Ik heb een nieuwe bikini!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Douchen doe je in je badpak.![]()
Niet liegen jij!
Zal je even inzepen danquote:
Hee! Da's een chocoladekoekjequote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?
Mooi!!quote:
Strand. Zon. Zee. Ik heb het.quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bikini!!
Nu nog een keer gaan zwemmen!
ik betwijfel of ik nog in mijn bikini's pasquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bikini!!
Nu nog een keer gaan zwemmen!
Truste jijquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
En nu klap ik mn laptop dicht!
quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, tis een 16.Is dat een schaal van 1 tot 20?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Misschien waren haar ouders er gek op, maar was de naam een gedeponeerde merknaam?quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee! Da's een chocoladekoekje!
Oh nee, dat is Brinky... Lijkt erop.
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.quote:
Aha.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar uurtjes werk en Koe is wel klaar, denk ik.
Jouw telefoonnummerquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?
Nope.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?
Hoe vind je een vrouw 21?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat als ik een vrouw een 9, 10, 11, 20 of 21 vind, ik haar bijzonder leuk vind. Alleen is de kans op succes wat kleiner bij de eerste 4.
Mooi hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar uurtjes werk en Koe is wel klaar, denk ik.
Geen piercing?quote:
Hoe bedoel je?quote:
0906 0666?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat als ik een vrouw een 9, 10, 11, 20 of 21 vind, ik haar bijzonder leuk vind. Alleen is de kans op succes wat kleiner bij de eerste 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |