GMTAquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vaak is het gewoon echt wel nodig om erna te douchen
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja nou is toch zo?quote:
Mijn wekker ging om 6 uur vanochtendquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
pfff. tis nog vroeg... heb t gevoel dat t al 23.00 is.....
Je houd ervan als een man van alle kanten spuit?quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
Overal bloed, zweet en sperma. Dan wil ik even douchen hoor!
En dan bedoel ik geen menstruatiebloed maar bloed van zijn rug want nagels!
Ze heeft je foto al gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef kree het volgende:
goh ik heb gewoon een leuk gesprekje op paiq nu. zou het dan toch kunnen
Zoiets jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je houd ervan als een man van alle kanten spuit?
overal bloed... klinkt vrij luguber... heb jij freddy kruger nagels...quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
quote:
Godver, nagelstriemen op mijn rugquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou is toch zo?
mijne ook zoiets...quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 6 uur vanochtend
Ik heb asociaal lange nagels vaak jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
overal bloed... klinkt vrij luguber... heb jij freddy kruger nagels...
Vrij morgenquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
5u morgenvroeg gaat dat kutding weer
Maak er maar krassen en/of wondjes van schatquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, nagelstriemen op mijn rug
au... ben ik ff blij dak geen potentieelvent benquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb asociaal lange nagels vaak ja![]()
En die zet ik ook met liefde in iemands rug altijd
Sterkte mooie manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rugquote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
au... ben ik ff blij dak geen potentieelvent ben
als jij haar foto zietm ziet zij de jouwe ook toch..?quote:
lekker! hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rug
Ik heb vandaag "gewerkt"quote:
Ik kan er tegen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrij morgen
[..]
Maak er maar krassen en/of wondjes van schat
Ik trek gewoon een kevlar vest aanquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug stonden de krassen na ruim een week nog in iemands rug
Hmm klinkt als neuken met sokken aan.quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een kevlar vest aan
Sexyquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een kevlar vest aan
Mn ma is sinds vandaag begonnen met een kraam op de zwarte markt in Tiel. Ik heb geholpen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ah je bent aanwezig geweest dus
quote:
uit pure liefdadigheid?quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ma is sinds vandaag begonnen met een kraam op de zwarte markt in Tiel. Ik heb geholpen.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken, bloed tijdens seks, ik hou het wel gewoon lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jawelquote:
Nee, de kamer die er na de sex partij eruit ziet alsof er een paar schapen halal geslacht zijnquote:
Denk het maar je kunt betalen volgens mij om die foto te zien.quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij haar foto zietm ziet zij de jouwe ook toch..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |