Dat vind ik ook totaal idioot.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar Fernandez en Cisse steeds maar weer opstellen schiet ook niet op. Achabar krijgt een keer een invalbeurt en scoort gelijk met een mooie goal en vervolgens start hij elke wedstrijd op de bank terwijl Fernandez weer faalt
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naastquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Was die overtreding op immers geen rood eigenlijk?
Inderdaad het moment met Fernandez en het moment in de 1e helft met Cisse of Leerdam (even kwijt wie het nou was), maar dat was ook een zuivere pingel.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Caland het volgende:
Dat moment dat Fernandez naar achter getrokken werd? Leek me ook een zuivere pingel.
Was beide keren bier halen..quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kan je over discussiëren, maar hij was nog erg ver van de goal en er liepen nog 2 verdedigers naast. Geel was wel terecht. Dat zag Blom wel juist, bij minimaal 2 strafschop situaties zat ie er heel ver naast
En eerste helft Leerdam.quote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Valt mij op dat Fernandez nu een stuk rustiger is en niet meer iemand neerhoekt of een andere domme overtreding maakt
Misschien is dat de reden dat hij vorig seizoen beter was.
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.quote:Op zondag 2 september 2012 15:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was beide keren bier halen..
We moeten uit het wel bij ons zelf zoeken, met deze voorhoede kan je dagen blijven voetballen maar zal je niet scoren
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Muto het volgende:
Maar als je tegen dit Vitesse toch wel behoorlijk wat kansen krijgt, ligt het niet aan het veldspel.
Steeds meer schiedsrechters geven hun fouten toe... Ben benieuwd of Blom dat ook zal doenquote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het daar ook aan, dat is een feit. Maar dat Blom er 2 keer verschrikkelijk naast zit is ook een feit.
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lag juist best wat ruimte, het is alleen jammer dat je dan met een soort Almere City G1 aanval speelt.
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.
Inderdaad. Het is spijtig dat Sissy nog niet zo goed Nederlands spreekt dan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman heeft het volgens mij niet zo op mondige negers.
Die speelde vandaag (en donderdag) sowieso weer als vanouds.quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef Muto het volgende:
En straks Schaken op links door Verhoek.. Dat is ook niks, zo bleek vandaag.
Blom iddquote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
En terecht dat Koeman baalt van Blom. Die feestneus mag nooit meer op een andere fluit dan zijn eigen blazen, pisnicht die hij is.
Ik fluit sinds kort ook actief maar het lijkt wel alsof Blom het totaal niet aanvoelt de wedstrijd. Ik ben nu misschien wat subjectief omdat ik voor Feyenoord ben maar dit is niet de eerste keer dat Blom vreselijk fluit in een wedstrijd van ons.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Blom idd![]()
Mijn broertje is ook scheidsrechter en toen had de scheidsrechterscommissie van zijn club Blom uitgenodigd voor een presentatie. Was toen vlak na de ajax-Feyenoord dat Babovic rood had gekregen en suarez niet. Eerste wat die Blom zei: ik zal geen vragen beantwoorden over ajax-Feyenoord
We hebben gewoon helemaal geen spelers die regelmatig scoren of dat ooit gedaan hebben, of je nou vier spelers hebt die samen 50 goals maken of twee, het gaat erom dat je doelpuntenmakers hebt. Onze aanvallers scoren net zo veel als de middenvelders van andere clubs, en onze middenvelders net zo veel als hun verdedigers.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Onzin. AFC Ajax werd de laatste 2 seizoenen als clubtopscorers el Hamdaoui en de Jong met 13 goals. Seizoenen met 30+ (Suarez, Huntelaar) leverden niets op.
Gaat erom dat je hele elftal goaltjes prikt.
Eens. En Cissé.quote:Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hopen dat Pelle en Verhoek dan wel iets gaan brengen maar damn, stel die Fernandez is niet op.
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en onsquote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben straks wel bang voor de klassieker als we dan nog deze opstelling hebben
Wat dacht je van de wedstrijd in Eindhoven ?quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben straks wel bang voor de klassieker als we dan nog deze opstelling hebben
Een random gozer definiëren als 'jullie'.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en ons
Ja jullie kunnen elke wedstrijd lekker achterover leunen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nu al bezig zijn met de Klassieker, dat tekent het verschil tussen jullie en ons
Komt goed pik, verwacht binnen nu en 5 jaar toch wel weer kampioensfeest op de Coolsingel. Of ben zelfs ik nu te positief?quote:Op zondag 2 september 2012 16:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja jullie kunnen elke wedstrijd lekker achterover leunen.
Konden wij ook met Guidetti maar nu erger ik mij alleen maar aan die aanval. van ons;(
Da's vanaf nu wel afgelopen, Verhoek gaat op rechts spelen. Schaken, de enige aanvaller die vandaag een voldoende haalde, naar links. En Pelle dan spits. Het moest dan haast wel beter gaan dan nu.quote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik die gast van Manchester zie invallen, snap ik niet dat iemand als Manu naar Excelsior wordt gestuurd.
Dat kampioensfeest komt pas als we weer 5-10 miljoen kunnen neerleggen voor een speler zonder dat dit ernstige gevolgen heeftquote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Komt goed pik, verwacht binnen nu en 5 jaar toch wel weer kampioensfeest op de Coolsingel. Of ben zelfs ik nu te positief?
Inderdaad die fernandez zo snel mogelijk eruit. Die zou de kruk van een hoogbejaarde nog niet omver kunnen schoppen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's vanaf nu wel afgelopen, Verhoek gaat op rechts spelen. Schaken, de enige aanvaller die vandaag een voldoende haalde, naar links. En Pelle dan spits. Het moest dan haast wel beter gaan dan nu.
En Immers had gewoon pech, maar stond er wel. Die ballen blijven niet steeds net mis gaan. Het moet even mee gaan zitten.
Vind die Singh maar erg matig.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi-Nelom
Leerdam-Clasie-Immers-Vormer-Singh
Ja Indi ook op 10, heeft vaak erg goede steekballen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vind die Singh maar erg matig.
Misschien kan Janmaat in de aanval? Hij heeft vaak erg goede aanvallende acties
Immers kan me nog steeds niet overtuigen, vind leerdam beterquote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
4-4-2 met Pelle en Achahbar voorin.
Middenveld ruit met Clasie, Verhoek, Tony en Immers. Ik zeg doen.
Denk dat Immers sowieso beter gaat spelen als Verhoek er in staat.quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Immers kan me nog steeds niet overtuigen, vind leerdam beter
Eerder als Pelle erin staat. Een bal naar Fernandez staat gelijk aan balverlies, bij zo een Pele kan Immers er mooi omheen lopen. Vond Immers, buiten de kansen om, ook gewoon prima spelen. Gaat elke keer iets beter met hem imo. Balletje op Omar (?) was ook prima.quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Denk dat Immers sowieso beter gaat spelen als Verhoek er in staat.
Dat was de enige echt goede pass van Immers. Op zijn positie verwacht ik meer van zulke ballen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder als Pelle erin staat. Een bal naar Fernandez staat gelijk aan balverlies, bij zo een Pele kan Immers er mooi omheen lopen. Vond Immers, buiten de kansen om, ook gewoon prima spelen. Gaat elke keer iets beter met hem imo. Balletje op Omar (?) was ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |