Zo noemt Oprah een flamoesquote:
Deal dan!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ohnee hups, zondag kan, want herfstvakantie op t werk
Een beetje moeder kijkt Oprah!quote:
Ik weet niet wat erger is vajayjay of flamoes.quote:
Mn zusje heeft het tot haar 17de ofzo fluflu genoemdquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is vajayjay of flamoes.
Dit is toch wel een beetje een dooddoenerquote:
Ik doe gewoon mn best om het hier nog een beetje netjes te houden hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een dooddoener
Flufluquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zusje heeft het tot haar 17de ofzo fluflu genoemd
Geniaal tochquote:
jaquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal dan!!
Gaan we onze kindjes halen
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezenquote:
De mijne is helemaal zwart!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja
mn ma: wat voor een kleur is ze dan?
ik: zwart met een beetje wit erbij
ma: ah nee he.. alweer zo'n wilde. Je weet toch dat zwarte katten wild zijn?
ik: Ja. Daarom vind ik zwarte katten tof.
Dat is nergens voor nodig,quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn best om het hier nog een beetje netjes te houden hoor
Pizza eten tijdens de seks!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezen
Maar maar maarquote:
ze proberen mij Binky aan te smeren. Maar als ze geen Kip zou gaan heten, was het Mormel gewordenquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is helemaal zwart!!
En ik heb nog geen naam!!
Beide kan weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De keuze hebben tussen seks en eten lijkt me een slopende keuze trouwens, ik kan maar niet beslissen waar ik voor zou kiezen
Eten, voor mij is het makkelijk. Jong en onschuldig zijn, het leven is nog simpel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Trouwen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pizza eten tijdens de seks!!
Bier drinken tijdens de seks!!
Ghehe ik ben er nog niet over uit. Komt goed!quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze proberen mij Binky aan te smeren. Maar als ze geen Kip zou gaan heten, was het Mormel geworden
en toch mix ik het liever nietquote:
Publius Cornelius Scipio Africanus. Of anders Harold Wilberforce Clifton III.quote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is helemaal zwart!!
En ik heb nog geen naam!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |