Ja, dan krijg je boetes, dus houden ze hun mond. Hier krijgen ze cheques om te praten, maar doen ze het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.
Swinkels twee keer rood van Blom (?) Twee keer onterecht, kwijtgescholden. En dan zeggen ze dat toeval bestaat...quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n onzincliché.
Weet nog wel dat Willem II het jaar dat ze degradeerden echt keer op keer werden genaaid. Dat kon je niet meer tegenover elkaar wegstrepen hoor. En zo zal je meer voorbeelden hebben.
Dat kenmerkte nou juist zijn genialiteit.quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]Hij vond het niveau niet hoog genoeg? En zelf maar plaatjes posten van Guidetti in een camouflagepak, want "hij was op Jodenjacht hihihahahoho"
Ajax wordt ook kampioen met een jonge ploeg.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
Vlemmings wil het feit dat hij een jonge spelersgroep heeft absoluut niet benoemen. Heeft dus wel iets geleerd van de periode Been.
Ja als niemand protesteert...quote:Op zondag 2 september 2012 20:40 schreef Haringkop het volgende:
Ach tis wat macca aanhaalt, als de pingel wilt mag je ook wel meer de scheids bespelen.. op dat gebied mogen we ook nog wel slimmer worden. Maar das ook een stuk ervaring...
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Clasie valt me goed mee. Vorige jaar dacht ik dat hij een omhooggevallen Excelsiorrer was, maar die man kan ballen neerleggen. Jammer dat de voorhoede te 'dom' is om hem te snappen.
Vormer heb ik (ja ,echt, sorry) altijd matig gevonden. Kan alleen met zijn (dikke) kont op de verdediging spelen, maar ik zie hem tegen Sparta(k) heen en weer hobbelen op rechts. Ik denk, wat is die man daar aan het doen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.
Had trouwens ook veel meer van Vormer verwacht, stond toch bekend als een groot Nederlands talent
Veel spelers hebben even tijd nodig als ze bij een andere club gaan voetballen. De competitie is net begonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Clasie + El Ahmadi + Guidetti was echt prachtig om naar te kijken vorig seizoen.
Had trouwens ook veel meer van Vormer verwacht, stond toch bekend als een groot Nederlands talent
Clasie staat toch het verst naar achteren?quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
Ja, alleen stond Janssen toen gewoon verkeerd terwijl Clasie nu goed staat. Wezenlijk verschil.
Klopt, en op die positie speelt hij ook het liefst en het best.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Clasie staat toch het verst naar achteren?
Ik zie hem liever box to box, meer loop vermogen en inzicht (juiste moment om diep te gaan of pass te geven) dan Vormen of Immers (of elke andere speler bij Feyenoord).quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, en op die positie speelt hij ook het liefst en het best.
Clasie is de laatste wedstrijden minder dwingend aanwezig dan bijv. tegen Kiev en vorig seizoen. Vond hem vandaag ook niet super.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Clasie valt me goed mee. Vorige jaar dacht ik dat hij een omhooggevallen Excelsiorrer was, maar die man kan ballen neerleggen. Jammer dat de voorhoede te 'dom' is om hem te snappen.
Het frustrerende van deze fouten is, is dat het eigenlijk geen foute waarnemingen zijn. De scheids ziet het (meeste) wel, maar vindt het 'niet genoeg' voor een penalty. Op het middenveld zou hij wel gewoon vijf van de zes keer fluiten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.
Scheidsrechter maakt fouten maar Cisse/Fernandez nog veel meer.
Dat zou ik dus echt niet trekken als coach, als me zo de mond gesnoerd werd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je boetes, dus houden ze hun mond. Hier krijgen ze cheques om te praten, maar doen ze het niet.
Dat de doelpunten wel gaan komen. Dat hij soms pech heeft, zoals die bal die Velthuizen goed had. Dat hij best wel meer dan 9 doelpunten gaat maken dit seizoen.quote:
Ok, bedankt. Geef ik hem groot gelijk in.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat de doelpunten wel gaan komen. Dat hij soms pech heeft, zoals die bal die Velthuizen goed had. Dat hij best wel meer dan 9 doelpunten gaat maken dit seizoen.
Schijtinterlandsquote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hopelijk volgende week over 2 weken thuis pec aan het zelfvertrouwen werken met een 7-0
Dat gaat echt niet gebeuren. Schaken - Pelle - Verhoek wordt de voorhoede.quote:Op zondag 2 september 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten we het hopen prima wedstrijd om Pele- Achabar als duo te proberen.
ja met Schaken aan de linkerkant wat hij helemaal niet kan.quote:Op maandag 3 september 2012 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. Schaken - Pelle - Verhoek wordt de voorhoede.
Je hebt toch die Elabdaoui en Singh? We zullen het wel gaan zien, maar zeker is dat er iets gaat veranderen. Cisse kan gewoon niet en mag verhuurd worden aan FC Dordrecht.quote:Op maandag 3 september 2012 00:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja met Schaken aan de linkerkant wat hij helemaal niet kan.
Op papier een goed idee, maar het is altijd maar even afwachten hoe goed zo'n Pelle en Elabdaoui het gaan doen heh.quote:Op maandag 3 september 2012 00:43 schreef shaderon het volgende:
elab - pelle - schaken
vaste wissels: verhoek, achacbar
weg: fernandez, cisse
Lijkt mij juist goed kunnen er toch nog wat jongens (BmI ,Clasie,Janmaat) internationale ervaring op doen ,en trainen op een hoger niveau !quote:
Oh, ook op youtube beelden. Nee, dan is het goed.quote:Op maandag 3 september 2012 00:58 schreef Tito_Makani het volgende:
Hie is de Elabdoui eigelijk bij Manchester City te recht gekomen? Hij is niet van het kaliber Miyaichi/Guidetti (Dit baseer ik niet alleen op zijn invalbeurten maar ook op youtube beelden)
Geeft toch wel vaak hun niveau aan. Kijk maar naar die van Miyaichiquote:Op maandag 3 september 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ook op youtube beelden. Nee, dan is het goed.
Gabrich was heel goed op z'n DVD'tje hoor....quote:Op maandag 3 september 2012 01:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Geeft toch wel vaak hun niveau aan. Kijk maar naar die van Miyaichi
Kan je nagaan als hij nog niet eens goed is op zo'n compilatiequote:Op maandag 3 september 2012 01:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gabrich was heel goed op z'n DVD'tje hoor....
Ah, je bent dus terugquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat kenmerkte nou juist zijn genialiteit.
En mensen die haten op Mathijsen, omdat het Mathijsen is. Zwaar vermoeiend. Beste veldspeler vandaag. Voorhoede moet rigoureus worden aangepakt, want dat is drama.
Je bedoelt het feit dat er geen youtube beelden van hem zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 00:58 schreef Tito_Makani het volgende:
Hie is de Elabdoui eigelijk bij Manchester City te recht gekomen? Hij is niet van het kaliber Miyaichi/Guidetti (Dit baseer ik niet alleen op zijn invalbeurten maar ook op youtube beelden)
Heb je zo'n hekel aan Dordrecht dan?quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je hebt toch die Elabdaoui en Singh? We zullen het wel gaan zien, maar zeker is dat er iets gaat veranderen. Cisse kan gewoon niet en mag verhuurd worden aan FC Dordrecht.
Dordrecht <3quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan Dordrecht dan?
Zou mij niet verbazen als zoiets erachter zit, ja.quote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef Caland het volgende:
Volgens mij staat die Sissy er alleen nog in omdat het een aankoop van Blokland is.
quote:Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, kent weinig zorgen. Van de huidige A-selectie zijn vrijwel alle spelers in het bezit van een doorlopend contract.
Slechts één (basis)speler heeft een verbintenis tot de zomer van 2013. Kelvin Leerdam, die zondag in het duel met Vitesse als rechtsback aan mocht treden, zit in zijn laatste contractjaar. Van Geel laat in gesprek met RTV Rijnmond weten dat er op termijn in alle rust met Leerdam over de toekomst gesproken wordt.
Leerdam en Feyenoord bereikten eerder nog geen akkoord over een nieuw contract. "We gaan straks rustig kijken of wij met Kelvin in gesprek gaan en of hij daar voor open staat. De meeste spelers liggen gelukkig langer vast. Wat dat betreft hebben we weinig zorgen", aldus Van Geel tegenover de regio-omroep.
quote:Graziano Pellè debuteert woensdag op het trainingsveld van Feyenoord. De Italiaanse spits verblijft momenteel in zijn vaderland om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot zijn verhuizing.
De 27-jarige Pellè wordt door Feyenoord voor een jaar gehuurd van het Italiaanse Parma. Die club stuurde de voormalig spits van AZ afgelopen seizoen op huurbasis naar Sampdoria. In dienst van de promovendus scoorde Pellè vier treffers, dit seizoen mag hij het laten zien in Rotterdam.
Pellè is de eerste Italiaan in Rotterdamse dienst. In de Kuip zal de spits met het nummer negentien op de rug spelen. Pellè kan op zaterdag 15 september zijn debuut maken namens Feyenoord. De Rotterdammers nemen het dan in eigen stadion op tegen PEC Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |