dan fix je chimeidsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef maan_man het volgende:
Nu weet ik hoe ik een mooiboy kan worden, maar ik weet niet waarom ik een mooiboy moet worden. Kun je toelichten wat het voordeel is van een mooiboy zijn?
Peace.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn style?
Ow ok, maar ik heb geld. Daarom heb ik al deze poespas niet nodig, want de gemiddelde vrouw is een gold digger. Maar bij het ontbreken van financiën is dit inderdaad een oplossing.quote:
Petje en Aerox kosten ook geld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik heb geld. Daarom heb ik al deze poespas niet nodig, want de gemiddelde vrouw is een gold digger. Maar bij het ontbreken van financiën is dit inderdaad een oplossing.
Ah, een zakenman. Iedereen is jong geweest en weet hoe het is om zijn eerste centjes te verdienen. Houd daar rekening mee in je reacties. TS is pas 14!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat noemen ze in onze kringen wisselgeld. Ik heb het over het echte geld.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een zakenman. Iedereen is jong geweest en weet hoe het is om zijn eerste centjes te verdienen. Houd daar rekening mee in je reacties. TS is pas 14!
Fixed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef maestronator het volgende:
Ts draagt nog sokken in sandalen die zijn moeder koopt bij Scapino en komt op FoK! mooiboy tips geven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |