Die ga ik kopenquote:
Lelijke kaarten en nee dat zeg ik niet alleen omdat er ajax op staatquote:
met je non-existent fut13 coins zeker. Dat wordt wachten totdat er weer iemand coins gaat doneren.quote:
Bij deze, ik wacht op donaties!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je non-existent fut13 coins zeker. Dat wordt wachten totdat er weer iemand coins gaat doneren.
Dat kaartje ziet er fucking baas uit.quote:
ik denk ook dat dit gewoon fan art isquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lelijke kaarten en nee dat zeg ik niet alleen omdat er ajax op staatdie van dit jaar vind ik mooi.
Zet dit ff in de OP.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
Donequote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga nu alles uit mijn club wegdonderen en een team van de totale coins kopen.
Dat gaat erg lang duren en voordat ik 20% van alles opgeruimd heb, ben ik denk ik al helemaal moe van het verkopen. Teveel meuk in mijn club nog.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart.Zijn dat de nieuwe FUT13 kaarten?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk ook dat dit gewoon fan art is
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat kaartje ziet er fucking baas uit.
quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/90/1885723.pagequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ziet er bazig uit. Waar heb je dit vandaan?
Quoteceptionquote:
idd, die heb ik al gewonnenquote:
Heerlijke statsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |