Hoe kan ik het goed makenquote:
Je kunt beginnen door mij wat te drinken aanbieden zodra ik in NL ben. De rest vullen we daarna wel in.quote:
Ik zorg voor tequila en een ontbloot bovenlijf als jij in NL bent!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt beginnen door mij wat te drinken aanbieden zodra ik in NL ben. De rest vullen we daarna wel in.
Al geprobeerd! Helpt niet!quote:
Dit is pas een warm welkomquote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg voor tequila en een ontbloot bovenlijf als jij in NL bent!!
Dus wanneer kom je naar NLquote:
Dank uquote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Barbie!!
Ik blijf het zeggen hoor, die profielfoto van jou is gewoon geil
NEE!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank uHij is wel wat oud, moet een nieuwe maken
Met kerst. Misschien eerder, in oktober, maar das nog niet zeker. Want werk. Met kerst zit ik sowieso al 24/7 met familie, zie er nu al tegenopquote:
Hij mag er toch wel 1 toevoegen?quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!![]()
Niet mijn sopmateriaal weghalen
Je komt speciaal voor mn b-day naar NLquote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst. Misschien eerder, in oktober, maar das nog niet zeker. Want werk. Met kerst zit ik sowieso al 24/7 met familie, zie er nu al tegenop
En wat als'ie beter is?quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!![]()
Niet mijn sopmateriaal weghalen
Mijn vajayjay kan dat niet aan hoorquote:
Neequote:
mja, ik denk dat ik dr liever zaterdag al heb, om dr een weekend met het Varken in de gaten te houdenquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om ze de 14de op te halen, is een zondag. Want ik heb de 13de nog een feestje.
Okee. Maar nee.quote:
Snap ik welquote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik denk dat ik dr liever zaterdag al heb, om dr een weekend met het Varken in de gaten te houden
Je wattedewat?quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vajayjay kan dat niet aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |