Het blijft een gokspel hoor. Maar het idee dat jij alleen tegen de bank speelt ligt wat genuanceerder. De bank betaalt of jij betaalt. Maar de andere spelers kunnen wel nog steeds de kaart krijgen die jij wou. Iets waar je redelijk weinig invloed op hebt, maar je kunt wel je eigen keuzes bijstellen. Zo heb ik regelmatig gewonnen met slechts 12. Zat aan het einde van de tafel, bank heeft een 4. Croupier draait de andere kaart om, en dat is een 10. Hij moet dus een andere kaart nemen. Ook een 10. Bank busted. I win.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Gaat iets verder dan ik dacht. Ik dacht dat je alleen tegen de bank speelde.
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Poker snap ik idd ook geen hol van. Interesseert me ook niet. Blackjack vind ik op de computer gratis wel leuk. Maar blijkbaar heb ik gewoon geluk, want ik denk er niet echt over na![]()
Misschien ooit eens een keer proberenquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het blijft een gokspel hoor. Maar het idee dat jij alleen tegen de bank speelt ligt wat genuanceerder. De bank betaalt of jij betaalt. Maar de andere spelers kunnen wel nog steeds de kaart krijgen die jij wou. Iets waar je redelijk weinig invloed op hebt, maar je kunt wel je eigen keuzes bijstellen. Zo heb ik regelmatig gewonnen met slechts 12. Zat aan het einde van de tafel, bank heeft een 4. Croupier draait de andere kaart om, en dat is een 10. Hij moet dus een andere kaart nemen. Ook een 10. Bank busted. I win.
Kun je pesten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook niet.
Patience kan ik dan weer wel, maar daar hoef je ook niks speciaals voor te kunnen.
zelfs in patience ben ik slecht haha.. Ik ben wel heel goed in schoppevrouwen of schoppenvrouwen.. iets in die richtingquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook niet.
Patience kan ik dan weer wel, maar daar hoef je ook niks speciaals voor te kunnen.
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien ooit eens een keer proberen. Pokeren was op de meet overigens ook geen success omdat bijna niemand het kende
.
Ik vind het wel leuk nietsvermoedende jongemannen in hun zij te prikken, ja.quote:
is dat alles?quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk nietsvermoedende jongemannen in hun zij te prikken, ja.
Pokeren niet. BlackJack wel..quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dus
Ik ken de basis van pokeren maar kom niet aan met kansberekeningenquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dus
Het kaartspelletjequote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest heul hard lachenquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Niet heel goed, though.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken de basis van pokeren maar kom niet aan met kansberekeningen
[..]
Het kaartspelletje.
maar het is zo makkelijkquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Niet heel goed, though.
Best wel grappigquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is zo makkelijk
alhoewel het wel irritant is dat iedereen andere regels heeft
Ik vind kaarten gewoon niet leukquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is zo makkelijk
alhoewel het wel irritant is dat iedereen andere regels heeft
jawel. Mijn liefde begon vroeger bij mn opa en oma. Daarom ben ik ook zo goed in schoppenvrouwen..quote:
Ja.quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat verkleinwoord expres geplaatst?
Inderdaad, hoe warm is het bij jou? Hier is het rond de 22 graden en dat is iets te koud met alleen een overtrekquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik slaap nog steeds onder enkel een dekbedovertrek. Dat is toch wel apart.
oh nee dat kan ik niet.. Ik heb weken onder een fleecedekentje geslapen. Van de week mn deken (zomerdeel) erop gegooid, en gisteren gewassen omdat dat vieze Varken er weer op had gepistquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ook, dat is lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben extreem warmbloedig.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe warm is het bij jou? Hier is het rond de 22 graden en dat is iets te koud met alleen een overtrek.
Ik slaap onder niksquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
ik ook wel, maar irriteer me aan dat de 2 kanten over elkaar glijden.quote:
Arme vrouwen daarquote:
Ik heb de vorige winter ook geen winterdekbek gebruikt en vrij weinig de verwarming aan gehad. Vaak zelfs raam een beetje openquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
IK hoor ze niet klagen. Behalve over de warmte en eventuele vochtigheid.quote:
Ik kan dat niet. Ik moet wel echt een overtrek of deken hebben, en die hoeft alleen maar om m'n voet te zitten. Anders kan ik niet slapenquote:
Geen last vanquote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook wel, maar irriteer me aan dat de 2 kanten over elkaar glijden.
Daarover klaag je toch niet?quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IK hoor ze niet klagen. Behalve over de warmte en eventuele vochtigheid.
Arme Twiquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Ik moet altijd gewoon een dekentje te hebben, ik pik ook altijd alle dekens in.
Dat had ik eerst ook, maar dat is hier niet te doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Ik moet wel echt een overtrek of deken hebben, en die hoeft alleen maar om m'n voet te zitten. Anders kan ik niet slapen.
Ik rol me in de dekens vastquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Waar doe ik dat dan?quote:
Nee, die dames toch?quote:
Ik weet niet wat ik doe, maar ik blijf er in ieder geval aan trekken, ook als het te warm is en ik ze dan aan de andere kant naast me neer leg.quote:
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Als ik alleen slaap, 6 van de 7 dagen, hang ik ook over het dekbed heen. Terwijl als ik samen in bed lig, ik er volgens mij alleen onder lig, en nergens overheen hangquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftHet ergste is dat ze in 9 van de 10 gevallen ze niet eens over/om zich heen heeft, maar het dekbed alleen ligt te knuffelen
Wees blij, dan kun je het dekbed tenminste weer terugpakken. Ik lijk net een rolmops in dat ding en je krijgt niks van me terugquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftHet ergste is dat ze in 9 van de 10 gevallen ze niet eens over/om zich heen heeft, maar het dekbed alleen ligt te knuffelen
Adiosquote:
Je hebt zin in een penis?quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
waarom heb ik altijd zin in dingen die ik niet in huis heb?
Nee daarvoor heb ik eventuele vervangers in huis. Ik heb zin in flubbersnoepjesquote:
oh, zachte flubberachtige winegumsquote:
Bedoel je niet die yoghurtgums?quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, zachte flubberachtige winegums
neequote:
Dat ziet er niet gezond uitquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
Ik noem zachte winegums al jaren flubbersnoepjes omdat flubber![]()
[ afbeelding ]
je kent flubber toch wel?quote:
voorschotelen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope. Ik kan een keer langskomen, dan kun je het voorschotelen
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Er zaten toen groene flubbertjes in de hagelslag!
Wel lekkerquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.
gewoon witte chocolade met een beetje kleurstofquote:
Laten eten danquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voorschotelen?![]()
[ afbeelding ]
FLUBBER!!!
Autodrop fruitkarren of volle bakquote:
Holaquote:
eeehquote:Op zondag 2 september 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Autodrop fruitkarren of volle bak
hmmmm die zoek ik ook, maakt het leven wat makkelijkerquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Ga je niet vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengasquote:
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengas
http://www.autodrop.nl/quote:
iets met stroom enzoquote:
Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.Arme wij
Nee, maar jij bent ook geen Stathamquote:
Ik heb wel een kort koppie nu.quote:Op maandag 3 september 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook geen Statham
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
Oeh..quote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo mooi als dit zal je nooit worden Roy. Geef die hoop maar op.
Roy is zelf ook niet zo grootquote:Op maandag 3 september 2012 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.
Hem mooi vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met mequote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij al lang en breed knock out op de grond ligt en hij een biertje voor me koopt?quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met me
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy is zelf ook niet zo groot![]()
En Roy's bierpens zit in de weg tijdens een gevecht.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.
Ga gewoon op hem zitten
Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.quote:
Neuh. Hij niet.quote:
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.
ik val op ouderquote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.
Iehl neequote:
quote:
Nee. Ik ga er eerst een draaien.quote:Op maandag 3 september 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar soppen op Jason Statham.
quote:
Rook ze.quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik ga er eerst een draaien.
Goedenacht. Hoe is het ermee?quote:
Prima met jou?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken verpest alles. Komt gewoon snel met dr dikke kont op de laptop en mij liggen zodat ik nergens bij kan
Lol, zal wel lekker wakker worden geweest zijn danquote:Op maandag 3 september 2012 07:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben op de bank in slaap gevallen.
Goedesmorgensquote:
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedesmorgens![]()
Het is hier vannacht/vanochtend goed tekeer gegaan
Weet je dat zeker?quote:
Is dat van vannacht?quote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op maandag 3 september 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja Huppel, zo ging het er gisteren aan toeZonder donder helaas, dit filmpje
![]()
quote:
Oeh, die wolkenquote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorquote:Op maandag 3 september 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog zo hoog.. weet niet of ik daar heel vrolijk van zou worden
Jahoor, alles goed hierquote:Op maandag 3 september 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZekerEn bij jou? lekker weekend gehad?
Zo blij dat je weer mag werken?quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef STING het volgende:
Jahoor, alles goed hierHet is weer maandag he?
Maar ja, een lekker weekend gehadjij ook?
Dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorMaar ik zit idd wat hoger ja. Wel mooi uitzicht hoor
Natuurlijk, I love my werk enzoquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo blij dat je weer mag werken?
Same here
Uitzicht zoals ditquote:
Dusssquote:Op maandag 3 september 2012 09:04 schreef STING het volgende:
Natuurlijk, I love my werk enzo![]()
Je had date nr.2?
Nice!quote:Op maandag 3 september 2012 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitzicht zoals dit
[ afbeelding ]
Ik ben vannacht ook goed tekeer gegaan..quote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier vannacht/vanochtend goed tekeer gegaan
teveel zuipen hequote:
quote:Op maandag 3 september 2012 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vannacht ook goed tekeer gegaan..
Haha, genoeg feestjes gehad dus!quote:Op maandag 3 september 2012 09:49 schreef rival het volgende:
teveel zuipen he
Vrijdag feestje hier in de buurt en zaterdag had ik een verjaardag in beverwijk waarna we naar wijk aan zee zijn gegaan.. bijna aangekomen bleek er nog een feestje van de reddingsbrigade te zijn daar ook nog maar ff een biertje gepakt
Zeg dat!quote:
Of een watje, het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat drie dagen achter elkaar bier drinken mij steeds moeilijker af gaat. Ik geloof dat ik oud begin te worden
Dat ben je toch al?quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat drie dagen achter elkaar bier drinken mij steeds moeilijker af gaat. Ik geloof dat ik oud begin te worden
Heee, doe eens lief tegen mijquote:
Vraag haar of het pijn deed toen ze op haar hoofd viel.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn docente zei "supersonisch te gek"
Whutdefuck.
Was dat die gast die jou al miste enzo?quote:Op maandag 3 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens die kerel van het dansen (die mij blijkbaar leuk vond) gezegd dat het er voor mij niet in zit.
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een bericht dat ie toch wel de hele dag aan mij had zitten denken enzo![]()
Maar blijkbaar was het bij hem al wel duidelijk dat het niet ging werken
quote:Op maandag 3 september 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Was dat die gast die jou al miste enzo?
Heb je het hem voor of na zaterdag verteld?quote:Op maandag 3 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens die kerel van het dansen (die mij blijkbaar leuk vond) gezegd dat het er voor mij niet in zit.
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een bericht dat ie toch wel de hele dag aan mij had zitten denken enzo![]()
Maar blijkbaar was het bij hem al wel duidelijk dat het niet ging werken
Ik heb het hem verteld op het moment dat ik dat bericht kreeg.quote:Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je het hem voor of na zaterdag verteld?
Netjes teruggesmst dusquote:Op maandag 3 september 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het hem verteld op het moment dat ik dat bericht kreeg.
Vond ik ook wel ja, weet hij het in ieder geval zeker hoe het zit. Daarbij zou ik hem die avond nog zien, dus alle vaagheid (mocht die er zijn) was wegquote:Op maandag 3 september 2012 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
Netjes teruggesmst dusMaar dat is wel goed, dat je het dan gelijk even duidelijk maakt..
Dat is wel fijn inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Vond ik ook wel ja, weet hij het in ieder geval zeker hoe het zit. Daarbij zou ik hem die avond nog zien, dus alle vaagheid (mocht die er zijn) was weg
hoe stom kan je zijn zegquote:Op maandag 3 september 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Een kennis van mij (ik durf hem geen vriend te noemen) die is ook zo'n plakker met grote dingen in zijn hoofd. Had hij eindelijk een keer met een meisje gepraat, ging hij de volgende dag gelijk bij haar werk langs (in een ijssalon) om de liefde te verklarenEn dat hij haar niet meer uit haar hoofd kreeg.
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktquote:
Hij is vast in de zevende hemel nuquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktKomt hij bij haar klussen, gaat zij een keertje over de arme autist heen
daar heb je problemen mee?quote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktKomt hij bij haar klussen, gaat zij een keertje over de arme autist heen
Natuurlijk niet, moet hij helemaal zelf weten. Maar het zegt meer over haar dan over hem. Hij wordt namelijk door iedereen gehaat omdat het echt halve gare is met zwaar autistische trekjes die achter elke vrouw aanloopt die hallo tegen hem zegt, er geen probleem van maakt om mijn vriendinnen te 'versieren' en niet van ze af te slaan is ook al is hij al meerdere malen afgewezen. Daarnaast is hij altijd irritant aanwezig.quote:
He, dat klinkt als een oud klasgenoot van me!quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet hij helemaal zelf weten. Maar het zegt meer over haar dan over hem. Hij wordt namelijk door iedereen gehaat omdat het echt halve gare is met zwaar autistische trekjes die achter elke vrouw aanloopt die hallo tegen hem zegt, er geen probleem van maakt om mijn vriendinnen te 'versieren' en niet van ze af te slaan is ook al is hij al meerdere malen afgewezen. Daarnaast is hij altijd irritant aanwezig.
Dus wat zij daarmee moet...Ik hoop voor ze dat ze het leuk hebben.
Op een oude fiets kan je het lerenquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op een nieuwe ook.quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op een oude fiets kan je het leren
Mits je niet in de stad woont.quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat terwijl fietsen in de huidige maatschappij niet eens meer nodig is. Je pakt gewoon het openbaar vervoer.
In de stad ook hoor.quote:
Daar op Waardeiland zeker?quote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Casie het volgende:
Wat mij eraan doet herinneren dat ik mijn fiets nog bij de gemeente moet ophalen voor 26 euro. Mensen die andermans fiets uit het rek halen
Que?quote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Casie het volgende:
Wat mij eraan doet herinneren dat ik mijn fiets nog bij de gemeente moet ophalen voor 26 euro. Mensen die andermans fiets uit het rek halen
We zijn hier wel in Nederland, he.quote:Op maandag 3 september 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Iemand pakt jouw fiets en nu moet jij daarvoor betalen?
Dat bedoel ik. maar fietsen gaat makkelijker als je niet in de stad bent.quote:Op maandag 3 september 2012 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de stad ook hoor.Bussen overal.
En trams.
Logisch toch? iedereen kan wel aankomen met een smoesje dat iemand anders hem uit het rek gehaald heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Maar vaak gaat fietsen een stuk sneller dan met de bus. Tenminste hier wel, ik moet nu bijvoorbeeld driekwartier eerder opstaan omdat ik met de bus moet en dan lopen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de stad ook hoor.Bussen overal.
En trams.
[..]
Daar op Waardeiland zeker?
Ja, maar je kan niks bewijzen he. Vanaf nu zet ik hem weer boven in het rek, dan wordt die tenminste niet verplaats.quote:Op maandag 3 september 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Wat is die naam?quote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ze vragen 1750 euro voor een domeinnaam die ik wilde kopen.Dat ze lekker dood neervallen.
Verstandig, doe ik al jaren.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niks bewijzen he. Vanaf nu zet ik hem weer boven in het rek, dan wordt die tenminste niet verplaats.
quote:Op maandag 3 september 2012 12:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar vaak gaat fietsen een stuk sneller dan met de bus. Tenminste hier wel, ik moet nu bijvoorbeeld driekwartier eerder opstaan omdat ik met de bus moet en dan lopen.
Nee, het industrieterrein bij lage rijndijk/zijsingel. Ben er volgens mij nog nooit geweest.
mime.nlquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is die naam?
www.twizijnpenis.nl ?
Ik ben een import Leidenaar jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is die naam?
www.twizijnpenis.nl ?
[..]
Verstandig, doe ik al jaren.
[..]Dat is het Waardeiland meid.
Alsof jij de enige bent die daar ooit van genoten heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
mime.nl
Ik ga toch geen website maken voor twizijnpenis. Besloten fanclub.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is die naam?
www.twizijnpenis.nl ?
Ik wilde mn portfolio erop zetten en zo als freelancer gaan werken. Maar voor 1750 euro verzin ik wel een andere naam.quote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij de enige bent die daar ooit van genoten heeft.
Maar is het voor je school?
[..]
Kan Ez je niet helpen aan een site?quote:Op maandag 3 september 2012 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde mn portfolio erop zetten en zo als freelancer gaan werken. Maar voor 1750 euro verzin ik wel een andere naam.
1750 euroquote:Op maandag 3 september 2012 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde mn portfolio erop zetten en zo als freelancer gaan werken. Maar voor 1750 euro verzin ik wel een andere naam.
Een of andere mime speler? De mimespelersclub?quote:Op maandag 3 september 2012 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1750 eurodat is echt veel.
Wie wil er nou de site mime.nl? En waarom is dat domein dan nog niet verkocht? Hier ga ik de rest van de dag over nadenken.
Daar dacht ik ook over, vandaar de 2de vraag.quote:Op maandag 3 september 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een of andere mime speler? De mimespelersclub?
Als iemand anders de domeinnaam in bezit heeft kan Ez erg weinig doen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan Ez je niet helpen aan een site?
Omdat ook die het een nogal hoog bedrag vinden? Omdat ze nog niet door hebben dat de domeinnaam te koop is?quote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook over, vandaar de 2de vraag.
Ik heb weer iets wat me de komende 4 uur doorhelpt
Je hebt het zwaar jongen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook over, vandaar de 2de vraag.
Ik heb weer iets wat me de komende 4 uur doorhelpt
Je haalt alle lol eruitquote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook die het een nogal hoog bedrag vinden? Omdat ze nog niet door hebben dat de domeinnaam te koop is?
I know.quote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als iemand anders de domeinnaam in bezit heeft kan Ez erg weinig doen.
Ik heb geen biologie.quote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar jongen.
Moet je niet gewoon opletten in de klas?
Of moet ik je er uit sturen?
Missie geslaagdquote:
Hoiquote:
Jij ook.quote:Op maandag 3 september 2012 12:45 schreef Newbie114 het volgende:
En nu moet ik de FOK!s weer verlaten. Geniet van jullie maandag.
Dat vind ik niet tof klinken.quote:
Als ik eenmaal een naam heb verzonnen komt dat wel goed, houd liever altijd afstand van mensen die ik ken met zulke zaken.quote:Op maandag 3 september 2012 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.![]()
Maar wie weet kan hij je helpen met de hosting ofzo
Flauw, zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef Myraela het volgende:
"Deze domeinnaam kan eventueel worden overgenomen tegen een eenmalige
betaling van 1.750 euro excl. btw.
Dit aanbod is 7 dagen geldig waarbij wij het recht behouden om deze
aanbieding ook aan derden te doen zolang er geen definitieve koop is
gesloten."
Jaja, want stiekem komt er morgen iemand die dezelfde naam wilt kopen.
Hallo!!!quote:
Ja prima hoor! Was weer een gezellig druk stap weekendjequote:
Je hoeft maar 1 gek te treffen hequote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Wtf, 1750 voor een domijnnaam die, op Mirne na, niemand wil hebben?
Natuurfilm?quote:Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja prima hoor! Was weer een gezellig druk stap weekendje
Dus nu even revalideren en vanavond vroeg op bed met een filmpje
Hey Huppel, omdat je zo van storm houd!quote:Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurfilm?
Waar ben je geweest dan?
Ik hou niet van storm!quote:Op maandag 3 september 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Huppel, omdat je zo van storm houd!
[ afbeelding ]
Vrijdag organiseerde een vriend van me een feest. Zaterdag met me zusje op stapquote:Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurfilm?
Waar ben je geweest dan?
Wakeboarden!quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou niet van storm!
Ik hou van onweer![]()
Regen is ook zeer plezant maar dan alleen de warme zomerbuien!
En plassen stampen is gewoon te leuk!
Die foto is gewoon uhm verzuipen in etappes, das niet leuk
Elk meisje die meer dan hoi zegt vind jij al leukquote:Op maandag 3 september 2012 13:55 schreef kree het volgende:
Hmms ik vindt m'n nieuwe Paiq meisje wel leuk. Best veel overeenkomsten tussen ons. Leuk
Nee hoor we hebben toch uurtje zitten chatten gister.quote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Elk meisje die meer dan hoi zegt vind jij al leuk
Kom op kree elke keer als jij een vrouw spreekt vind je haar ditect leuk, als het maar wen kut heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben toch uurtje zitten chatten gister.
Hmmmns tot nu toe gaat het goed.
Maar dat had ik eerder ook en dan haken ze af.
Nouja Mss nu dan een keer niet.
Een uurtje chatten? Wanneer begeef je je eens in het echte leven?quote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben toch uurtje zitten chatten gister.
Hmmmns tot nu toe gaat het goed.
Maar dat had ik eerder ook en dan haken ze af.
Nouja Mss nu dan een keer niet.
Als in naar buiten gaan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uurtje chatten? Wanneer begeef je je eens in het echte leven?
Echt naar buiten, jaquote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als in naar buiten gaan?
Dat is kei eng
Je ziet het helemaal verkeerd. Het gaat mij meer om een lieve, aardige en eerlijke meid. Als om een kut. Bedoel denk dat dat me ook nog wel lukt als ik in een kroeg ga hangen. Maar ik zoek niet naar een kut voor 1 avondquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op kree elke keer als jij een vrouw spreekt vind je haar ditect leuk, als het maar wen kut heeft.
Maar goed, veel plezier er mee en hoop voor je dat het dat geen gaat worden wat je hoopt.
Zag volgens mij gisteren een Ferrari 512BB rijden. Oké, geen 308, maar ik moest toch aan je denkenquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op kree elke keer als jij een vrouw spreekt vind je haar ditect leuk, als het maar wen kut heeft.
Maar goed, veel plezier er mee en hoop voor je dat het dat geen gaat worden wat je hoopt.
Tja als je het daar blijkbaar niet kunt vinden???quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uurtje chatten? Wanneer begeef je je eens in het echte leven?
Is toch normaalquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan doe je niet genoeg je best.quote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Tja als je het daar blijkbaar niet kunt vinden???
je kunt toch gewoon via ah.nl bestellenquote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt naar buiten, ja.
Ik ga zo ook weer. Even naar de Appie en dan naar m'n paardenbeestje. En de Action
.
Kom ik zo ook naar m'n paard en bij de Actionquote:Op maandag 3 september 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via ah.nl bestellen
nee action zit er niet in.quote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik zo ook naar m'n paard en bij de Action?
Kennelijk.quote:
Niet zo moeilijk. Het vervolg daarentegenquote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Hoe lastig is het om een leuke meid aan te spreken in de kroeg.
Nou ja, dat vervolg lukt hem op internet uit zijn reacties gezien ook niet.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Het vervolg daarentegen
Tja dat is jouw idee.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Het punt is meiden doen niet genoeg hun best.
Ja, dat is het. De meiden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Tja dat is jouw idee.
Maar toch werkt het zo niet altijd.
En kan ze met bosjes opnoemen die dan toch iemand vonden via internet.
Het punt is meiden doen niet genoeg hun best.
Kei eng las ik netquote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Wilde net zeggen. De oorzaak maar altijd buiten jezelf leggen is het het makkelijkste wat je kan doenquote:
De trail and error methode werkt bij behoorlijk goed.quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.
Ik las net dat het toch aan de meiden ligt. Misschien kun je beter homo worden, danquote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.
WAT?quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In before een nasty tandpastaverhaal
Het spoor? Voor de trein springen? En dat het dan fout gaat? En dan nog een keer?quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De trail and error methode werkt bij behoorlijk goed.
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef kree het volgende:
Haha ik ga weer discussie maken maar ontken dan maar eens dat meiden onwijs passief zijn als het gaat om versieren. Hoe vaak zie je nou een meid op een jongen afstappen. Het is onwijs oneerlijk want op alle andere fronten zijn ze feministisch. Totdat er een fietsband geplakt moet worden oid. Dan moet de man het doen.
Je kan op alles blijven afgeven, maar zo is het nou eenmaal. Zie de positieve kanten er maar van inquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef kree het volgende:
Haha ik ga weer discussie maken maar ontken dan maar eens dat meiden onwijs passief zijn als het gaat om versieren. Hoe vaak zie je nou een meid op een jongen afstappen. Het is onwijs oneerlijk want op alle andere fronten zijn ze feministisch. Totdat er een fietsband geplakt moet worden oid. Dan moet de man het doen.
Ik vraag altijd aan vrouwen of ik even hun fietsband mag plakken, en daarbij beweeg ik veelzeggend met mijn wenkbrauwen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.
Vraag het kree. Dikke kans dat hij het niet wil vertellen en er geen discussie over wil en dat er toch een verhaal komtquote:
Kijk, Kree. Zo kan het ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan vrouwen of ik even hun fietsband mag plakken, en daarbij beweeg ik veelzeggend met mijn wenkbrauwen.
Dan ben je een uitzondering.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vraag het kree. Dikke kans dat hij het niet wil vertellen en er geen discussie over wil en dat er toch een verhaal komt
Het is natuurlijk een hoax, want ik kom niet buiten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch wel een beetje nasty oneliner
Dat is toch een voordeel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering.
Trouwens is maar een voorbeeld. Je kunt er elk technisch ding voor invullen.
Waar. En daarom praat ik nog ff leuk door met die meid.quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan op alles blijven afgeven, maar zo is het nou eenmaal. Zie de positieve kanten er maar van in
Zeggen: He, ik vind je leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook gehosseld. Geen idee hoe het me gelukt is, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |