Zij is van dat wapensmid programma op discovery ofwa?quote:
Beter zet je Xavi neer voor Alonsoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie hulp.
Beter niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter zet je Xavi neer voor Alonso
de balans is zoek!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Dat krijg je ervan als je CB's een high attack workrate hebben en je maar 1 CDM hebt
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar ja met alle respect, Getafe moet je RM zijnde toch gewoon simpel kunnen oprollen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?
Rollen op de vloer me kont eraf aan het lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft een LM of RM hier nou mee te maken?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Coentrao rood, ook al zat ie op de bank.
quote:
chrome://pluginsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe moet ik ookalweer chrome scroll fixen ineens is het weer terug
UP Suarez, Torresquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie is de Ibra van de BPL voor max. 30k?
Koop Torres manquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie is de Ibra van de BPL voor max. 30k?
Like I said, Torres of UP Suarez.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik speel 4-3-2-1 dus mijn spits moet goed kunnen koppen.
Heb je niet nodig als je overal doorheen kan rennenquote:
Die kunnen met hun lengte nooit een Chiellini, Lucio David Luiz etc. verslaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Like I said, Torres of UP Suarez.
Dit. Win regelmatig corners met hemquote:
Ik heb liever dat hij kopballen wint uit cornersquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit. Win regelmatig corners met hem
Dat had je gedachtquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die kunnen met hun lengte nooit een Chiellini, Lucio David Luiz etc. verslaan
Ba was op een of andere manier niet zo goed voor mij. Misschien nog een kans geven.
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter?quote:
Torres is baas. Speel met Drogba en Torres in de spits met daarachter Silva en op de flanken Bale en Gervinhoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar ik wil ook kunnen uithalen. Ibra was echt perfect.
Misschien dan toch UP Suarez proberen...
Torres uiteraard. Vind Torres de beste value for money ST uit de BPL. (Daarna natuurlijk Shrek)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter.
Wie prefereer jij, Torres of UP Suarez?
Speel al 4-3-2-1. Spits moest dus van alles een beetje hebben. Ik neem Torres wel dan. Schijnt ook een erg goede finesse shot te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Torres is baas. Speel met Drogba en Torres in de spits met daarachter Silva en op de flanken Bale en Gervinho. Drogba geef best wel fijne voorzetten en scoort Torres ze met kopballen. Verder is Torres snel en heeft hij een geweldig schot.
Torres en Suarez zijn ongeveer even goed, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Suarezquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En hoe is Torres zijn schot? Is die van UP Suarez veel beter?
Wie prefereer jij, Torres of UP Suarez?
En Rooney, geef jij mij even 100k?
Maak het me lekker moeilijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Torres en Suarez zijn ongeveer even goed, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Suarez
Drogba isquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maak het me lekker moeilijk
Nee had UP Suarez eigenlijk al, hij voelt slomer en zijn schot voelt niet als 90.
Ik heb nu Drogba maar die is niet echt goed. Torres dus.
Nee maar ik kom te kort voor 88 Van Persie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook met UP Suarez gespeeld maar totaal niet bijzonder, UP RvP vind ik 100x beter.
(ja maar van Persie is van Feyenoord en Suarez van ajax, bla bla bla bla)
Nee, ik heb met beide gespeeld en vond hem niet bijzonder.
Ik vond hem sterk spelen vandaag tegen wel extreem matige backs (zabaleta en later Kolarov)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Sterling schijnt wel een groot talent te zijn, maar volgens die Chuzzz database is hij volgend jaar een bronze met 62 of 63 overall. Wel krijgt hij 4 of misschien 5*
Wat is dat dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu eenvandaag over die Facebookmoord, wtf bezielt kinderen om zoiets te doen. Te ziek voor woorden!
Google maar even!quote:
Twee 'vriendinnen' hadden ruzie op FB, ene zegt het tegen haar vriend, die op zijn beurt iemand inhuurt om de andere vriendin te vermoordenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
Goede tip trouwens Alex.. met je Galatasaray winnen= gratis geld, 3-3
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
Goede tip trouwens Alex.. met je Galatasaray winnen= gratis geld, 3-3
Behalve Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als met City, Real (handicap)
alle toppers faalden dit weekend
Daarom zei ik ook toppers.quote:
En mijn AZ tip. Volgend weekend maar alle tips die hier gegeven worden layen. is gratis geld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als met City, Real (handicap)
alle toppers faalden dit weekend
Daar zat geen value in dit weekendquote:
Tellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nationaliteit = 1,5 link
Club = 2,5 link
competitie = 1 link
En hoe bepaal je dan hoeveel links iemand moet hebben?
aantal lijntjes die naar hem gelinkt zijn optellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nationaliteit = 1,5 link
Club = 2,5 link
competitie = 1 link
En hoe bepaal je dan hoeveel links iemand moet hebben?
*notbad.jpg*quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad voor die prijs
Een hele goede speler ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad voor die prijs
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aantal lijntjes die naar hem gelinkt zijn optellen
spits in 352 dus 1 met andere spits 1 met cam= 2 links nodig
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?Damn. Dat wist ik dus niet.
ja preciesquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus als een speler 5 links heeft, heeft hij maar 2 clublinks nodig?Damn. Dat wist ik dus niet.
Wacht even, hangt ervanaf welke formatie!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
88 Aguero voor 35k is best goedkoop toch?
4231.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht even, hangt ervanaf welke formatie!
Als je even wacht dan zoek ik het voor je op! Niet kopen dus hé! Niet kopen!
ja zo'n idee had ik alquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
O, jammmer. Anders had ik hem gekocht
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu eenvandaag over die Facebookmoord, wtf bezielt kinderen om zoiets te doen. Te ziek voor woorden!
Die eerste 3quote:
Ik heb het gestuurd, al voordat je het zeiquote:
die arme mod heeft al zo'n kutleven en dan ga je hem ook nog trollen met zo'n kutreactiequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd, al voordat je het zei. Wat is daar nou bijzonder aan..
afscheid nemenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:11 schreef pascal08 het volgende:
What the fuck doen jullie op tweakers?
H4x0rquote:
sowieso, lukt me alleen niet hem werkend op fok te krijgenquote:
Thanks, die gifjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/38815361#38815361
Te groot zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso, lukt me alleen niet hem werkend op fok te krijgen
yepquote:
Verklein hem met ditquote:
fffuuuuuuuuuquote:
nah verneukt man met die pixelsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |