel goed want hij rent toch alleen op de vleugels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je voor staat of achter.
En als ie die bronzes er niet in had had je zeker weggeklikt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb lang niet geraged maar ik sta echt op ontploffen nutegen een standaard Duits kutteam met 3 bronzes in elke linie, die gewisseld worden voor Messi, Khedira en nog 1. Ik heb minstens acht 100% kansen, maar het mocht gewoon niet. Binnenkant paal twee keer, verkeerd getimed, Diego Lopez met 6 chem onmogelijke reddingen. Zijn Messi kon scoren door een hoge bal, mijn verdediger miste de bal volledig terwijl ik niet eens op springen drukte. Uiteindelijk 1-0 verloren, nu nog even BF3 doen en dan pitten
Duhquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
En als ie die bronzes er niet in had had je zeker weggeklikt?
Ik leg dan altijd m'n controller neer en begin dan pas met schreeuwen tegen m'n TV. Dat beperkt het risico op blijvende schade.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb lang niet geraged maar ik sta echt op ontploffen nutegen een standaard Duits kutteam met 3 bronzes in elke linie, die gewisseld worden voor Messi, Khedira en nog 1. Ik heb minstens acht 100% kansen, maar het mocht gewoon niet. Binnenkant paal twee keer, verkeerd getimed, Diego Lopez met 6 chem onmogelijke reddingen. Zijn Messi kon scoren door een hoge bal, mijn verdediger miste de bal volledig terwijl ik niet eens op springen drukte. Uiteindelijk 1-0 verloren, nu nog even BF3 doen en dan pitten
666quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 7e goal besluit 'ie het maar voor gezien te houden.
Handicapquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef Toefjes het volgende:
En een 10-0 meegepakt met mn silver hybridWin makkelijker van gouden teams dan met een gouden team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |