......quote:
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee? Is het omdat ik je laatst zo hard batta gaf?
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later welquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd wanneer Wilders net zo ten einde komt als Fortuyn..
Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later wel.
Wat is dit nou voor reactiequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer ga playstationen en laat dat politiek gewoon. Dat komt later wel.
Is dat die van Fortuna of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
nu al in bed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha
Lig lekker te iPadden in bed, bazending
Het is Geluidsysteem, je moet niet teveel verwachten.quote:
Klinkt als een opkomende volkszangerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
Goed dat je het zegt, 50k.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was al zo want ik betaal Mathijs
Gewoon Ronaldo kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
PSG gaat af op een nieuw gelijkspelletje. 3 punten uit 3 wedstrijden in de Ligue 1. Goed bezig
Lig ik al de hele dagquote:
Gaf jij Thor harde batta?! Hoeveel is het geworden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee? Is het omdat ik je laatst zo hard batta gaf?
Bende gij dik of wa?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Heb zo'n elektrisch bed, dus kan gewoon zittend/liggend tv kijken enzo
Luie, verwende flikkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Ik heb niet eens gezegd dat ik mee doe (en dat klopt want ik doe niet mee)quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
- Pascal08
- Thorb
- Vandermar
- Geluidssysteem
- StijnDa
- n0ir
- DannyDeko
- BDIL
- DarkSonic2
- Laucas
Ben ik nog iemand vergeten?
Vandaag gewogen, 57 kiloquote:
1-1 met rust en vervolgens 7-1 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaf jij Thor harde batta?! Hoeveel is het geworden?
Toch nog een aanvaller erbij gehaald. Eens kijken of het wat is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Danny Hoesen naar Ajax
Nooit van gehoord.
Santana > Naldoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nu IF Toprak in de verdediging. Wie er naast zetten IF Santana of SIF Naldo? Het is de bedoeling dat ik ze beide ga halen, maar heb nu net niet genoeg om beide te kopen.
Jij bent vast dikker, dus maak je maar geen zorgen.quote:
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent vast dikker, dus maak je maar geen zorgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is die niet. Mathijs is een mooie jongen. nohomo
www.budgetgaming.nlquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Even serieus, waar kan ik het goedkoopst 2100 MS points halen?
Amateurquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
mooiboy tips
Hier haal ik mijn tips vandaan
Als jullie ook zo mooiboy als mij willen zijn.
Zet mijn echte geheim niet in dit topic mongool!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Amateur
http://www.mooiboy.com/ dit is de real deal
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig ik al de hele dag
Cambiasso, Maicon, Lucio en een Braziliaanse keeper in Spanje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit verder af?
quote:
jou en mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zet mijn echte geheim niet in dit topic mongool!!!
Straks loopt iedereen er zo mooiboy bij als jou en mij!
Ben je nou gek geworden!!!!!
Hij doet het erom heb ik het ideequote:
Nee ik denk van niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij doet het erom heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |