Wees blij, dan kun je het dekbed tenminste weer terugpakken. Ik lijk net een rolmops in dat ding en je krijgt niks van me terugquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftHet ergste is dat ze in 9 van de 10 gevallen ze niet eens over/om zich heen heeft, maar het dekbed alleen ligt te knuffelen
Adiosquote:
Je hebt zin in een penis?quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
waarom heb ik altijd zin in dingen die ik niet in huis heb?
Nee daarvoor heb ik eventuele vervangers in huis. Ik heb zin in flubbersnoepjesquote:
oh, zachte flubberachtige winegumsquote:
Bedoel je niet die yoghurtgums?quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, zachte flubberachtige winegums
neequote:
Dat ziet er niet gezond uitquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
Ik noem zachte winegums al jaren flubbersnoepjes omdat flubber![]()
[ afbeelding ]
je kent flubber toch wel?quote:
voorschotelen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope. Ik kan een keer langskomen, dan kun je het voorschotelen
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Er zaten toen groene flubbertjes in de hagelslag!
Wel lekkerquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.
gewoon witte chocolade met een beetje kleurstofquote:
Laten eten danquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voorschotelen?![]()
[ afbeelding ]
FLUBBER!!!
Autodrop fruitkarren of volle bakquote:
Holaquote:
eeehquote:Op zondag 2 september 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Autodrop fruitkarren of volle bak
hmmmm die zoek ik ook, maakt het leven wat makkelijkerquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Ga je niet vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengasquote:
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengas
http://www.autodrop.nl/quote:
iets met stroom enzoquote:
Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.Arme wij
Nee, maar jij bent ook geen Stathamquote:
Ik heb wel een kort koppie nu.quote:Op maandag 3 september 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook geen Statham
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
Oeh..quote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo mooi als dit zal je nooit worden Roy. Geef die hoop maar op.
Roy is zelf ook niet zo grootquote:Op maandag 3 september 2012 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.
Hem mooi vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met mequote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij al lang en breed knock out op de grond ligt en hij een biertje voor me koopt?quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met me
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy is zelf ook niet zo groot![]()
En Roy's bierpens zit in de weg tijdens een gevecht.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.
Ga gewoon op hem zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |