Het blijft een gokspel hoor. Maar het idee dat jij alleen tegen de bank speelt ligt wat genuanceerder. De bank betaalt of jij betaalt. Maar de andere spelers kunnen wel nog steeds de kaart krijgen die jij wou. Iets waar je redelijk weinig invloed op hebt, maar je kunt wel je eigen keuzes bijstellen. Zo heb ik regelmatig gewonnen met slechts 12. Zat aan het einde van de tafel, bank heeft een 4. Croupier draait de andere kaart om, en dat is een 10. Hij moet dus een andere kaart nemen. Ook een 10. Bank busted. I win.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Gaat iets verder dan ik dacht. Ik dacht dat je alleen tegen de bank speelde.
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Poker snap ik idd ook geen hol van. Interesseert me ook niet. Blackjack vind ik op de computer gratis wel leuk. Maar blijkbaar heb ik gewoon geluk, want ik denk er niet echt over na![]()
Misschien ooit eens een keer proberenquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het blijft een gokspel hoor. Maar het idee dat jij alleen tegen de bank speelt ligt wat genuanceerder. De bank betaalt of jij betaalt. Maar de andere spelers kunnen wel nog steeds de kaart krijgen die jij wou. Iets waar je redelijk weinig invloed op hebt, maar je kunt wel je eigen keuzes bijstellen. Zo heb ik regelmatig gewonnen met slechts 12. Zat aan het einde van de tafel, bank heeft een 4. Croupier draait de andere kaart om, en dat is een 10. Hij moet dus een andere kaart nemen. Ook een 10. Bank busted. I win.
Kun je pesten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook niet.
Patience kan ik dan weer wel, maar daar hoef je ook niks speciaals voor te kunnen.
zelfs in patience ben ik slecht haha.. Ik ben wel heel goed in schoppevrouwen of schoppenvrouwen.. iets in die richtingquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde wel eens hartenjagen, maar dat kan ik ook niet.
Patience kan ik dan weer wel, maar daar hoef je ook niks speciaals voor te kunnen.
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien ooit eens een keer proberen. Pokeren was op de meet overigens ook geen success omdat bijna niemand het kende
.
Ik vind het wel leuk nietsvermoedende jongemannen in hun zij te prikken, ja.quote:
is dat alles?quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk nietsvermoedende jongemannen in hun zij te prikken, ja.
Pokeren niet. BlackJack wel..quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dus
Ik ken de basis van pokeren maar kom niet aan met kansberekeningenquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet met jullie gaan pokeren en Black Jacken dus
Het kaartspelletjequote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest heul hard lachenquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Niet heel goed, though.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken de basis van pokeren maar kom niet aan met kansberekeningen
[..]
Het kaartspelletje.
maar het is zo makkelijkquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Niet heel goed, though.
Best wel grappigquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is zo makkelijk
alhoewel het wel irritant is dat iedereen andere regels heeft
Ik vind kaarten gewoon niet leukquote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is zo makkelijk
alhoewel het wel irritant is dat iedereen andere regels heeft
jawel. Mijn liefde begon vroeger bij mn opa en oma. Daarom ben ik ook zo goed in schoppenvrouwen..quote:
Ja.quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat verkleinwoord expres geplaatst?
Inderdaad, hoe warm is het bij jou? Hier is het rond de 22 graden en dat is iets te koud met alleen een overtrekquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik slaap nog steeds onder enkel een dekbedovertrek. Dat is toch wel apart.
oh nee dat kan ik niet.. Ik heb weken onder een fleecedekentje geslapen. Van de week mn deken (zomerdeel) erop gegooid, en gisteren gewassen omdat dat vieze Varken er weer op had gepistquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ook, dat is lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben extreem warmbloedig.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe warm is het bij jou? Hier is het rond de 22 graden en dat is iets te koud met alleen een overtrek.
Ik slaap onder niksquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
ik ook wel, maar irriteer me aan dat de 2 kanten over elkaar glijden.quote:
Arme vrouwen daarquote:
Ik heb de vorige winter ook geen winterdekbek gebruikt en vrij weinig de verwarming aan gehad. Vaak zelfs raam een beetje openquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
IK hoor ze niet klagen. Behalve over de warmte en eventuele vochtigheid.quote:
Ik kan dat niet. Ik moet wel echt een overtrek of deken hebben, en die hoeft alleen maar om m'n voet te zitten. Anders kan ik niet slapenquote:
Geen last vanquote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook wel, maar irriteer me aan dat de 2 kanten over elkaar glijden.
Daarover klaag je toch niet?quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IK hoor ze niet klagen. Behalve over de warmte en eventuele vochtigheid.
Arme Twiquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Ik moet altijd gewoon een dekentje te hebben, ik pik ook altijd alle dekens in.
Dat had ik eerst ook, maar dat is hier niet te doenquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Ik moet wel echt een overtrek of deken hebben, en die hoeft alleen maar om m'n voet te zitten. Anders kan ik niet slapen.
Ik rol me in de dekens vastquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Waar doe ik dat dan?quote:
Nee, die dames toch?quote:
Ik weet niet wat ik doe, maar ik blijf er in ieder geval aan trekken, ook als het te warm is en ik ze dan aan de andere kant naast me neer leg.quote:
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Als ik alleen slaap, 6 van de 7 dagen, hang ik ook over het dekbed heen. Terwijl als ik samen in bed lig, ik er volgens mij alleen onder lig, en nergens overheen hangquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftHet ergste is dat ze in 9 van de 10 gevallen ze niet eens over/om zich heen heeft, maar het dekbed alleen ligt te knuffelen
Wees blij, dan kun je het dekbed tenminste weer terugpakken. Ik lijk net een rolmops in dat ding en je krijgt niks van me terugquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet echt heel hard blijven trekken aan de dekens om wat over te houden. Ook al heeft ze zich al in driekwart van de deken gewikkeld, nog blijft ze er aan trekken totdat ze alles heeftHet ergste is dat ze in 9 van de 10 gevallen ze niet eens over/om zich heen heeft, maar het dekbed alleen ligt te knuffelen
Adiosquote:
Je hebt zin in een penis?quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
waarom heb ik altijd zin in dingen die ik niet in huis heb?
Nee daarvoor heb ik eventuele vervangers in huis. Ik heb zin in flubbersnoepjesquote:
oh, zachte flubberachtige winegumsquote:
Bedoel je niet die yoghurtgums?quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, zachte flubberachtige winegums
neequote:
Dat ziet er niet gezond uitquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
Ik noem zachte winegums al jaren flubbersnoepjes omdat flubber![]()
[ afbeelding ]
je kent flubber toch wel?quote:
voorschotelen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope. Ik kan een keer langskomen, dan kun je het voorschotelen
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Er zaten toen groene flubbertjes in de hagelslag!
Wel lekkerquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die waren alleen niet flubberig maar hard.
gewoon witte chocolade met een beetje kleurstofquote:
Laten eten danquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voorschotelen?![]()
[ afbeelding ]
FLUBBER!!!
Autodrop fruitkarren of volle bakquote:
Holaquote:
eeehquote:Op zondag 2 september 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Autodrop fruitkarren of volle bak
hmmmm die zoek ik ook, maakt het leven wat makkelijkerquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Ga je niet vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een slaaf nodig![]()
Gewoon, iemand die zonder tegenspreken alles voor me doet.
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengasquote:
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als man kan je een Aziatisch vrouwtje nemen, die bieden vaak weinig tegengas
http://www.autodrop.nl/quote:
iets met stroom enzoquote:
Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en wij vrouwen kunnen alleen zo'n slappe harrie als Royco nemen.. Maar we willen ook wat om naar te kijken.Arme wij
Nee, maar jij bent ook geen Stathamquote:
Ik heb wel een kort koppie nu.quote:Op maandag 3 september 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook geen Statham
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
quote:Op maandag 3 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kort koppie nu.
En verder whoop ik zijn ass natuurlijk
Oeh..quote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo mooi als dit zal je nooit worden Roy. Geef die hoop maar op.
Roy is zelf ook niet zo grootquote:Op maandag 3 september 2012 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die Statham is ook helemaal niet zo groot, iets van 1.75 ofzo, jij kan hem sowieso wel aan dus.
Hem mooi vindenquote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met mequote:Op maandag 3 september 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij al lang en breed knock out op de grond ligt en hij een biertje voor me koopt?quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hem eens zien na 15 rondes in de ring met me
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.quote:Op maandag 3 september 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy is zelf ook niet zo groot![]()
En Roy's bierpens zit in de weg tijdens een gevecht.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn net zo groot, en ik ben zwaarder.
Ga gewoon op hem zitten
Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.quote:
Neuh. Hij niet.quote:
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Een mannelijke man. Daar hou ik van.
ik val op ouderquote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als hij niet bekend zou zijn zou je hem volgens mij gewoon een oude man vinden. Zo ziet hij er wel uit althans.
Iehl neequote:
quote:
Nee. Ik ga er eerst een draaien.quote:Op maandag 3 september 2012 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar soppen op Jason Statham.
quote:
Rook ze.quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik ga er eerst een draaien.
Goedenacht. Hoe is het ermee?quote:
Prima met jou?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken verpest alles. Komt gewoon snel met dr dikke kont op de laptop en mij liggen zodat ik nergens bij kan
Lol, zal wel lekker wakker worden geweest zijn danquote:Op maandag 3 september 2012 07:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben op de bank in slaap gevallen.
Goedesmorgensquote:
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedesmorgens![]()
Het is hier vannacht/vanochtend goed tekeer gegaan
Weet je dat zeker?quote:
Is dat van vannacht?quote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op maandag 3 september 2012 08:33 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja Huppel, zo ging het er gisteren aan toeZonder donder helaas, dit filmpje
![]()
quote:
Oeh, die wolkenquote:Op maandag 3 september 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorquote:Op maandag 3 september 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog zo hoog.. weet niet of ik daar heel vrolijk van zou worden
Jahoor, alles goed hierquote:Op maandag 3 september 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZekerEn bij jou? lekker weekend gehad?
Zo blij dat je weer mag werken?quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef STING het volgende:
Jahoor, alles goed hierHet is weer maandag he?
Maar ja, een lekker weekend gehadjij ook?
Dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die foto heb ik niet gemaakt hoorMaar ik zit idd wat hoger ja. Wel mooi uitzicht hoor
Natuurlijk, I love my werk enzoquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo blij dat je weer mag werken?
Same here
Uitzicht zoals ditquote:
Dusssquote:Op maandag 3 september 2012 09:04 schreef STING het volgende:
Natuurlijk, I love my werk enzo![]()
Je had date nr.2?
Nice!quote:Op maandag 3 september 2012 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitzicht zoals dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |