GMTAquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vaak is het gewoon echt wel nodig om erna te douchen
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja nou is toch zo?quote:
Mijn wekker ging om 6 uur vanochtendquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
pfff. tis nog vroeg... heb t gevoel dat t al 23.00 is.....
Je houd ervan als een man van alle kanten spuit?quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
Overal bloed, zweet en sperma. Dan wil ik even douchen hoor!
En dan bedoel ik geen menstruatiebloed maar bloed van zijn rug want nagels!
Ze heeft je foto al gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef kree het volgende:
goh ik heb gewoon een leuk gesprekje op paiq nu. zou het dan toch kunnen
Zoiets jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je houd ervan als een man van alle kanten spuit?
overal bloed... klinkt vrij luguber... heb jij freddy kruger nagels...quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
quote:
Godver, nagelstriemen op mijn rugquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
mijne ook zoiets...quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 6 uur vanochtend
Ik heb asociaal lange nagels vaak jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
overal bloed... klinkt vrij luguber... heb jij freddy kruger nagels...
Vrij morgenquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
5u morgenvroeg gaat dat kutding weer
Maak er maar krassen en/of wondjes van schatquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, nagelstriemen op mijn rug
au... ben ik ff blij dak geen potentieelvent benquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb asociaal lange nagels vaak ja![]()
En die zet ik ook met liefde in iemands rug altijd
Sterkte mooie manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rugquote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
au... ben ik ff blij dak geen potentieelvent ben
als jij haar foto zietm ziet zij de jouwe ook toch..?quote:
lekker! hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rug
Ik heb vandaag "gewerkt"quote:
Ik kan er tegen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrij morgen
[..]
Maak er maar krassen en/of wondjes van schat
Ik trek gewoon een kevlar vest aanquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rug
Hmm klinkt als neuken met sokken aan.quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een kevlar vest aan
Sexyquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een kevlar vest aan
Mn ma is sinds vandaag begonnen met een kraam op de zwarte markt in Tiel. Ik heb geholpen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ah je bent aanwezig geweest dus
quote:
uit pure liefdadigheid?quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ma is sinds vandaag begonnen met een kraam op de zwarte markt in Tiel. Ik heb geholpen.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken, bloed tijdens seks, ik hou het wel gewoon lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jawelquote:
Nee, de kamer die er na de sex partij eruit ziet alsof er een paar schapen halal geslacht zijnquote:
Denk het maar je kunt betalen volgens mij om die foto te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij haar foto zietm ziet zij de jouwe ook toch..?
Geil toch!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, de kamer die er na de sex partij eruit ziet alsof er een paar schapen halal geslacht zijn
quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Geen aparte cosmetical-looks daar? Dat vind ik altijd wel tof als games dat hebben, dan hoef je niet elke keer je toffe looks weg te gooien bij een nieuw levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erm....ok.... Je fantasie slaat een beetje op hol geloof ikquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, de kamer die er na de sex partij eruit ziet alsof er een paar schapen halal geslacht zijn
Och, mijn ex deed beide...quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en proberen om mn handen vast te houden om geen krassen te krijgen helpt niet. Dan ga ik bijten heb ik ontdekt
bloed is goed haha, lekker bezig jijquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en proberen om mn handen vast te houden om geen krassen te krijgen helpt niet. Dan ga ik bijten heb ik ontdekt
Een beetje man heeft het al moeilijk als zn bloed ophoopt in het kruisquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe ach een man kan 2 liter verliezen zonder problemen
Jawel, maar je kleding gaat weg, kennelijk, na level 1.quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen aparte cosmetical-looks daar? Dat vind ik altijd wel tof als games dat hebben, dan hoef je niet elke keer je toffe looks weg te gooien bij een nieuw level
Jawelquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen aparte cosmetical-looks daar? Dat vind ik altijd wel tof als games dat hebben, dan hoef je niet elke keer je toffe looks weg te gooien bij een nieuw level
We hadden de slappe lach!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, je wilde je ma verkopen..
Euh, nee hoor, je kan constant aanpassenquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar je kleding gaat weg, kennelijk, na level 1.
Je lijf blijft wel hetzelfde.
"heb je ontdekt"?quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Jou ken ik nog niet!!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
bloed is goed haha, lekker bezig jij
Als dat even konquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, je wilde je ma verkopen..
Een mens heeft gemiddelt 6 liter bloedquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man heeft het al moeilijk als zn bloed ophoopt in het kruis
DMquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!!!
Wie ben jij? Ben je doable? Hoe oud?
Wat?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, nee hoor, je kan constant aanpassen
Haha je maakt de andere mannen hier jaloersquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!!!
Dan snap ik hetquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden de slappe lach!!
Inclusief de befaamde huppellach
Nou uhm hij wilde zn rug wat rust geven want die had ik 2 dagen ervoor al flink onder handen genomen dus hij hield mijn handen vast.quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"heb je ontdekt"?You have to clarify this
Of is het wat ik denk?
Neee, je kan wel gewoon nieuwe crap kopen, maar je looks terugzettenquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Ik al helemaal teleurgesteld, dit dat.
Dan ga ik maar zonder defense rondvliegen, maar iig met stijl.
Dat is hoe ik rol.
Hoezo? Jij wil een kansje wagen bij SB?quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je maakt de andere mannen hier jaloers
Huppel spot een pino.quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!!!
quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!!!
quote:
Huppel is geil geloof ik. Of hyper. Of beide.quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je maakt de andere mannen hier jaloers
nogsteeds dateding..?quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm hij wilde zn rug wat rust geven want die had ik 2 dagen ervoor al flink onder handen genomen dus hij hield mijn handen vast.
Maar het was uhm gewoon te lekker dus ik moest dat uiten op een of andere manier ofzo en toen ging ik bijten.
Neen. Je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wil een kansje wagen bij SB?
quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm hij wilde zn rug wat rust geven want die had ik 2 dagen ervoor al flink onder handen genomen dus hij hield mijn handen vast.
Maar het was uhm gewoon te lekker dus ik moest dat uiten op een of andere manier ofzo en toen ging ik bijten.
quote:
Dat laatstequote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huppel is geil geloof ik. Of hyper. Of beide.
Uhuhquote:
Nee?quote:
De bitemarks bleven 2 weken zittenquote:
zolang ze niet meteen in het zicht zitten is er niks aan de hand tochquote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bitemarks bleven 2 weken zitten
Daarom!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zolang ze niet meteen in het zicht zitten is er niks aan de hand toch
Oh, dus je zit niet ongeduldig te wachten totdat ik je ga motorboaten? Drat.quote:
Dan nog, who cares? Behalve als de andere helft een relatie heeft dan..quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zolang ze niet meteen in het zicht zitten is er niks aan de hand toch
quote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom!!
Na seks met hups gewoon geen dagje zwembad ofzo plannen
Oh, dat gaat moeilijk worden hierquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom!!
Of opgepakt worden door de politie want dan heb je heel wat uit te leggenquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom!!
Ik bedoelde hyper en geil schatquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus je zit niet ongeduldig te wachten totdat ik je ga motorboaten? Drat.
Volgens mij vind ik jou wel grappigquote:
Daarom kom je ook hierheen hequote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat gaat moeilijk worden hier
Nee joh, een beetje vent herkent dat wel als een wilde seks nacht!quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of opgepakt worden door de politie want dan heb je heel wat uit te leggen
GAAF!!!quote:
thanxquote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik jou wel grappig
Nice!quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
Damn, een maat van me heeft best een mooie foto gemaakt van het onweer net![]()
[ afbeelding ]
wow die is wel goed getimed zeg! en scherp!quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
De juiste reply was:quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde hyper en geil schat
Nu wil ik helemaal naar Malta!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt het me te makkelijk..quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De juiste reply was:
thanxJij bent volgens mij ook wel grappig/leuk/lief/aardig/geweldig * doorhalen wat niet van toepassing is
Liefdequote:
Pas op he!! Of ik zet je tobo op de keukenkastjesquote:
dan hou ik alle opties nog openquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De juiste reply was:
thanxJij bent volgens mij ook wel grappig/leuk/lief/aardig/geweldig * doorhalen wat niet van toepassing is
Hij heeft de sluitertijd langer open laten staan he? Kun je zien aan de verlichting van auto's. Maar wel een toffe fotoquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wow die is wel goed getimed zeg! en scherp!
Deze manquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan hou ik alle opties nog open
quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt jouw jaar!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
School begint morgen, komt ook meteen de nieuwe lading binnen.![]()
Terug naar school is zo erg nog niet.
Nee.. Hij kent jou nog niet.. Laat hem maar van mij leren en jou vrezen..quote:
Jofuquote:
Dat jij niet kan hosselen wil niet zeggen dat je mij hoeft te cuntblocken hoorquote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Hij kent jou nog niet.. Laat hem maar van mij leren en jou vrezen..
Je gaat alle eerstejaars hosselen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
School begint morgen, komt ook meteen de nieuwe lading binnen.![]()
Terug naar school is zo erg nog niet.
Hij daar, de kleine. Je ziet hem niet he?quote:
Ik kan niet hosselen? Nee, ik wil jou niet, das wat anders..quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu
[..]
Dat jij niet kan hosselen wil niet zeggen dat je mij hoeft te cuntblocken hoor
As if!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niet hosselen? Nee, ik wil jou niet, das wat anders..
quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij daar, de kleine. Je ziet hem niet he?
Nee, 1.62, mag ik me dan geen dwerg noemen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Hoi dwerg, ben je echt kleiner dan 1.45m?
dan ben je officieel geen dwerg nee maar gewoon een minimensjequote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, 1.62, mag ik me dan geen dwerg noemen?
Jofu is de FOK!dwerg jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan ben je officieel geen dwerg nee maar gewoon een minimensje
Dus jij gaat nu beweren dat ik jou zou willen? Nee schat, echt niet, al zou je me nog zo uitdagenquote:
ik kan mijn eigen conclusies wel trekkenquote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Hij kent jou nog niet.. Laat hem maar van mij leren en jou vrezen..
Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu beweren dat ik jou zou willen? Nee schat, echt niet, al zou je me nog zo uitdagen
Zijn die een beetje betrouwbaar?quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt jouw jaar!!
Ik voel het aan mijn tepels!!
Mwah dat ook weer niet, maar kijken altijd.quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat alle eerstejaars hosselen?
Ik geloofde daar niks van hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!
Als het om seks gaat wel ja!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn die een beetje betrouwbaar?
[..]
Mwah dat ook weer niet, maar kijken altijd.
HELD!!quote:
Sucks. Geen brand uitgebroken?quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, iemand reageert op die foto met, "you are here", doelend op die inslag. Schijnbaar hebben ze daar nu geen electriciteit meer nu.
Jij doet het omgekeerde..quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!
Ja mijn realiteitszin is feilloos.quote:
Jammer, want Erwin Krol is net weg dus je had hem misschien kunnen opvolgen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om seks gaat wel ja!!
Laat ze niet het weer voorspellen want dan gaat het mis!
Oh en dat de rode klets eraan komt hebben ze ook altijd goed
Ik hoor geen sirenes, dus zal wel oke zijn.quote:
waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
http://www.matchboxpinhole.com/index.html
Leuk is datquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
http://www.matchboxpinhole.com/index.html
Geeft op een bepaalde manier vertekende niet scherpe zeer authentieke en unieke foto's..quote:
Dagelijks dusquote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor geen sirenes, dus zal wel oke zijn.Nee, de stroom valt hier pas echt massaal uit als 80% van de huishoudens de airco aangooit
In de zomer? Niet dagelijks, maar regelmatig, zeer regelmatig ja. En dan niet een huizenblok, maar direct 1/3 van het eiland.quote:
Sorry, het is meer dan drie uur vliegen. En ik moet vroeg werken. Dus niet genoeg tijd.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand dit vanavond nog naar mijn bed brengen?
Dank u!!
Dat roept gewoon GEILHEID!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomer? Niet dagelijks, maar regelmatig, zeer regelmatig ja. En dan niet een huizenblok, maar direct 1/3 van het eiland.Wel een van de meest romantische dineetjes ooit gehad daardoor. Geen geluid, alleen kaarslicht
![]()
Brand daarintegen is hier behoorlijk zeldzaam.
Ja, dat ook. Op een dakterras, onder de sterren.quote:
Ik mag idd hopen dat hij meer dan 3 vliegen is!quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, het is meer dan drie vliegen. En ik moet vroeg werken. Dus niet genoeg tijd.
Je miste mijn niet zo-ninja-editquote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag idd hopen dat hij meer dan 3 vliegen is!![]()
Dan sop ik wel op zn foto of ik zet een film op
Hoe kan ik het goed makenquote:
Je kunt beginnen door mij wat te drinken aanbieden zodra ik in NL ben. De rest vullen we daarna wel in.quote:
Ik zorg voor tequila en een ontbloot bovenlijf als jij in NL bent!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt beginnen door mij wat te drinken aanbieden zodra ik in NL ben. De rest vullen we daarna wel in.
Al geprobeerd! Helpt niet!quote:
Dit is pas een warm welkomquote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg voor tequila en een ontbloot bovenlijf als jij in NL bent!!
Dus wanneer kom je naar NLquote:
Dank uquote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Barbie!!
Ik blijf het zeggen hoor, die profielfoto van jou is gewoon geil
NEE!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank uHij is wel wat oud, moet een nieuwe maken
Met kerst. Misschien eerder, in oktober, maar das nog niet zeker. Want werk. Met kerst zit ik sowieso al 24/7 met familie, zie er nu al tegenopquote:
Hij mag er toch wel 1 toevoegen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!![]()
Niet mijn sopmateriaal weghalen
Je komt speciaal voor mn b-day naar NLquote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst. Misschien eerder, in oktober, maar das nog niet zeker. Want werk. Met kerst zit ik sowieso al 24/7 met familie, zie er nu al tegenop
En wat als'ie beter is?quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!![]()
Niet mijn sopmateriaal weghalen
Mijn vajayjay kan dat niet aan hoorquote:
Neequote:
mja, ik denk dat ik dr liever zaterdag al heb, om dr een weekend met het Varken in de gaten te houdenquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om ze de 14de op te halen, is een zondag. Want ik heb de 13de nog een feestje.
Okee. Maar nee.quote:
Snap ik welquote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik denk dat ik dr liever zaterdag al heb, om dr een weekend met het Varken in de gaten te houden
Je wattedewat?quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vajayjay kan dat niet aan hoor
Zo noemt Oprah een flamoesquote:
Deal dan!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ohnee hups, zondag kan, want herfstvakantie op t werk
Een beetje moeder kijkt Oprah!quote:
Ik weet niet wat erger is vajayjay of flamoes.quote:
Mn zusje heeft het tot haar 17de ofzo fluflu genoemdquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is vajayjay of flamoes.
Dit is toch wel een beetje een dooddoenerquote:
Ik doe gewoon mn best om het hier nog een beetje netjes te houden hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een dooddoener
Flufluquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zusje heeft het tot haar 17de ofzo fluflu genoemd
Geniaal tochquote:
jaquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal dan!!
Gaan we onze kindjes halen
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezenquote:
De mijne is helemaal zwart!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja
mn ma: wat voor een kleur is ze dan?
ik: zwart met een beetje wit erbij
ma: ah nee he.. alweer zo'n wilde. Je weet toch dat zwarte katten wild zijn?
ik: Ja. Daarom vind ik zwarte katten tof.
Dat is nergens voor nodig,quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn best om het hier nog een beetje netjes te houden hoor
Pizza eten tijdens de seks!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezen
Maar maar maarquote:
ze proberen mij Binky aan te smeren. Maar als ze geen Kip zou gaan heten, was het Mormel gewordenquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is helemaal zwart!!
En ik heb nog geen naam!!
Beide kan weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezen
Eten, voor mij is het makkelijk. Jong en onschuldig zijn, het leven is nog simpel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Trouwen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pizza eten tijdens de seks!!
Bier drinken tijdens de seks!!
Ghehe ik ben er nog niet over uit. Komt goed!quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze proberen mij Binky aan te smeren. Maar als ze geen Kip zou gaan heten, was het Mormel geworden
en toch mix ik het liever nietquote:
Publius Cornelius Scipio Africanus. Of anders Harold Wilberforce Clifton III.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is helemaal zwart!!
En ik heb nog geen naam!!
Seks.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
gewoon Kat. Simpel. Makkelijk te onthouden ookquote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ben er nog niet over uit. Komt goed!
Ik moet het wel kunnen uitspreken he!quote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Publius Cornelius Scipio Africanus. Of anders Harold Wilberforce Clifton III.
Ik wilde eerst voor Hont gaan maar aangezien jouw poes al Varken heet vond ik dat niet kunnen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon Kat. Simpel. Makkelijk te onthouden ook
quote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Publius Cornelius Scipio Africanus. Of anders Harold Wilberforce Clifton III.
Alleen hierom moeten wij twee al nooit samen kinderen krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon Kat. Simpel. Makkelijk te onthouden ook
Ik ken een Binky. Het is een volwassen vrouw. Not that anyone would noticequote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze proberen mij Binky aan te smeren. Maar als ze geen Kip zou gaan heten, was het Mormel geworden
Varken heeft het weer verpestquote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst voor Hont gaan maar aangezien jouw poes al Varken heet vond ik dat niet kunnen.
Ziet er ook uit als een echte Bink(y)??quote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken een Binky. Het is een volwassen vrouw. Not that anyone would notice
Kinderenquote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Alleen hierom moeten wij twee al nooit samen kinderen krijgen.
En je paard katquote:
Nee, een hele normale meid. Maar ik moest echt 3 keer vragen naar haar naamquote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een echte Bink(y)??
Wat? Mijn kinderen worden uber. Al gelijk na de geboorte krijgen ze een nummer in hun oor getatoeëerdquote:
Ow ik dacht direct tattoo's en overal ijzerquote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Mijn kinderen worden uber. Al gelijk na de geboorte krijgen ze een nummer in hun oor getatoeëerd
Dat zegt ze toch doos!quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht direct tattoo's en overal ijzer
haha snap ik. Niet een hele gewone naam neequote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, een hele normale meid. Maar ik moest echt 3 keer vragen naar haar naam![]()
Het gaat vandaag goed met de edits verpestenquote:
*zucht*quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht direct tattoo's en overal ijzer
Welk thema dan?quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik voor Lex ga. Dan heb ik een thema
Binky.quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, een hele normale meid. Maar ik moest echt 3 keer vragen naar haar naam![]()
Doe dan WimLexquote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik voor Lex ga. Dan heb ik een thema
Mijn hond heet Max, het is een vrouwtje, heb haar gekregen van een kennis, die had haar Maxima genoemd.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binky.
Mijn eerste knuffeldiertje heette Binky. Was een klein geel hondje met regenboogoren.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Als je er een foto van hebt, kun je hem doorsturen via pm? Dat MOET ik haar laten zien dan! "You're no Binky, THIS is a Binky!"
![]()
Oiquote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond heet Max, het is een vrouwtje, heb haar gekregen van een kennis, die had haar Maxima genoemd.
Dus dan doe ik mn kat Lex (wim-lex) noemen![]()
_!!
Echt niet dus he
Hehe, ik zal even bij mijn ouders kijken van de week.quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Als je er een foto van hebt, kun je hem doorsturen via pm? Dat MOET ik haar laten zien dan! "You're no Binky, THIS is a Binky!"
![]()
Yes, true storyquote:
Doen!quote:Op zondag 2 september 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik zal even bij mijn ouders kijken van de week.
G'night dame.quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Lieverdjes, ik ga mn bed opzoeken
Dikke kus en tot morgen![]()
Sopzequote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik mee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, true storyEn het is volgens mij echt een slimme meid, maar ik kan haar nooit serieus nemen met zo'n naam
Graag zelfsquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
Slaap lekker jij, maar niet te snel
Bloedmooie meid die Berthaline heet bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebben
Mensje. Vlinder. Bloem. Enz. Enz. Enz.quote:Op zondag 2 september 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bloedmooie meid die Berthaline heet bijvoorbeeld
Ja, iddquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik. Soms hoor je idd van die aparte namen waarbij je jezelf afvraagt of die ouders soms een hekel aan kinderen hebben
Wacht even met uitkleden dan. Dat wil ik voor je doenquote:
Je kan haar toch wel "serieus nemen"quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, true storyEn het is volgens mij echt een slimme meid, maar ik kan haar nooit serieus nemen met zo'n naam
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensje. Vlinder. Bloem. Enz. Enz. Enz.
Nah, tis een 16.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar toch wel "serieus nemen"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bedquote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, idd
[..]
Wacht even met uitkleden dan. Dat wil ik voor je doen![]()
Of omdat je toch wel heel veel van je eerste hamster gehouden hebt..quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?
Ik moet nog douchen, kom je ook? Ook al heb je al gedouched?quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bed
Douchen doe je in je badpak.quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al gedouched en lag dus heus wel al nakend in bed
Ik kom!!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen, kom je ook? Ook al heb je al gedouched?
Ik heb een nieuwe bikini!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Douchen doe je in je badpak.![]()
Niet liegen jij!
Zal je even inzepen danquote:
Hee! Da's een chocoladekoekjequote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vage hippieshit. Maar dat kan ik nog begrijpen, en soms past het bij de persoon. Maar Binky? Really? Je bedacht die naam omdat je de aluminium ovenschaal uit je handen liet vallen?
Mooi!!quote:
Strand. Zon. Zee. Ik heb het.quote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bikini!!
Nu nog een keer gaan zwemmen!
ik betwijfel of ik nog in mijn bikini's pasquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bikini!!
Nu nog een keer gaan zwemmen!
Truste jijquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
En nu klap ik mn laptop dicht!
quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, tis een 16.Is dat een schaal van 1 tot 20?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Misschien waren haar ouders er gek op, maar was de naam een gedeponeerde merknaam?quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee! Da's een chocoladekoekje!
Oh nee, dat is Brinky... Lijkt erop.
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.quote:
Aha.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Black Jack. Not sure if you should hit that.
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar uurtjes werk en Koe is wel klaar, denk ik.
Jouw telefoonnummerquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?
Nope.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi! krijgt Bertha ook nog een nummer?
Hoe vind je een vrouw 21?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat als ik een vrouw een 9, 10, 11, 20 of 21 vind, ik haar bijzonder leuk vind. Alleen is de kans op succes wat kleiner bij de eerste 4.
Mooi hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar uurtjes werk en Koe is wel klaar, denk ik.
Geen piercing?quote:
Hoe bedoel je?quote:
0906 0666?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat als ik een vrouw een 9, 10, 11, 20 of 21 vind, ik haar bijzonder leuk vind. Alleen is de kans op succes wat kleiner bij de eerste 4.
volgens mij ben k niet zo goed in blackjackquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Dan heb je niet goed gedraaid.quote:
Je kent het spel Black Jack toch wel?quote:
Ow is het dat?quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij ben k niet zo goed in blackjack
Ja, ik ken het wel echter had ik de link niet gelegdquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kent het spel Black Jack toch wel?
Ik wel. En redelijk goed ook.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraakquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, lees eens even terug dan, voor een paar postjesquote:
Ok, laat maar danquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraak.
Ik prefereer de klassieke noteringquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lees eens even terug dan, voor een paar postjes
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maarquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, ik snap geen hol van die uitspraak.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maar
Hij heeft net de gewenste nummers genoemtquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je moest proberen om 21 te krijgen, en dat hoe dichter bij de 21 hoe meer kans je had om de deler te verslaan zeg maar
Die neemt alleen maar de, hoe zeg je het, de "desireability"(?), mee. In de schaal van Black Jack is haalbaarheid mee gerekend.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prefereer de klassieke notering
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goedquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft net de gewenste nummers genoemt
Nope.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, leg het me uit dan. Voor ik knetter benquote:
Je krijgt van de dealer 1 kaart, het uiteindelijke doel is om zo dicht mogelijk bij de 21 te komen of hoger dan de dealer (niet hoger dan 21 dus).quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goed
Het hangt af van de kaarten. Ik neem aan dat je het spel kent? Speler krijgen allemaal 2 kaarten, open, voor iedereen te zien. De bank krijgt er ook twee, maar 1 open, de andere gesloten De waarde van die kaarten hangt af van de waarde van de kaarten van de andere spelers en de bank. Als jij 2X een 10 hebt en de bank heeft een 5, is de kans zeer groot dat jij zult winnen. However, je kunt meer winnen, afhankelijk van wat de anderen hebben. Hun kaarten zorgen er namelijk voor dat jij, net zoals de bank, meer en/of minder kans heeft de juiste kaart te krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar 9, 10 of 11 snap ik dan niet zo goed
De kunst is om de rest van de mensen te vaak om kaart te laten vragen, en om zelf niks te vragen omdat je weet dat de bank boven 21 gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, leg het me uit dan. Voor ik knetter ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |