dan fix je chimeidsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef maan_man het volgende:
Nu weet ik hoe ik een mooiboy kan worden, maar ik weet niet waarom ik een mooiboy moet worden. Kun je toelichten wat het voordeel is van een mooiboy zijn?
Peace.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn style?
Ow ok, maar ik heb geld. Daarom heb ik al deze poespas niet nodig, want de gemiddelde vrouw is een gold digger. Maar bij het ontbreken van financiën is dit inderdaad een oplossing.quote:
Petje en Aerox kosten ook geld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik heb geld. Daarom heb ik al deze poespas niet nodig, want de gemiddelde vrouw is een gold digger. Maar bij het ontbreken van financiën is dit inderdaad een oplossing.
Ah, een zakenman. Iedereen is jong geweest en weet hoe het is om zijn eerste centjes te verdienen. Houd daar rekening mee in je reacties. TS is pas 14!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat noemen ze in onze kringen wisselgeld. Ik heb het over het echte geld.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een zakenman. Iedereen is jong geweest en weet hoe het is om zijn eerste centjes te verdienen. Houd daar rekening mee in je reacties. TS is pas 14!
Fixed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef maestronator het volgende:
Ts draagt nog sokken in sandalen die zijn moeder koopt bij Scapino en komt op FoK! mooiboy tips geven...
Leg uit ben benieuwdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen mooiboy en guido he?
Nee, behoren alle twee tot het uitschot van de maatschappij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen mooiboy en guido he?
Een baggertopic waar de hond van de buren zijn achterpoot nog niet voor omhoog doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
guido is zo'n zonnebankbruine foute jersey shore iemandquote:
hoe oud zijn die , t zou best kunnen dat ik daarbij hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef 3M1N3M het volgende:
Ooh hier heb je ook die mooiboys..
Iedereen noemt ze de ADIDASgang..
elke dag hebben ze zo een groen, rood of blauw adidas truitje/vestje aan..
13/14 ongeveer..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
hoe oud zijn die , t zou best kunnen dat ik daarbij hoor,adidasgang klinkt btw wel lijp zeg
dat is tong80quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voorbeeld mooiboy/player:
[ afbeelding ]
'Who enjoy being dominated'quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van bord voor je kop.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
bullshit, swag is voor negers met snapbacks en shitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef rareziekte het volgende:
Prachtig man, gelukkig kan je alleen een mooiboy zijn als je swag hebt - en bij swag hoort je eigen stijl.
Swag is inderdaad voor mensen boven jouw rangorde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
bullshit, swag is voor negers met snapbacks en shit
neeman, sowieso fitted boven snapback, snapback is voor swagnegers, fitted voor mooiboysquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Swag is inderdaad voor mensen boven jouw rangorde.
ja altijdokeokequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:06 schreef computerprobleem het volgende:
he ts ik heb deze uniform gekocht ben ik hiermee moiboi of nie?
laat ff weten gr gr
[ afbeelding ]
na deze gekke track zet jy m op replay,zet m op je iphone of je BB en als je die niet hebt tel je niet meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |