SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
[ Bericht 8% gewijzigd door vandermar op 26-08-2012 21:48:06 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik ben bruinquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen omdat hij zwart is...
GJE doet aan schaken!
Betaal jij mijn inleg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef n0ir het volgende:
10k inleg op het toernooi?
Poulefase én knockoutfase?
En ALLES is geoorloofd, goed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef n0ir het volgende:
10k inleg op het toernooi?
Poulefase én knockoutfase?
quote:
Die ga ik kopenquote:
Lelijke kaarten en nee dat zeg ik niet alleen omdat er ajax op staatquote:
met je non-existent fut13 coins zeker. Dat wordt wachten totdat er weer iemand coins gaat doneren.quote:
Bij deze, ik wacht op donaties!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je non-existent fut13 coins zeker. Dat wordt wachten totdat er weer iemand coins gaat doneren.
Dat kaartje ziet er fucking baas uit.quote:
ik denk ook dat dit gewoon fan art isquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lelijke kaarten en nee dat zeg ik niet alleen omdat er ajax op staatdie van dit jaar vind ik mooi.
Zet dit ff in de OP.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
Donequote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga nu alles uit mijn club wegdonderen en een team van de totale coins kopen.
Dat gaat erg lang duren en voordat ik 20% van alles opgeruimd heb, ben ik denk ik al helemaal moe van het verkopen. Teveel meuk in mijn club nog.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart.Zijn dat de nieuwe FUT13 kaarten?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk ook dat dit gewoon fan art is
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat kaartje ziet er fucking baas uit.
quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/90/1885723.pagequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ziet er bazig uit. Waar heb je dit vandaan?
Quoteceptionquote:
idd, die heb ik al gewonnenquote:
Heerlijke statsquote:
quote:
Jammer voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]fucking baas
Ik wil een van Bruno Martins Indi
Carequote:
Anders koop je ff 100k van StijnDa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
Ik heb niet genoeg coins, Rijst zou voor mij betalen zei hij
Haha, ja! DOe ik!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Anders koop je ff 100k van StijnDa.
En dan ben jij zeker de bank!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...en dan doen we gewoon 100k inleg.
Wat is je butged?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
WIE MAAKT HEM OP EEN LEUKE MANIER AF?
Dan speelt iedereen met een 50-rated team.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Of we doen het zo, de verliezer moet het team aan de winnaar geven waar hij mee speelde!
Dan pak ik een goud team en win ik alles en discard ik allesquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan speelt iedereen met een 50-rated team.
60K incluis Aguero en Lamela?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laten we zeggen 60k, Suarez heb ik al.
pauper.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel. Maar ik ga dan denk ik voor 86 Aguero
Geen inspiratie, kaasje helaasjequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel. Maar ik ga dan denk ik voor 86 Aguero
np ik ben zelf al bezigquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen inspiratie, kaasje helaasje
Ik heb louter bazen teams!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
np ik ben zelf al bezighet was waarschijnlijk toch een kutteam geworden!
Betalen nadat je bent uitgeschakeld?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:00 schreef KrAlex het volgende:
Of gewoon een Toernooi met als regel dat de verliezer uitgeschakeld is bij een 2-luik en 10K moet inleveren.
Oke zat uit pure verveling te kijken en toen zag ik kralex75! Beetje zitten trollen daar he, zag het wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heel af en toe als ik het nodig vind om te reageren. Ik kom uit '91
Nee nee, mijn nickname daar is KrAlex-10quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke zat uit pure verveling te kijken en toen zag ik kralex75! Beetje zitten trollen daar he, zag het wel.
Oke dan niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee nee, mijn nickname daar is KrAlex-10
Ik doe niet mee!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
- Pascal08
- Thorb
- Vandermar
- Geluidssysteem
- StijnDa
- n0ir
- DannyDeko
- BDIL
- DarkSonic2
- Laucas
Ben ik nog iemand vergeten?
Knal gelijk alle xbox namen erbij danquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
- Pascal08
- Thorb
- Vandermar
- Geluidssysteem
- StijnDa
- n0ir
- DannyDeko
- BDIL
- DarkSonic2
- Laucas
Sorry, dat was dan een misverstand, maar je kunt nu niet meer terug. Je krijgt nog maar 60k terug nu.quote:
Over uurtje wil ik potje tegen jou, nieuw team alles!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee? Is het omdat ik je laatst zo hard batta gaf?
Dat was al zo want ik betaal Mathijsquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry, dat was dan een misverstand, maar je kunt nu niet meer terug. Je krijgt nog maar 60k terug nu.
......quote:
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later welquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd wanneer Wilders net zo ten einde komt als Fortuyn..
Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later wel.
Wat is dit nou voor reactiequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later wel.
Is dat die van Fortuna of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
nu al in bed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha
Lig lekker te iPadden in bed, bazending
Het is Geluidsysteem, je moet niet teveel verwachten.quote:
Klinkt als een opkomende volkszangerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
Goed dat je het zegt, 50k.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was al zo want ik betaal Mathijs
Gewoon Ronaldo kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
PSG gaat af op een nieuw gelijkspelletje. 3 punten uit 3 wedstrijden in de Ligue 1. Goed bezig
Lig ik al de hele dagquote:
Gaf jij Thor harde batta?! Hoeveel is het geworden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bende gij dik of wa?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Heb zo'n elektrisch bed, dus kan gewoon zittend/liggend tv kijken enzo
Luie, verwende flikkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Ik heb niet eens gezegd dat ik mee doe (en dat klopt want ik doe niet mee)quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
- Pascal08
- Thorb
- Vandermar
- Geluidssysteem
- StijnDa
- n0ir
- DannyDeko
- BDIL
- DarkSonic2
- Laucas
Vandaag gewogen, 57 kiloquote:
1-1 met rust en vervolgens 7-1 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaf jij Thor harde batta?! Hoeveel is het geworden?
Toch nog een aanvaller erbij gehaald. Eens kijken of het wat is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
Santana > Naldoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nu IF Toprak in de verdediging. Wie er naast zetten IF Santana of SIF Naldo? Het is de bedoeling dat ik ze beide ga halen, maar heb nu net niet genoeg om beide te kopen.
Jij bent vast dikker, dus maak je maar geen zorgen.quote:
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent vast dikker, dus maak je maar geen zorgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomo
www.budgetgaming.nlquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Even serieus, waar kan ik het goedkoopst 2100 MS points halen?
Amateurquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
mooiboy tips
Hier haal ik mijn tips vandaan
Als jullie ook zo mooiboy als mij willen zijn.
Zet mijn echte geheim niet in dit topic mongool!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Amateur
http://www.mooiboy.com/ dit is de real deal
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Cambiasso, Maicon, Lucio en een Braziliaanse keeper in Spanje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit verder af?
quote:
jou en mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zet mijn echte geheim niet in dit topic mongool!!!
Straks loopt iedereen er zo mooiboy bij als jou en mij!
Ben je nou gek geworden!!!!!
Hij doet het erom heb ik het ideequote:
Nee ik denk van niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij doet het erom heb ik het idee
Zij is van dat wapensmid programma op discovery ofwa?quote:
Beter zet je Xavi neer voor Alonsoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Beter niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter zet je Xavi neer voor Alonso
de balans is zoek!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Dat krijg je ervan als je CB's een high attack workrate hebben en je maar 1 CDM hebt
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar ja met alle respect, Getafe moet je RM zijnde toch gewoon simpel kunnen oprollen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?
Rollen op de vloer me kont eraf aan het lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Coentrao rood, ook al zat ie op de bank.
quote:
chrome://pluginsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe moet ik ookalweer chrome scroll fixen ineens is het weer terug
UP Suarez, Torresquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie is de Ibra van de BPL voor max. 30k?
Koop Torres manquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie is de Ibra van de BPL voor max. 30k?
Like I said, Torres of UP Suarez.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik speel 4-3-2-1 dus mijn spits moet goed kunnen koppen.
Heb je niet nodig als je overal doorheen kan rennenquote:
Die kunnen met hun lengte nooit een Chiellini, Lucio David Luiz etc. verslaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Like I said, Torres of UP Suarez.
Dit. Win regelmatig corners met hemquote:
Ik heb liever dat hij kopballen wint uit cornersquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit. Win regelmatig corners met hem
Dat had je gedachtquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die kunnen met hun lengte nooit een Chiellini, Lucio David Luiz etc. verslaan
Ba was op een of andere manier niet zo goed voor mij. Misschien nog een kans geven.
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter?quote:
Torres is baas. Speel met Drogba en Torres in de spits met daarachter Silva en op de flanken Bale en Gervinhoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar ik wil ook kunnen uithalen. Ibra was echt perfect.
Misschien dan toch UP Suarez proberen...
Torres uiteraard. Vind Torres de beste value for money ST uit de BPL. (Daarna natuurlijk Shrek)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter.
Wie prefereer jij, Torres of UP Suarez?
Speel al 4-3-2-1. Spits moest dus van alles een beetje hebben. Ik neem Torres wel dan. Schijnt ook een erg goede finesse shot te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Torres is baas. Speel met Drogba en Torres in de spits met daarachter Silva en op de flanken Bale en Gervinho. Drogba geef best wel fijne voorzetten en scoort Torres ze met kopballen. Verder is Torres snel en heeft hij een geweldig schot.
Torres en Suarez zijn ongeveer even goed, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Suarezquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter?
Wie prefereer jij, Torres of UP Suarez?
En Rooney, geef jij mij even 100k?
Maak het me lekker moeilijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Torres en Suarez zijn ongeveer even goed, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Suarez
Drogba isquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maak het me lekker moeilijk
Nee had UP Suarez eigenlijk al, hij voelt slomer en zijn schot voelt niet als 90.
Ik heb nu Drogba maar die is niet echt goed. Torres dus.
Nee maar ik kom te kort voor 88 Van Persie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook met UP Suarez gespeeld maar totaal niet bijzonder, UP RvP vind ik 100x beter.
(ja maar van Persie is van Feyenoord en Suarez van ajax, bla bla bla bla)
Nee, ik heb met beide gespeeld en vond hem niet bijzonder.
Ik vond hem sterk spelen vandaag tegen wel extreem matige backs (zabaleta en later Kolarov)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Sterling schijnt wel een groot talent te zijn, maar volgens die Chuzzz database is hij volgend jaar een bronze met 62 of 63 overall. Wel krijgt hij 4 of misschien 5*
Wat is dat dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu eenvandaag over die Facebookmoord, wtf bezielt kinderen om zoiets te doen. Te ziek voor woorden!
Google maar even!quote:
Twee 'vriendinnen' hadden ruzie op FB, ene zegt het tegen haar vriend, die op zijn beurt iemand inhuurt om de andere vriendin te vermoordenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
Goede tip trouwens Alex.. met je Galatasaray winnen= gratis geld, 3-3
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
Goede tip trouwens Alex.. met je Galatasaray winnen= gratis geld, 3-3
Behalve Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als met City, Real (handicap)
alle toppers faalden dit weekend
Daarom zei ik ook toppers.quote:
En mijn AZ tip. Volgend weekend maar alle tips die hier gegeven worden layen. is gratis geld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als met City, Real (handicap)
alle toppers faalden dit weekend
Daar zat geen value in dit weekendquote:
Tellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nationaliteit = 1,5 link
Club = 2,5 link
competitie = 1 link
En hoe bepaal je dan hoeveel links iemand moet hebben?
aantal lijntjes die naar hem gelinkt zijn optellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nationaliteit = 1,5 link
Club = 2,5 link
competitie = 1 link
En hoe bepaal je dan hoeveel links iemand moet hebben?
*notbad.jpg*quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad voor die prijs
Een hele goede speler ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad voor die prijs
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aantal lijntjes die naar hem gelinkt zijn optellen
spits in 352 dus 1 met andere spits 1 met cam= 2 links nodig
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?Damn. Dat wist ik dus niet.
ja preciesquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?Damn. Dat wist ik dus niet.
Wacht even, hangt ervanaf welke formatie!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
88 Aguero voor 35k is best goedkoop toch?
4231.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht even, hangt ervanaf welke formatie!
Als je even wacht dan zoek ik het voor je op! Niet kopen dus hé! Niet kopen!
ja zo'n idee had ik alquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
O, jammmer. Anders had ik hem gekocht
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu eenvandaag over die Facebookmoord, wtf bezielt kinderen om zoiets te doen. Te ziek voor woorden!
Die eerste 3quote:
Ik heb het gestuurd, al voordat je het zeiquote:
die arme mod heeft al zo'n kutleven en dan ga je hem ook nog trollen met zo'n kutreactiequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd, al voordat je het zei. Wat is daar nou bijzonder aan..
afscheid nemenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:11 schreef pascal08 het volgende:
What the fuck doen jullie op tweakers?
H4x0rquote:
sowieso, lukt me alleen niet hem werkend op fok te krijgenquote:
Thanks, die gifjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/38815361#38815361
Te groot zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso, lukt me alleen niet hem werkend op fok te krijgen
yepquote:
Verklein hem met ditquote:
fffuuuuuuuuuquote:
nah verneukt man met die pixelsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |