Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu beweren dat ik jou zou willen? Nee schat, echt niet, al zou je me nog zo uitdagen
Zijn die een beetje betrouwbaar?quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit wordt jouw jaar!!
Ik voel het aan mijn tepels!!
Mwah dat ook weer niet, maar kijken altijd.quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat alle eerstejaars hosselen?
Ik geloofde daar niks van hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!
Als het om seks gaat wel ja!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn die een beetje betrouwbaar?
[..]
Mwah dat ook weer niet, maar kijken altijd.
HELD!!quote:
Sucks. Geen brand uitgebroken?quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, iemand reageert op die foto met, "you are here", doelend op die inslag. Schijnbaar hebben ze daar nu geen electriciteit meer nu.
Jij doet het omgekeerde..quote:Op zondag 2 september 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil nu mensen laten geloven dat ik jou zou willen!
Ja mijn realiteitszin is feilloos.quote:
Jammer, want Erwin Krol is net weg dus je had hem misschien kunnen opvolgen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om seks gaat wel ja!!
Laat ze niet het weer voorspellen want dan gaat het mis!
Oh en dat de rode klets eraan komt hebben ze ook altijd goed
Ik hoor geen sirenes, dus zal wel oke zijn.quote:
waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
http://www.matchboxpinhole.com/index.html
Leuk is datquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
http://www.matchboxpinhole.com/index.html
Geeft op een bepaalde manier vertekende niet scherpe zeer authentieke en unieke foto's..quote:
Dagelijks dusquote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor geen sirenes, dus zal wel oke zijn.Nee, de stroom valt hier pas echt massaal uit als 80% van de huishoudens de airco aangooit
In de zomer? Niet dagelijks, maar regelmatig, zeer regelmatig ja. En dan niet een huizenblok, maar direct 1/3 van het eiland.quote:
Sorry, het is meer dan drie uur vliegen. En ik moet vroeg werken. Dus niet genoeg tijd.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand dit vanavond nog naar mijn bed brengen?
Dank u!!
Dat roept gewoon GEILHEID!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomer? Niet dagelijks, maar regelmatig, zeer regelmatig ja. En dan niet een huizenblok, maar direct 1/3 van het eiland.Wel een van de meest romantische dineetjes ooit gehad daardoor. Geen geluid, alleen kaarslicht
![]()
Brand daarintegen is hier behoorlijk zeldzaam.
Ja, dat ook. Op een dakterras, onder de sterren.quote:
Ik mag idd hopen dat hij meer dan 3 vliegen is!quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, het is meer dan drie vliegen. En ik moet vroeg werken. Dus niet genoeg tijd.
Je miste mijn niet zo-ninja-editquote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag idd hopen dat hij meer dan 3 vliegen is!![]()
Dan sop ik wel op zn foto of ik zet een film op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |