Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.quote:
Neuh. Hij niet.quote:
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.
ik val op ouderquote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.
Iehl neequote:
quote:
Nee. Ik ga er eerst een draaien.quote:Op maandag 3 september 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar soppen op Jason Statham.
quote:
Rook ze.quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik ga er eerst een draaien.
Goedenacht. Hoe is het ermee?quote:
Prima met jou?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken verpest alles. Komt gewoon snel met dr dikke kont op de laptop en mij liggen zodat ik nergens bij kan
Lol, zal wel lekker wakker worden geweest zijn danquote:Op maandag 3 september 2012 07:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben op de bank in slaap gevallen.
Goedesmorgensquote:
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedesmorgens![]()
Het is hier vannacht/vanochtend goed tekeer gegaan
Weet je dat zeker?quote:
Is dat van vannacht?quote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op maandag 3 september 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja Huppel, zo ging het er gisteren aan toeZonder donder helaas, dit filmpje
![]()
quote:
Oeh, die wolkenquote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorquote:Op maandag 3 september 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog zo hoog.. weet niet of ik daar heel vrolijk van zou worden
Jahoor, alles goed hierquote:Op maandag 3 september 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZekerEn bij jou? lekker weekend gehad?
Zo blij dat je weer mag werken?quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef STING het volgende:
Jahoor, alles goed hierHet is weer maandag he?
Maar ja, een lekker weekend gehadjij ook?
Dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorMaar ik zit idd wat hoger ja. Wel mooi uitzicht hoor
Natuurlijk, I love my werk enzoquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo blij dat je weer mag werken?
Same here
Uitzicht zoals ditquote:
Dusssquote:Op maandag 3 september 2012 09:04 schreef STING het volgende:
Natuurlijk, I love my werk enzo![]()
Je had date nr.2?
Nice!quote:Op maandag 3 september 2012 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitzicht zoals dit
[ afbeelding ]
Ik ben vannacht ook goed tekeer gegaan..quote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier vannacht/vanochtend goed tekeer gegaan
teveel zuipen hequote:
quote:Op maandag 3 september 2012 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vannacht ook goed tekeer gegaan..
Haha, genoeg feestjes gehad dus!quote:Op maandag 3 september 2012 09:49 schreef rival het volgende:
teveel zuipen he
Vrijdag feestje hier in de buurt en zaterdag had ik een verjaardag in beverwijk waarna we naar wijk aan zee zijn gegaan.. bijna aangekomen bleek er nog een feestje van de reddingsbrigade te zijn daar ook nog maar ff een biertje gepakt
Zeg dat!quote:
Of een watje, het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat drie dagen achter elkaar bier drinken mij steeds moeilijker af gaat. Ik geloof dat ik oud begin te worden
Dat ben je toch al?quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat drie dagen achter elkaar bier drinken mij steeds moeilijker af gaat. Ik geloof dat ik oud begin te worden
Heee, doe eens lief tegen mijquote:
Vraag haar of het pijn deed toen ze op haar hoofd viel.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn docente zei "supersonisch te gek"
Whutdefuck.
Was dat die gast die jou al miste enzo?quote:Op maandag 3 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens die kerel van het dansen (die mij blijkbaar leuk vond) gezegd dat het er voor mij niet in zit.
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een bericht dat ie toch wel de hele dag aan mij had zitten denken enzo![]()
Maar blijkbaar was het bij hem al wel duidelijk dat het niet ging werken
quote:Op maandag 3 september 2012 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Was dat die gast die jou al miste enzo?
Heb je het hem voor of na zaterdag verteld?quote:Op maandag 3 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens die kerel van het dansen (die mij blijkbaar leuk vond) gezegd dat het er voor mij niet in zit.
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een bericht dat ie toch wel de hele dag aan mij had zitten denken enzo![]()
Maar blijkbaar was het bij hem al wel duidelijk dat het niet ging werken
Ik heb het hem verteld op het moment dat ik dat bericht kreeg.quote:Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je het hem voor of na zaterdag verteld?
Netjes teruggesmst dusquote:Op maandag 3 september 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het hem verteld op het moment dat ik dat bericht kreeg.
Vond ik ook wel ja, weet hij het in ieder geval zeker hoe het zit. Daarbij zou ik hem die avond nog zien, dus alle vaagheid (mocht die er zijn) was wegquote:Op maandag 3 september 2012 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
Netjes teruggesmst dusMaar dat is wel goed, dat je het dan gelijk even duidelijk maakt..
Dat is wel fijn inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Vond ik ook wel ja, weet hij het in ieder geval zeker hoe het zit. Daarbij zou ik hem die avond nog zien, dus alle vaagheid (mocht die er zijn) was weg
hoe stom kan je zijn zegquote:Op maandag 3 september 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Een kennis van mij (ik durf hem geen vriend te noemen) die is ook zo'n plakker met grote dingen in zijn hoofd. Had hij eindelijk een keer met een meisje gepraat, ging hij de volgende dag gelijk bij haar werk langs (in een ijssalon) om de liefde te verklarenEn dat hij haar niet meer uit haar hoofd kreeg.
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktquote:
Hij is vast in de zevende hemel nuquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktKomt hij bij haar klussen, gaat zij een keertje over de arme autist heen
daar heb je problemen mee?quote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat hij ontmaagd is. Door een vrouw van 42 die hem als toyboy gebruiktKomt hij bij haar klussen, gaat zij een keertje over de arme autist heen
Natuurlijk niet, moet hij helemaal zelf weten. Maar het zegt meer over haar dan over hem. Hij wordt namelijk door iedereen gehaat omdat het echt halve gare is met zwaar autistische trekjes die achter elke vrouw aanloopt die hallo tegen hem zegt, er geen probleem van maakt om mijn vriendinnen te 'versieren' en niet van ze af te slaan is ook al is hij al meerdere malen afgewezen. Daarnaast is hij altijd irritant aanwezig.quote:
He, dat klinkt als een oud klasgenoot van me!quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet hij helemaal zelf weten. Maar het zegt meer over haar dan over hem. Hij wordt namelijk door iedereen gehaat omdat het echt halve gare is met zwaar autistische trekjes die achter elke vrouw aanloopt die hallo tegen hem zegt, er geen probleem van maakt om mijn vriendinnen te 'versieren' en niet van ze af te slaan is ook al is hij al meerdere malen afgewezen. Daarnaast is hij altijd irritant aanwezig.
Dus wat zij daarmee moet...Ik hoop voor ze dat ze het leuk hebben.
Op een oude fiets kan je het lerenquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op een nieuwe ook.quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op een oude fiets kan je het leren
Mits je niet in de stad woont.quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat terwijl fietsen in de huidige maatschappij niet eens meer nodig is. Je pakt gewoon het openbaar vervoer.
In de stad ook hoor.quote:
Daar op Waardeiland zeker?quote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Casie het volgende:
Wat mij eraan doet herinneren dat ik mijn fiets nog bij de gemeente moet ophalen voor 26 euro. Mensen die andermans fiets uit het rek halen
Que?quote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Casie het volgende:
Wat mij eraan doet herinneren dat ik mijn fiets nog bij de gemeente moet ophalen voor 26 euro. Mensen die andermans fiets uit het rek halen
We zijn hier wel in Nederland, he.quote:Op maandag 3 september 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Iemand pakt jouw fiets en nu moet jij daarvoor betalen?
Dat bedoel ik. maar fietsen gaat makkelijker als je niet in de stad bent.quote:Op maandag 3 september 2012 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de stad ook hoor.Bussen overal.
En trams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |