Dat begrijp ik dus ook echt niet.quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omar Tony Achabar straks Verhoek Pele Tevrede en Goosens waarom dan toch steeds sisse en Fernandez er in
Oh, hebben we die dan?quote:Op zondag 2 september 2012 13:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
wat speelt de voorhoede weer waardeloos vandaag
Zkr vind ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 13:51 schreef TN-FR het volgende:
Nelom is wel een van de betere vandaag, mag ook wel gezegd worden. Komt goed mee op en is sterk in de passing.
Hij verrast met dit seizoen positief met zijn reflexen.quote:
Dat dus....quote:Op zondag 2 september 2012 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gvd zwaar onterecht. We hadden minimaal 2 penalty's moeten krijgen. Blom
Voor wat je had moeten krijgen, koop je niets helaasquote:Op zondag 2 september 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een onrecht zeg had je twee pingels moeten krijgen krijg je ze niet.
En dan dit.
Terwijl hij verder goed speelde.quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
Doelpunt viel weinig aan te doen, hooruit Leerdam die buitenspel ophief.
Idd, en die klote perez maar beweren dat dit een terechte uitslag is...quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Terwijl hij verder goed speelde.
Bij Eredivisie Live negeerden ze tijdens de wedstrijd al die twee penalty's, nu zijn ze het zogenaamd vergeten.
Dat waren echt geen pingelsquote:Op zondag 2 september 2012 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gvd zwaar onterecht. We hadden minimaal 2 penalty's moeten krijgen. Blom
Echt een naar mannetje. Maar hij heeft in elk geval niet zo'n afschuwelijk accent als die Ooijer. Ik kan er echt niet naar luisteren dat 020-geslis.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, en die klote perez maar beweren dat dit een terechte uitslag is...
De eerste sowieso wel.quote:
quote:
Rot toch op joh, zonder doelpuntenmakers kun je weinigquote:Op zondag 2 september 2012 14:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Zo gaat het toch altijd bij Koeman? 1e seizoen goed en daarna helemaal fout
Ja maar Fernandez en Cisse steeds maar weer opstellen schiet ook niet op. Achabar krijgt een keer een invalbeurt en scoort gelijk met een mooie goal en vervolgens start hij elke wedstrijd op de bank terwijl Fernandez weer faaltquote:Op zondag 2 september 2012 14:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rot toch op joh, zonder doelpuntenmakers kun je weinig
Onzin. AFC Ajax werd de laatste 2 seizoenen als clubtopscorers el Hamdaoui en de Jong met 13 goals. Seizoenen met 30+ (Suarez, Huntelaar) leverden niets op.quote:Op zondag 2 september 2012 14:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rot toch op joh, zonder doelpuntenmakers kun je weinig
En dat gebeurt toch ook niet. We creëren wel de kansen, maar niemand scoort ze. Daar kan Koeman vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Onzin. AFC Ajax werd de laatste 2 seizoenen als clubtopscorers el Hamdaoui en de Jong met 13 goals. Seizoenen met 30+ (Suarez, Huntelaar) leverden niets op.
Gaat erom dat je hele elftal goaltjes prikt.
Precies. Ajax heeft de afgelopen seizoenen gewoon veel verschillende doelpuntenmakers gehad.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Van Geel wel, spelers scouten die wel scoren. Met deze spelers kom je op 45 goals uit aan het eind.quote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dat gebeurt toch ook niet. We creëren wel de kansen, maar niemand scoort ze. Daar kan Koeman vrij weinig aan doen.
Met Verhoek, Goossens en een diepe spits (Pelle / Achabar) gaat je elftal een stuk beter draaien gok ik.quote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En dat gebeurt toch ook niet. We creëren wel de kansen, maar niemand scoort ze. Daar kan Koeman vrij weinig aan doen.
Matthijsen speelde gewoon sterk. Eigenlijk de hele ploeg speelde wel aardig, bij vites wordt niets voor niets verhuizen als motm uitgeroepen, maar wij moeten die ballen gewoon maken. Bony heb aan een halve kans weer genoeg...quote:Op zondag 2 september 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar of koeman hier iets van leert, en zo ja... Wat.
Verder is het hopen op pelle en verhoek. Misschien dat zij nieuwe impulsen kunnen brengen.
Mathijssen speelde btw best aardig.
Dat vind ik ook totaal idioot.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar Fernandez en Cisse steeds maar weer opstellen schiet ook niet op. Achabar krijgt een keer een invalbeurt en scoort gelijk met een mooie goal en vervolgens start hij elke wedstrijd op de bank terwijl Fernandez weer faalt
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naastquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Was die overtreding op immers geen rood eigenlijk?
Inderdaad het moment met Fernandez en het moment in de 1e helft met Cisse of Leerdam (even kwijt wie het nou was), maar dat was ook een zuivere pingel.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Caland het volgende:
Dat moment dat Fernandez naar achter getrokken werd? Leek me ook een zuivere pingel.
Was beide keren bier halen..quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naast
En eerste helft Leerdam.quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Valt mij op dat Fernandez nu een stuk rustiger is en niet meer iemand neerhoekt of een andere domme overtreding maakt
Misschien is dat de reden dat hij vorig seizoen beter was.
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.quote:Op zondag 2 september 2012 15:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was beide keren bier halen..
We moeten uit het wel bij ons zelf zoeken, met deze voorhoede kan je dagen blijven voetballen maar zal je niet scoren
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Muto het volgende:
Maar als je tegen dit Vitesse toch wel behoorlijk wat kansen krijgt, ligt het niet aan het veldspel.
Steeds meer schiedsrechters geven hun fouten toe... Ben benieuwd of Blom dat ook zal doenquote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.
Inderdaad. Het is spijtig dat Sissy nog niet zo goed Nederlands spreekt dan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.
Die speelde vandaag (en donderdag) sowieso weer als vanouds.quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef Muto het volgende:
En straks Schaken op links door Verhoek.. Dat is ook niks, zo bleek vandaag.
Blom iddquote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
En terecht dat Koeman baalt van Blom. Die feestneus mag nooit meer op een andere fluit dan zijn eigen blazen, pisnicht die hij is.
Ik fluit sinds kort ook actief maar het lijkt wel alsof Blom het totaal niet aanvoelt de wedstrijd. Ik ben nu misschien wat subjectief omdat ik voor Feyenoord ben maar dit is niet de eerste keer dat Blom vreselijk fluit in een wedstrijd van ons.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blom idd![]()
Mijn broertje is ook scheidsrechter en toen had de scheidsrechterscommissie van zijn club Blom uitgenodigd voor een presentatie. Was toen vlak na de ajax-Feyenoord dat Babovic rood had gekregen en suarez niet. Eerste wat die Blom zei: ik zal geen vragen beantwoorden over ajax-Feyenoord
We hebben gewoon helemaal geen spelers die regelmatig scoren of dat ooit gedaan hebben, of je nou vier spelers hebt die samen 50 goals maken of twee, het gaat erom dat je doelpuntenmakers hebt. Onze aanvallers scoren net zo veel als de middenvelders van andere clubs, en onze middenvelders net zo veel als hun verdedigers.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Onzin. AFC Ajax werd de laatste 2 seizoenen als clubtopscorers el Hamdaoui en de Jong met 13 goals. Seizoenen met 30+ (Suarez, Huntelaar) leverden niets op.
Eens. En Cissé.quote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hopen dat Pelle en Verhoek dan wel iets gaan brengen maar damn, stel die Fernandez is niet op.
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en onsquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben straks wel bang voor de klassieker als we dan nog deze opstelling hebben
Wat dacht je van de wedstrijd in Eindhoven ?quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben straks wel bang voor de klassieker als we dan nog deze opstelling hebben
Een random gozer definiëren als 'jullie'.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en ons
Ja jullie kunnen elke wedstrijd lekker achterover leunen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en ons
Komt goed pik, verwacht binnen nu en 5 jaar toch wel weer kampioensfeest op de Coolsingel. Of ben zelfs ik nu te positief?quote:Op zondag 2 september 2012 16:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja jullie kunnen elke wedstrijd lekker achterover leunen.
Konden wij ook met Guidetti maar nu erger ik mij alleen maar aan die aanval. van ons;(
Da's vanaf nu wel afgelopen, Verhoek gaat op rechts spelen. Schaken, de enige aanvaller die vandaag een voldoende haalde, naar links. En Pelle dan spits. Het moest dan haast wel beter gaan dan nu.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.
Dat kampioensfeest komt pas als we weer 5-10 miljoen kunnen neerleggen voor een speler zonder dat dit ernstige gevolgen heeftquote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Komt goed pik, verwacht binnen nu en 5 jaar toch wel weer kampioensfeest op de Coolsingel. Of ben zelfs ik nu te positief?
Inderdaad die fernandez zo snel mogelijk eruit. Die zou de kruk van een hoogbejaarde nog niet omver kunnen schoppen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's vanaf nu wel afgelopen, Verhoek gaat op rechts spelen. Schaken, de enige aanvaller die vandaag een voldoende haalde, naar links. En Pelle dan spits. Het moest dan haast wel beter gaan dan nu.
En Immers had gewoon pech, maar stond er wel. Die ballen blijven niet steeds net mis gaan. Het moet even mee gaan zitten.
Vind die Singh maar erg matig.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi-Nelom
Leerdam-Clasie-Immers-Vormer-Singh
Ja Indi ook op 10, heeft vaak erg goede steekballen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vind die Singh maar erg matig.
Misschien kan Janmaat in de aanval? Hij heeft vaak erg goede aanvallende acties
Immers kan me nog steeds niet overtuigen, vind leerdam beterquote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
4-4-2 met Pelle en Achahbar voorin.
Middenveld ruit met Clasie, Verhoek, Tony en Immers. Ik zeg doen.
Denk dat Immers sowieso beter gaat spelen als Verhoek er in staat.quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Immers kan me nog steeds niet overtuigen, vind leerdam beter
Eerder als Pelle erin staat. Een bal naar Fernandez staat gelijk aan balverlies, bij zo een Pele kan Immers er mooi omheen lopen. Vond Immers, buiten de kansen om, ook gewoon prima spelen. Gaat elke keer iets beter met hem imo. Balletje op Omar (?) was ook prima.quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Denk dat Immers sowieso beter gaat spelen als Verhoek er in staat.
Dat was de enige echt goede pass van Immers. Op zijn positie verwacht ik meer van zulke ballen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder als Pelle erin staat. Een bal naar Fernandez staat gelijk aan balverlies, bij zo een Pele kan Immers er mooi omheen lopen. Vond Immers, buiten de kansen om, ook gewoon prima spelen. Gaat elke keer iets beter met hem imo. Balletje op Omar (?) was ook prima.
Als je puur objectief probeert te kijken naar de situaties kan je toch niet ontkennen dat Feyenoord momenteel vaker nadeel heeft van scheidsrechterlijke beslissingen dan voordeel. Twijfelgevallen krijgen we vaker tegen (Penalty Mathijssen) dan mee.quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Toekito het volgende:
Gewoon schandalig dat Janmaat je gevaarlijkste man is. Al weken.
En dat gezeik over penals komt me de strot uit!
Toch wel vreemd, zou ik niet achter hem zoeken. Kos is een baasquote:Lamprou opnieuw gepasseerd vanwege disciplinaire redenen
Ronald Graafland was de tweede keeper tegen Vitesse. Net als tegen Dynamo Kiev was tweede keeper Kostas Lamprou vanwege disciplinaire redenen gepasseerd. Lamprou kwam net als tegen Kiev te laat voor de reis naar Praag, zo liet Koeman weten tegenover RTV Rijnmond. De Feyenoord coach verwijt de Griek gebrek aan professionaliteit.
wel een baas zonder horlogequote:Op zondag 2 september 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, zou ik niet achter hem zoeken. Kos is een baas
Heeft hij niet gewoon de doos nog om zijn schoenen zetten?quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Misschien moet Cisse nieuwe voetbalschoenen kopen volgens mij is het niet normaal dat zoveel ballen van je voet af stuiten
Keepers van 1 meter 50.quote:Op zondag 2 september 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel vreemd, zou ik niet achter hem zoeken. Kos is een baas
Rot op met je Pelle johquote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder als Pelle erin staat. Een bal naar Fernandez staat gelijk aan balverlies, bij zo een Pele kan Immers er mooi omheen lopen. Vond Immers, buiten de kansen om, ook gewoon prima spelen. Gaat elke keer iets beter met hem imo. Balletje op Omar (?) was ook prima.
Oja dat is waar ook. Fernandez gaat er minsten 15 maken dit seizoen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot op met je Pelle joh
Zelfs onze fopnegers voorin hebben een beter moyenne.
Natuurlijk niet. Dat zeg ik nergens. Onze hele aanval is ook gewoon pure kanker.quote:Op zondag 2 september 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook. Fernandez gaat er minsten 15 maken dit seizoen.
Slechter kan het echt niet hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik nergens. Onze hele aanval is ook gewoon pure kanker.
Maar met Pelle in de spits ga je dat probleem echt niet oplossen
Wat loopt hij nu, 0 uit 6?quote:Op zondag 2 september 2012 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de statistieken moeten we helaas nog steeds de voorkeur geven aan Fernandez.
Bottom line is dat Koeman ze allebei niet op moet stellen. En gewoon Anas in de spits moet pleuren.quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
plus hij neemt geen bal in een keer aan..
Prestaties uit het verleden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
101 wedstrijden, 36 goals ofzo.
Pelle de laatste 4 seizoenen 17 goals?
Dan hoop ik dat je Pelle er ook weer uit wil hebben over 6 wedstrijden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Prestaties uit het verleden.
Ik kijk naar nu, en Fernandez is een schande voor Feyenoord. Pelle kan onmogelijk nog slechter zijn.
Qua goals zal hij het misschien niet veel beter doen, maar qua voetballend vermogen zeker wel. Fernandez een bal aanspelen staat gewoon gelijk aan balverlies. Pelle heeft dat hopelijk wat minder.quote:Op zondag 2 september 2012 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je Pelle er ook weer uit wil hebben over 6 wedstrijden.
Ik denk niet dat ie veel beter zal zijn dan Fernandez.
Dat dacht ik ook over Immers, so far krijg ik wel een beetje gelijk. Ja, vandaag speelde hij niet onaardig, maar hij bakt er over het algemeen niks van. En al die bijdehandjes die riepen ; ja maar Lexie is wel goed voor 10 doelpunten per seizoen!!1, die krijgen vooralsnog het voordeel van de twijfel van me.
Maar ik zie deze Lex keihard falen bij ons, net zoals Mathijsen. Wat een draak was dat weer. Slechts 2 goede acties gezien van hem vandaag. Ver, heel ver onder de maat van een "gerenomeerd international".
You serious?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua goals zal hij het misschien niet veel beter doen, maar qua voetballend vermogen zeker wel. Fernandez een bal aanspelen staat gewoon gelijk aan balverlies. Pelle heeft dat hopelijk wat minder.
En ik vond Mathijsen vandaag misschien wel de beste Feyenoorder op het veld, zijn we het weer niet eens.
Mulder was ook goed.quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua goals zal hij het misschien niet veel beter doen, maar qua voetballend vermogen zeker wel. Fernandez een bal aanspelen staat gewoon gelijk aan balverlies. Pelle heeft dat hopelijk wat minder.
En ik vond Mathijsen vandaag misschien wel de beste Feyenoorder op het veld, zijn we het weer niet eens.
Ik ben serieus ja. Speelde ongelofelijk slim en sterk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
You serious?
Die commentator kreeg ook al de lachers op zijn hand met de opmerking dat Mathijsen goed bezig was @ EL topic
Gelukkig doen de backs dat wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben serieus ja. Speelde ongelofelijk slim en sterk.
Het is alleen jammer dat zowel hij als BMI nooit aanstalten maken om een keer mee op te komen. Wellicht zijn dat instructies, ik weet het niet.
Leerdam speelt ook niet echt als verdedigende mid. Punt naar achter (Clasie) waarbij Immers de meest vooruitgeschoven middenvelder is.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig doen de backs dat wel.
Ik snap niet dat we met twee verdedigende middenvelders spelen in de eredivisie. Waar hebben we Leerdam nou voor nodig naast Clasie We missen creativiteit, zet lekker Vilhena naast Clasie, dan heb je wat meer voetbal. Zeker als je straks Pelle en/of Achahbar opstelt.Beetje fatsoenlijk combineren op het middenveld en een aanval opzetten.
Ja, maar daar is hij toch niet geschikt voor.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam speelt ook niet echt als verdedigende mid. Punt naar achter (Clasie) waarbij Immers de meest vooruitgeschoven middenvelder is.
Dit gaat inderdaad het pijnpunt worden, ben ik bang.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het probleem is dan wel wat ik de beoogde 'extra' bijsluitende mensen ook niet echt veel zie scoren.
Nigga whatquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Djuricic penalty gemist maar die nieuwe Ijslander schiet er twee in, 2-1 Heerenveen bij rust tegen Ajax.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Djuricic penalty gemist maar die nieuwe Ijslander schiet er twee in, 2-1 Heerenveen bij rust tegen Ajax.
Stel je niet zo aan.quote:
Helemaal eens.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben serieus ja. Speelde ongelofelijk slim en sterk.
Het is alleen jammer dat zowel hij als BMI nooit aanstalten maken om een keer mee op te komen. Wellicht zijn dat instructies, ik weet het niet.
Ik vond hem ook goed spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Matthijsen was idd sterk vandaag. Hij zou zich meer mogen laten gelden naar andere toe en af en toe een paar keer moeten inschuiven, maar in verdedigend opzicht deed weinig fout.
Zou toch wat zijn, als h'veen weer een of andere ijslandse goalgetter heeft gestrikt en wij in onze zoektocht uitkomen bij pelle...quote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.quote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Laten we het nou eerst eens fijn af wachten met Pelle. Snap dat opportunistische gejank over die gozer niet zo eigenlijk.
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.
Verwachtingen zijn te hoog na vorig seizoen ofzo.
Daarom vind ik het nog steeds knap dat het wel gewoon nog steeds goed staat. Er zal echter wel een formule gevonden moeten worden om meer rendement uit het middenveld en aanval te halen. Juist daarom is de huur van Pelle wel begrijpelijk, je krijgt opeens veel meer tactische opties.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.
met Pelle/Verhoek/Mathijssen kan je weinig bouwen, met de eigen jeugd welquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.
Ik weet zeker dat wij gewoon minimaal vijfde gaan worden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.
Verwachtingen zijn te hoog na vorig seizoen ofzo.
Ik was er tijden lid, vanaf 2001 ofzo. Leuk forum, leuke users (sommigen). Maar het zit ook vol met trieste losers die alleen maar kunnen zeiken, de waarheid in pacht denken te hebben, etc.quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
Dat .netwerk kan je sowieso niet serieus nemen. Lijkt wel alsof de grootste mongolen zich daar altijd aanmelden, ook op de andere club .netwerk trouwens. Als ik even wil lachen lees ik er wel mee though
Alleen het jeugdforum is wel de moeite waard, zitten er een paar die elke week wel op varkenoord te vinden zijn. Verder is het wel treurig hoor. Zitten die E.C. en WvH er nog?quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er tijden lid, vanaf 2001 ofzo. Leuk forum, leuke users (sommigen). Maar het zit ook vol met trieste losers die alleen maar kunnen zeiken, de waarheid in pacht denken te hebben, etc.
Hehe, ik geloof dat EC inmiddels gekapt is, WvH, die ouwe seniel zal er nog wel rondposten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen het jeugdforum is wel de moeite waard, zitten er een paar die elke week wel op varkenoord te vinden zijn. Verder is het wel treurig hoor. Zitten die E.C. en WvH er nog?
ja enig!quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was een leuke wedstrijd jongens!
Koeman heeft vorig jaar ook het maximale uit de selectie gehaald.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat met een selectie die wij hebben Verbeek de ideale trainer zou zijn geweesd. Die raakt elk jaar zijn beste spelers kwijt en toch kan hij elke keer weer een goed team in elkaar zetten. Vind het nog steeds schandaling hoe hij door Feyenoord is behandeld toen die tijd
Wat een onzin om nu al het vertrek van Koeman te willen, wat denken die mensen wel ?quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Scrummie het volgende:
Hier nog 1 die het niet snapt. Op dat andere forum (netwerk) zit men alweer aan de poten van Koeman te zagen. Ik ga pas oordelen in de winterstop, gezien het feit dat er heel veel is weg gegaan, en ook nieuwe spelers zijn gekomen die nog moeten wennen/hun plek moeten vinden. Is nou eenmaal de situatie zoals die is, en dat zal nu zo zijn, volgend jaar, en het jaar erop misschien ook nog wel.
Oh, en dat 'eigen jeugd eerst' gesnik moet ook maar eens kappen. Juist daardoor zijn Wijnaldum en Fer gefaald bij ons, en spelen ze nu bij Twente en PSV. Wijnaldum kan je over twisten, maar Fer doet het daar nu hij vorig seizoen rustig gebracht is dit jaar erg goed. Dat proces had hij hier moeten doormaken maar hier moest hij er gelijk staan en is daardoor kapot gemaakt.
Hij mag best hier in de spits staan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij doet nu al moeilijk bij twente
Castaignos is het zat: 'Nog liever reserve dan weer op de flank'
Tsja, aan de verrotte persoonlijkheden van de heren Cabral en Castaignos gaan ze in moffenland nog een hoop 'plezier' beleven.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan die andere Rotterdammer spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij moet blij zijn dat ie weer kan spelenquote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Nou ja, Verbeek liep bij Feyenoord rond als een bekende Volksmänner uit de jaren '40. Niet alleen de spelers hadden schuld aan die situatie, ook Verbeek zelf. Ik denk dat die fouten voor Verbeek goed zijn geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat met een selectie die wij hebben Verbeek de ideale trainer zou zijn geweesd. Die raakt elk jaar zijn beste spelers kwijt en toch kan hij elke keer weer een goed team in elkaar zetten. Vind het nog steeds schandaling hoe hij door Feyenoord is behandeld toen die tijd
Ik denk dat Verbeek sowieso nooit aan de slag zou kunnen bij een topclub. Die gedijt het best bij een club waar het bestuur en de spelers alleen bestaat uit jaknikkers die hem zijn gang laten gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, Verbeek liep bij Feyenoord rond als een bekende Volksmänner uit de jaren '40. Niet alleen de spelers hadden schuld aan die situatie, ook Verbeek zelf. Ik denk dat die fouten voor Verbeek goed zijn geweest.
Mwoah, ik denk dat spelers als Leerdam, Achahbar wel erg zouden verbeteren onder Verbeek.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Verbeek sowieso nooit aan de slag zou kunnen bij een topclub. Die gedijt het best bij een club waar het bestuur en de spelers alleen bestaat uit jaknikkers die hem zijn gang laten gaan.
Hij speelde vandaag echt bizar slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
Als Luc overigens nu al begint gaat het nog een leuk seizoen voor 'm worden.
Tuurlijk, maar bij grote clubs als Feyenoord en Ajax spelen toch ook hele andere krachten mee. De media-aandacht, iedereen die (ongevraagd) een mening heeft zoals een Van Hanegem of Cruijff. Daar kan zo'n Verbeek totaal niet mee omgaan. Clubjes als AZ hebben dat totaal niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat spelers als Leerdam, Achahbar wel erg zouden verbeteren onder Verbeek.
Het kan niet slechter zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi-Nelom
Leerdam-Clasie-Immers-Vormer-Singh
traint niet hard genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Koeman heel de tijd niet gewoon Achabar in de spits gezet ?
Ze stuiten van zijn teen af.quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Misschien moet Cisse nieuwe voetbalschoenen kopen volgens mij is het niet normaal dat zoveel ballen van je voet af stuiten
Ik voorspel 40-45 goals en assists.quote:Op zondag 2 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, aan de verrotte persoonlijkheden van de heren Cabral en Castaignos gaan ze in moffenland nog een hoop 'plezier' beleven.
hehe lol!1 nu vink t nie meer erg dat we weer verlore hebbe lolzquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Buikpijn van het lachen hier.quote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef Rubberen_Robin het volgende:
"We hebben geen rust voor de kool."
Gewoon afrekenen en mee naar huis nemen toch? Niets om je druk over te maken.
Goed zo. Er is mij verteld dat je dit soort grappen kunt waarderen.quote:
Dat moet hij niet willen. Ben benieuwd. Naast Jack... (die trouwens ook niet blij is)quote:Op zondag 2 september 2012 19:51 schreef heiden6 het volgende:
Ronald Koeman in Studio Neus vanavond.
Voelde zich gezocht door mods en admins en vond het niveau niet hoog genoeg. Jammer dat hij weg is, topusertquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voelde zich gezocht door mods en admins en vond het niveau niet hoog genoeg. Jammer dat hij weg is, topusert
quote:
Gezond idee, maar of Ronald zich kan beheersen zal vanavond blijken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef macca728 het volgende:
haha Koeman vond dat we 4 penalties moesten hebben.
Niet de arbiter de schuld geven Ronald, je eigen wissels bv
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Gezond idee, maar of Ronald zich kan beheersen zal vanavond blijken.
In Engeland houden de managers zich krampachtig op de vlak wat betreft de arbitrage, hier zitten Maaskant en Koeman goed betaald te kletsen over de volgende tegenstander. Vreemd.
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.
Ik vind dit altijd zo'n onzincliché.quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.
Als je dat niet vindt heb je er totaal geen verstand van en ben je vooringenomen. Elke bal was in principe goed en won bijna elk duel. Blokte alleen het mislukte schot van havenaar niet. Dat kwam omdat hij het doel afschermde.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Zowel Vlemmings als die kale Spartaan vonden Mathijsen uitstekend spelen vandaag.
Ja, dan krijg je boetes, dus houden ze hun mond. Hier krijgen ze cheques om te praten, maar doen ze het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.
Swinkels twee keer rood van Blom (?) Twee keer onterecht, kwijtgescholden. En dan zeggen ze dat toeval bestaat...quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n onzincliché.
Weet nog wel dat Willem II het jaar dat ze degradeerden echt keer op keer werden genaaid. Dat kon je niet meer tegenover elkaar wegstrepen hoor. En zo zal je meer voorbeelden hebben.
Dat kenmerkte nou juist zijn genialiteit.quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]Hij vond het niveau niet hoog genoeg? En zelf maar plaatjes posten van Guidetti in een camouflagepak, want "hij was op Jodenjacht hihihahahoho"
Ajax wordt ook kampioen met een jonge ploeg.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Vlemmings wil het feit dat hij een jonge spelersgroep heeft absoluut niet benoemen. Heeft dus wel iets geleerd van de periode Been.
Ja als niemand protesteert...quote:Op zondag 2 september 2012 20:40 schreef Haringkop het volgende:
Ach tis wat macca aanhaalt, als de pingel wilt mag je ook wel meer de scheids bespelen.. op dat gebied mogen we ook nog wel slimmer worden. Maar das ook een stuk ervaring...
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Clasie valt me goed mee. Vorige jaar dacht ik dat hij een omhooggevallen Excelsiorrer was, maar die man kan ballen neerleggen. Jammer dat de voorhoede te 'dom' is om hem te snappen.
Vormer heb ik (ja ,echt, sorry) altijd matig gevonden. Kan alleen met zijn (dikke) kont op de verdediging spelen, maar ik zie hem tegen Sparta(k) heen en weer hobbelen op rechts. Ik denk, wat is die man daar aan het doen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.
Had trouwens ook veel meer van Vormer verwacht, stond toch bekend als een groot Nederlands talent
Veel spelers hebben even tijd nodig als ze bij een andere club gaan voetballen. De competitie is net begonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.
Had trouwens ook veel meer van Vormer verwacht, stond toch bekend als een groot Nederlands talent
Clasie staat toch het verst naar achteren?quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
Ja, alleen stond Janssen toen gewoon verkeerd terwijl Clasie nu goed staat. Wezenlijk verschil.
Klopt, en op die positie speelt hij ook het liefst en het best.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Clasie staat toch het verst naar achteren?
Ik zie hem liever box to box, meer loop vermogen en inzicht (juiste moment om diep te gaan of pass te geven) dan Vormen of Immers (of elke andere speler bij Feyenoord).quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, en op die positie speelt hij ook het liefst en het best.
Clasie is de laatste wedstrijden minder dwingend aanwezig dan bijv. tegen Kiev en vorig seizoen. Vond hem vandaag ook niet super.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Clasie valt me goed mee. Vorige jaar dacht ik dat hij een omhooggevallen Excelsiorrer was, maar die man kan ballen neerleggen. Jammer dat de voorhoede te 'dom' is om hem te snappen.
Het frustrerende van deze fouten is, is dat het eigenlijk geen foute waarnemingen zijn. De scheids ziet het (meeste) wel, maar vindt het 'niet genoeg' voor een penalty. Op het middenveld zou hij wel gewoon vijf van de zes keer fluiten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.
Scheidsrechter maakt fouten maar Cisse/Fernandez nog veel meer.
Dat zou ik dus echt niet trekken als coach, als me zo de mond gesnoerd werd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je boetes, dus houden ze hun mond. Hier krijgen ze cheques om te praten, maar doen ze het niet.
Dat de doelpunten wel gaan komen. Dat hij soms pech heeft, zoals die bal die Velthuizen goed had. Dat hij best wel meer dan 9 doelpunten gaat maken dit seizoen.quote:
Ok, bedankt. Geef ik hem groot gelijk in.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat de doelpunten wel gaan komen. Dat hij soms pech heeft, zoals die bal die Velthuizen goed had. Dat hij best wel meer dan 9 doelpunten gaat maken dit seizoen.
Schijtinterlandsquote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hopelijk volgende week over 2 weken thuis pec aan het zelfvertrouwen werken met een 7-0
Dat gaat echt niet gebeuren. Schaken - Pelle - Verhoek wordt de voorhoede.quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten we het hopen prima wedstrijd om Pele- Achabar als duo te proberen.
ja met Schaken aan de linkerkant wat hij helemaal niet kan.quote:Op maandag 3 september 2012 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. Schaken - Pelle - Verhoek wordt de voorhoede.
Je hebt toch die Elabdaoui en Singh? We zullen het wel gaan zien, maar zeker is dat er iets gaat veranderen. Cisse kan gewoon niet en mag verhuurd worden aan FC Dordrecht.quote:Op maandag 3 september 2012 00:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja met Schaken aan de linkerkant wat hij helemaal niet kan.
Op papier een goed idee, maar het is altijd maar even afwachten hoe goed zo'n Pelle en Elabdaoui het gaan doen heh.quote:Op maandag 3 september 2012 00:43 schreef shaderon het volgende:
elab - pelle - schaken
vaste wissels: verhoek, achacbar
weg: fernandez, cisse
Lijkt mij juist goed kunnen er toch nog wat jongens (BmI ,Clasie,Janmaat) internationale ervaring op doen ,en trainen op een hoger niveau !quote:
Oh, ook op youtube beelden. Nee, dan is het goed.quote:Op maandag 3 september 2012 00:58 schreef Tito_Makani het volgende:
Hie is de Elabdoui eigelijk bij Manchester City te recht gekomen? Hij is niet van het kaliber Miyaichi/Guidetti (Dit baseer ik niet alleen op zijn invalbeurten maar ook op youtube beelden)
Geeft toch wel vaak hun niveau aan. Kijk maar naar die van Miyaichiquote:Op maandag 3 september 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ook op youtube beelden. Nee, dan is het goed.
Gabrich was heel goed op z'n DVD'tje hoor....quote:Op maandag 3 september 2012 01:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Geeft toch wel vaak hun niveau aan. Kijk maar naar die van Miyaichi
Kan je nagaan als hij nog niet eens goed is op zo'n compilatiequote:Op maandag 3 september 2012 01:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gabrich was heel goed op z'n DVD'tje hoor....
Ah, je bent dus terugquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat kenmerkte nou juist zijn genialiteit.
En mensen die haten op Mathijsen, omdat het Mathijsen is. Zwaar vermoeiend. Beste veldspeler vandaag. Voorhoede moet rigoureus worden aangepakt, want dat is drama.
Je bedoelt het feit dat er geen youtube beelden van hem zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 00:58 schreef Tito_Makani het volgende:
Hie is de Elabdoui eigelijk bij Manchester City te recht gekomen? Hij is niet van het kaliber Miyaichi/Guidetti (Dit baseer ik niet alleen op zijn invalbeurten maar ook op youtube beelden)
Heb je zo'n hekel aan Dordrecht dan?quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je hebt toch die Elabdaoui en Singh? We zullen het wel gaan zien, maar zeker is dat er iets gaat veranderen. Cisse kan gewoon niet en mag verhuurd worden aan FC Dordrecht.
Dordrecht <3quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan Dordrecht dan?
Zou mij niet verbazen als zoiets erachter zit, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef Caland het volgende:
Volgens mij staat die Sissy er alleen nog in omdat het een aankoop van Blokland is.
quote:Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, kent weinig zorgen. Van de huidige A-selectie zijn vrijwel alle spelers in het bezit van een doorlopend contract.
Slechts één (basis)speler heeft een verbintenis tot de zomer van 2013. Kelvin Leerdam, die zondag in het duel met Vitesse als rechtsback aan mocht treden, zit in zijn laatste contractjaar. Van Geel laat in gesprek met RTV Rijnmond weten dat er op termijn in alle rust met Leerdam over de toekomst gesproken wordt.
Leerdam en Feyenoord bereikten eerder nog geen akkoord over een nieuw contract. "We gaan straks rustig kijken of wij met Kelvin in gesprek gaan en of hij daar voor open staat. De meeste spelers liggen gelukkig langer vast. Wat dat betreft hebben we weinig zorgen", aldus Van Geel tegenover de regio-omroep.
quote:Graziano Pellè debuteert woensdag op het trainingsveld van Feyenoord. De Italiaanse spits verblijft momenteel in zijn vaderland om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot zijn verhuizing.
De 27-jarige Pellè wordt door Feyenoord voor een jaar gehuurd van het Italiaanse Parma. Die club stuurde de voormalig spits van AZ afgelopen seizoen op huurbasis naar Sampdoria. In dienst van de promovendus scoorde Pellè vier treffers, dit seizoen mag hij het laten zien in Rotterdam.
Pellè is de eerste Italiaan in Rotterdamse dienst. In de Kuip zal de spits met het nummer negentien op de rug spelen. Pellè kan op zaterdag 15 september zijn debuut maken namens Feyenoord. De Rotterdammers nemen het dan in eigen stadion op tegen PEC Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |