volgens mij ben k niet zo goed in blackjackquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat als ik een vrouw een 9, 10, 11, 20 of 21 vind, ik haar bijzonder leuk vind. Alleen is de kans op succes wat kleiner bij de eerste 4.
Dan heb je niet goed gedraaid.quote:
Je kent het spel Black Jack toch wel?quote:
Ow is het dat?quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij ben k niet zo goed in blackjack
Ja, ik ken het wel echter had ik de link niet gelegdquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kent het spel Black Jack toch wel?
Ik wel. En redelijk goed ook.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraakquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, lees eens even terug dan, voor een paar postjesquote:
Ok, laat maar danquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraak.
Ik prefereer de klassieke noteringquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lees eens even terug dan, voor een paar postjes
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maarquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraak.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maar
Hij heeft net de gewenste nummers genoemtquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maar
Die neemt alleen maar de, hoe zeg je het, de "desireability"(?), mee. In de schaal van Black Jack is haalbaarheid mee gerekend.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prefereer de klassieke notering
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goedquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft net de gewenste nummers genoemt
Nope.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, leg het me uit dan. Voor ik knetter benquote:
Je krijgt van de dealer 1 kaart, het uiteindelijke doel is om zo dicht mogelijk bij de 21 te komen of hoger dan de dealer (niet hoger dan 21 dus).quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goed
Het hangt af van de kaarten. Ik neem aan dat je het spel kent? Speler krijgen allemaal 2 kaarten, open, voor iedereen te zien. De bank krijgt er ook twee, maar 1 open, de andere gesloten De waarde van die kaarten hangt af van de waarde van de kaarten van de andere spelers en de bank. Als jij 2X een 10 hebt en de bank heeft een 5, is de kans zeer groot dat jij zult winnen. However, je kunt meer winnen, afhankelijk van wat de anderen hebben. Hun kaarten zorgen er namelijk voor dat jij, net zoals de bank, meer en/of minder kans heeft de juiste kaart te krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goed
De kunst is om de rest van de mensen te vaak om kaart te laten vragen, en om zelf niks te vragen omdat je weet dat de bank boven 21 gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, leg het me uit dan. Voor ik knetter ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |