Mijn hond heet Max, het is een vrouwtje, heb haar gekregen van een kennis, die had haar Maxima genoemd.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binky.
Mijn eerste knuffeldiertje heette Binky. Was een klein geel hondje met regenboogoren.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Als je er een foto van hebt, kun je hem doorsturen via pm? Dat MOET ik haar laten zien dan! "You're no Binky, THIS is a Binky!"
![]()
Oiquote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond heet Max, het is een vrouwtje, heb haar gekregen van een kennis, die had haar Maxima genoemd.
Dus dan doe ik mn kat Lex (wim-lex) noemen![]()
_!!
Echt niet dus he
Hehe, ik zal even bij mijn ouders kijken van de week.quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Als je er een foto van hebt, kun je hem doorsturen via pm? Dat MOET ik haar laten zien dan! "You're no Binky, THIS is a Binky!"
![]()
Yes, true storyquote:
Doen!quote:Op zondag 2 september 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zal even bij mijn ouders kijken van de week.
G'night dame.quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Lieverdjes, ik ga mn bed opzoeken
Dikke kus en tot morgen![]()
Sopzequote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik mee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, true storyEn het is volgens mij echt een slimme meid, maar ik kan haar nooit serieus nemen met zo'n naam
Graag zelfsquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
Slaap lekker jij, maar niet te snel
Bloedmooie meid die Berthaline heet bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebben
Mensje. Vlinder. Bloem. Enz. Enz. Enz.quote:Op zondag 2 september 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bloedmooie meid die Berthaline heet bijvoorbeeld
Ja, iddquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebben
Wacht even met uitkleden dan. Dat wil ik voor je doenquote:
Je kan haar toch wel "serieus nemen"quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, true storyEn het is volgens mij echt een slimme meid, maar ik kan haar nooit serieus nemen met zo'n naam
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensje. Vlinder. Bloem. Enz. Enz. Enz.
Nah, tis een 16.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar toch wel "serieus nemen"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bedquote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, idd
[..]
Wacht even met uitkleden dan. Dat wil ik voor je doen![]()
Of omdat je toch wel heel veel van je eerste hamster gehouden hebt..quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?
Ik moet nog douchen, kom je ook? Ook al heb je al gedouched?quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bed
Douchen doe je in je badpak.quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bed
Ik kom!!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen, kom je ook? Ook al heb je al gedouched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |