Echt naar buiten, jaquote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als in naar buiten gaan?
Dat is kei eng
Je ziet het helemaal verkeerd. Het gaat mij meer om een lieve, aardige en eerlijke meid. Als om een kut. Bedoel denk dat dat me ook nog wel lukt als ik in een kroeg ga hangen. Maar ik zoek niet naar een kut voor 1 avondquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op kree elke keer als jij een vrouw spreekt vind je haar ditect leuk, als het maar wen kut heeft.
Maar goed, veel plezier er mee en hoop voor je dat het dat geen gaat worden wat je hoopt.
Zag volgens mij gisteren een Ferrari 512BB rijden. Oké, geen 308, maar ik moest toch aan je denkenquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom op kree elke keer als jij een vrouw spreekt vind je haar ditect leuk, als het maar wen kut heeft.
Maar goed, veel plezier er mee en hoop voor je dat het dat geen gaat worden wat je hoopt.
Tja als je het daar blijkbaar niet kunt vinden???quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uurtje chatten? Wanneer begeef je je eens in het echte leven?
Is toch normaalquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan doe je niet genoeg je best.quote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Tja als je het daar blijkbaar niet kunt vinden???
je kunt toch gewoon via ah.nl bestellenquote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt naar buiten, ja.
Ik ga zo ook weer. Even naar de Appie en dan naar m'n paardenbeestje. En de Action
.
Kom ik zo ook naar m'n paard en bij de Actionquote:Op maandag 3 september 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via ah.nl bestellen
nee action zit er niet in.quote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik zo ook naar m'n paard en bij de Action?
Kennelijk.quote:
Niet zo moeilijk. Het vervolg daarentegenquote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Hoe lastig is het om een leuke meid aan te spreken in de kroeg.
Nou ja, dat vervolg lukt hem op internet uit zijn reacties gezien ook niet.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Het vervolg daarentegen
Tja dat is jouw idee.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Het punt is meiden doen niet genoeg hun best.
Ja, dat is het. De meiden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Tja dat is jouw idee.
Maar toch werkt het zo niet altijd.
En kan ze met bosjes opnoemen die dan toch iemand vonden via internet.
Het punt is meiden doen niet genoeg hun best.
Kei eng las ik netquote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
Wilde net zeggen. De oorzaak maar altijd buiten jezelf leggen is het het makkelijkste wat je kan doenquote:
De trail and error methode werkt bij behoorlijk goed.quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.
Ik las net dat het toch aan de meiden ligt. Misschien kun je beter homo worden, danquote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ti's lastig om een meid te vinden die vrij is en ook nog bij je past.
WAT?quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In before een nasty tandpastaverhaal
Het spoor? Voor de trein springen? En dat het dan fout gaat? En dan nog een keer?quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De trail and error methode werkt bij behoorlijk goed.
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef kree het volgende:
Haha ik ga weer discussie maken maar ontken dan maar eens dat meiden onwijs passief zijn als het gaat om versieren. Hoe vaak zie je nou een meid op een jongen afstappen. Het is onwijs oneerlijk want op alle andere fronten zijn ze feministisch. Totdat er een fietsband geplakt moet worden oid. Dan moet de man het doen.
Je kan op alles blijven afgeven, maar zo is het nou eenmaal. Zie de positieve kanten er maar van inquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef kree het volgende:
Haha ik ga weer discussie maken maar ontken dan maar eens dat meiden onwijs passief zijn als het gaat om versieren. Hoe vaak zie je nou een meid op een jongen afstappen. Het is onwijs oneerlijk want op alle andere fronten zijn ze feministisch. Totdat er een fietsband geplakt moet worden oid. Dan moet de man het doen.
Ik vraag altijd aan vrouwen of ik even hun fietsband mag plakken, en daarbij beweeg ik veelzeggend met mijn wenkbrauwen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.
Vraag het kree. Dikke kans dat hij het niet wil vertellen en er geen discussie over wil en dat er toch een verhaal komtquote:
Kijk, Kree. Zo kan het ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan vrouwen of ik even hun fietsband mag plakken, en daarbij beweeg ik veelzeggend met mijn wenkbrauwen.
Dan ben je een uitzondering.quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plak mijn fietsband gewoon zelf.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vraag het kree. Dikke kans dat hij het niet wil vertellen en er geen discussie over wil en dat er toch een verhaal komt
Het is natuurlijk een hoax, want ik kom niet buiten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch wel een beetje nasty oneliner
Dat is toch een voordeel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering.
Trouwens is maar een voorbeeld. Je kunt er elk technisch ding voor invullen.
Waar. En daarom praat ik nog ff leuk door met die meid.quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan op alles blijven afgeven, maar zo is het nou eenmaal. Zie de positieve kanten er maar van in
Zeggen: He, ik vind je leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook gehosseld. Geen idee hoe het me gelukt is, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |