Dat vind ik ook totaal idioot.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar Fernandez en Cisse steeds maar weer opstellen schiet ook niet op. Achabar krijgt een keer een invalbeurt en scoort gelijk met een mooie goal en vervolgens start hij elke wedstrijd op de bank terwijl Fernandez weer faalt
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naastquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Was die overtreding op immers geen rood eigenlijk?
Inderdaad het moment met Fernandez en het moment in de 1e helft met Cisse of Leerdam (even kwijt wie het nou was), maar dat was ook een zuivere pingel.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Caland het volgende:
Dat moment dat Fernandez naar achter getrokken werd? Leek me ook een zuivere pingel.
Was beide keren bier halen..quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naast
En eerste helft Leerdam.quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Valt mij op dat Fernandez nu een stuk rustiger is en niet meer iemand neerhoekt of een andere domme overtreding maakt
Misschien is dat de reden dat hij vorig seizoen beter was.
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.quote:Op zondag 2 september 2012 15:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was beide keren bier halen..
We moeten uit het wel bij ons zelf zoeken, met deze voorhoede kan je dagen blijven voetballen maar zal je niet scoren
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Muto het volgende:
Maar als je tegen dit Vitesse toch wel behoorlijk wat kansen krijgt, ligt het niet aan het veldspel.
Steeds meer schiedsrechters geven hun fouten toe... Ben benieuwd of Blom dat ook zal doenquote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.
Inderdaad. Het is spijtig dat Sissy nog niet zo goed Nederlands spreekt dan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.
Die speelde vandaag (en donderdag) sowieso weer als vanouds.quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef Muto het volgende:
En straks Schaken op links door Verhoek.. Dat is ook niks, zo bleek vandaag.
Blom iddquote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
En terecht dat Koeman baalt van Blom. Die feestneus mag nooit meer op een andere fluit dan zijn eigen blazen, pisnicht die hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |