Dit gaat inderdaad het pijnpunt worden, ben ik bang.quote:Op zondag 2 september 2012 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het probleem is dan wel wat ik de beoogde 'extra' bijsluitende mensen ook niet echt veel zie scoren.
Nigga whatquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Djuricic penalty gemist maar die nieuwe Ijslander schiet er twee in, 2-1 Heerenveen bij rust tegen Ajax.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Djuricic penalty gemist maar die nieuwe Ijslander schiet er twee in, 2-1 Heerenveen bij rust tegen Ajax.
Stel je niet zo aan.quote:
Helemaal eens.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben serieus ja. Speelde ongelofelijk slim en sterk.
Het is alleen jammer dat zowel hij als BMI nooit aanstalten maken om een keer mee op te komen. Wellicht zijn dat instructies, ik weet het niet.
Ik vond hem ook goed spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Matthijsen was idd sterk vandaag. Hij zou zich meer mogen laten gelden naar andere toe en af en toe een paar keer moeten inschuiven, maar in verdedigend opzicht deed weinig fout.
Zou toch wat zijn, als h'veen weer een of andere ijslandse goalgetter heeft gestrikt en wij in onze zoektocht uitkomen bij pelle...quote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.quote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Laten we het nou eerst eens fijn af wachten met Pelle. Snap dat opportunistische gejank over die gozer niet zo eigenlijk.
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.
Verwachtingen zijn te hoog na vorig seizoen ofzo.
Daarom vind ik het nog steeds knap dat het wel gewoon nog steeds goed staat. Er zal echter wel een formule gevonden moeten worden om meer rendement uit het middenveld en aanval te halen. Juist daarom is de huur van Pelle wel begrijpelijk, je krijgt opeens veel meer tactische opties.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.
met Pelle/Verhoek/Mathijssen kan je weinig bouwen, met de eigen jeugd welquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, men lijkt niet echt te vatten dat bij het verliezen van dergelijke bepalende spelers er weer opnieuw gebouwd zal moeten worden.
Ik weet zeker dat wij gewoon minimaal vijfde gaan worden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gejank uberhaupt niet zo. Heb er wel vertrouwen in dat je in de loop van het seizoen gewoon een prima resultaatgericht team kan neerzetten dat zich rechtstreeks kan gaan plaatsen voor europa league.
Verwachtingen zijn te hoog na vorig seizoen ofzo.
Ik was er tijden lid, vanaf 2001 ofzo. Leuk forum, leuke users (sommigen). Maar het zit ook vol met trieste losers die alleen maar kunnen zeiken, de waarheid in pacht denken te hebben, etc.quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
Dat .netwerk kan je sowieso niet serieus nemen. Lijkt wel alsof de grootste mongolen zich daar altijd aanmelden, ook op de andere club .netwerk trouwens. Als ik even wil lachen lees ik er wel mee though
Alleen het jeugdforum is wel de moeite waard, zitten er een paar die elke week wel op varkenoord te vinden zijn. Verder is het wel treurig hoor. Zitten die E.C. en WvH er nog?quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was er tijden lid, vanaf 2001 ofzo. Leuk forum, leuke users (sommigen). Maar het zit ook vol met trieste losers die alleen maar kunnen zeiken, de waarheid in pacht denken te hebben, etc.
Hehe, ik geloof dat EC inmiddels gekapt is, WvH, die ouwe seniel zal er nog wel rondposten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen het jeugdforum is wel de moeite waard, zitten er een paar die elke week wel op varkenoord te vinden zijn. Verder is het wel treurig hoor. Zitten die E.C. en WvH er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |