ja enig!quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was een leuke wedstrijd jongens!
Koeman heeft vorig jaar ook het maximale uit de selectie gehaald.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat met een selectie die wij hebben Verbeek de ideale trainer zou zijn geweesd. Die raakt elk jaar zijn beste spelers kwijt en toch kan hij elke keer weer een goed team in elkaar zetten. Vind het nog steeds schandaling hoe hij door Feyenoord is behandeld toen die tijd
Wat een onzin om nu al het vertrek van Koeman te willen, wat denken die mensen wel ?quote:Op zondag 2 september 2012 18:16 schreef Scrummie het volgende:
Hier nog 1 die het niet snapt. Op dat andere forum (netwerk) zit men alweer aan de poten van Koeman te zagen. Ik ga pas oordelen in de winterstop, gezien het feit dat er heel veel is weg gegaan, en ook nieuwe spelers zijn gekomen die nog moeten wennen/hun plek moeten vinden. Is nou eenmaal de situatie zoals die is, en dat zal nu zo zijn, volgend jaar, en het jaar erop misschien ook nog wel.
Oh, en dat 'eigen jeugd eerst' gesnik moet ook maar eens kappen. Juist daardoor zijn Wijnaldum en Fer gefaald bij ons, en spelen ze nu bij Twente en PSV. Wijnaldum kan je over twisten, maar Fer doet het daar nu hij vorig seizoen rustig gebracht is dit jaar erg goed. Dat proces had hij hier moeten doormaken maar hier moest hij er gelijk staan en is daardoor kapot gemaakt.
Hij mag best hier in de spits staan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij doet nu al moeilijk bij twente
Castaignos is het zat: 'Nog liever reserve dan weer op de flank'
Tsja, aan de verrotte persoonlijkheden van de heren Cabral en Castaignos gaan ze in moffenland nog een hoop 'plezier' beleven.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan die andere Rotterdammer spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij moet blij zijn dat ie weer kan spelenquote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Nou ja, Verbeek liep bij Feyenoord rond als een bekende Volksmänner uit de jaren '40. Niet alleen de spelers hadden schuld aan die situatie, ook Verbeek zelf. Ik denk dat die fouten voor Verbeek goed zijn geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat met een selectie die wij hebben Verbeek de ideale trainer zou zijn geweesd. Die raakt elk jaar zijn beste spelers kwijt en toch kan hij elke keer weer een goed team in elkaar zetten. Vind het nog steeds schandaling hoe hij door Feyenoord is behandeld toen die tijd
Ik denk dat Verbeek sowieso nooit aan de slag zou kunnen bij een topclub. Die gedijt het best bij een club waar het bestuur en de spelers alleen bestaat uit jaknikkers die hem zijn gang laten gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, Verbeek liep bij Feyenoord rond als een bekende Volksmänner uit de jaren '40. Niet alleen de spelers hadden schuld aan die situatie, ook Verbeek zelf. Ik denk dat die fouten voor Verbeek goed zijn geweest.
Mwoah, ik denk dat spelers als Leerdam, Achahbar wel erg zouden verbeteren onder Verbeek.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Verbeek sowieso nooit aan de slag zou kunnen bij een topclub. Die gedijt het best bij een club waar het bestuur en de spelers alleen bestaat uit jaknikkers die hem zijn gang laten gaan.
Hij speelde vandaag echt bizar slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
Als Luc overigens nu al begint gaat het nog een leuk seizoen voor 'm worden.
Tuurlijk, maar bij grote clubs als Feyenoord en Ajax spelen toch ook hele andere krachten mee. De media-aandacht, iedereen die (ongevraagd) een mening heeft zoals een Van Hanegem of Cruijff. Daar kan zo'n Verbeek totaal niet mee omgaan. Clubjes als AZ hebben dat totaal niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat spelers als Leerdam, Achahbar wel erg zouden verbeteren onder Verbeek.
Het kan niet slechter zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi-Nelom
Leerdam-Clasie-Immers-Vormer-Singh
traint niet hard genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Koeman heel de tijd niet gewoon Achabar in de spits gezet ?
Ze stuiten van zijn teen af.quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Misschien moet Cisse nieuwe voetbalschoenen kopen volgens mij is het niet normaal dat zoveel ballen van je voet af stuiten
Ik voorspel 40-45 goals en assists.quote:Op zondag 2 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, aan de verrotte persoonlijkheden van de heren Cabral en Castaignos gaan ze in moffenland nog een hoop 'plezier' beleven.
hehe lol!1 nu vink t nie meer erg dat we weer verlore hebbe lolzquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Djuricic penalty gemist maar die nieuwe Ijslander schiet er twee in, 2-1 Heerenveen bij rust tegen Ajax.
Buikpijn van het lachen hier.quote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef Rubberen_Robin het volgende:
"We hebben geen rust voor de kool."
Gewoon afrekenen en mee naar huis nemen toch? Niets om je druk over te maken.
Goed zo. Er is mij verteld dat je dit soort grappen kunt waarderen.quote:
Dat moet hij niet willen. Ben benieuwd. Naast Jack... (die trouwens ook niet blij is)quote:Op zondag 2 september 2012 19:51 schreef heiden6 het volgende:
Ronald Koeman in Studio Neus vanavond.
Voelde zich gezocht door mods en admins en vond het niveau niet hoog genoeg. Jammer dat hij weg is, topusertquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voelde zich gezocht door mods en admins en vond het niveau niet hoog genoeg. Jammer dat hij weg is, topusert
quote:
Gezond idee, maar of Ronald zich kan beheersen zal vanavond blijken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef macca728 het volgende:
haha Koeman vond dat we 4 penalties moesten hebben.
Niet de arbiter de schuld geven Ronald, je eigen wissels bv
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Gezond idee, maar of Ronald zich kan beheersen zal vanavond blijken.
In Engeland houden de managers zich krampachtig op de vlak wat betreft de arbitrage, hier zitten Maaskant en Koeman goed betaald te kletsen over de volgende tegenstander. Vreemd.
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Engeland wordt je ook geschorst voor elk woord dat je aan arbitrage vuil maakt.
Ik vind dit altijd zo'n onzincliché.quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
best terecht, iedereen maakt fouten en aan het eind kost het iedereen net zoveel punten.
Als je dat niet vindt heb je er totaal geen verstand van en ben je vooringenomen. Elke bal was in principe goed en won bijna elk duel. Blokte alleen het mislukte schot van havenaar niet. Dat kwam omdat hij het doel afschermde.quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Zowel Vlemmings als die kale Spartaan vonden Mathijsen uitstekend spelen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |