Kluivert 2 dumpenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Komende zomer droppen ze Sightorsson en halen ze Helenius.
Yoquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
HATERS HIER! GELUKKIG IS DAVY ER NOG! DAVY
Met je volle verstand Siem beter vindenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met je volle verstand Sightorsson een 2e Kluivert noemen.
Een account aangemaakt voor deze SC... spannend hoor al die klonen/nieuwe accounts de laatste tijd.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met je volle verstand Siem beter vinden
Zijn er heel wat anders, je haat wel heel veel mensen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met je volle verstand Siem beter vinden
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Biestang het volgende:
Ik vind dat Siem de Jong in de spits moet.
Ga Frank een brief sturen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn er heel wat anders, je haat wel heel veel mensen dan.
Jij mag blijven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Biestang het volgende:
Ik vind dat Siem de Jong in de spits moet.
Ik denk dat jij eens je ''Siegfried'' bril moet afzetten. Ik lees hier wel eens mee. Maar wat een onzin kraam jij uit zeg. Siem de Jong is veel nuttiger in de spits.quote:
Frank de man die De Jong zelfs aanvoerder maakte en Sigthorsson al voor zijn schouderblessure 'rust' gaf?quote:
Is goed man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef Biestang het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens je ''Siegfried'' bril moet afzetten. Ik lees hier wel eens mee. Maar wat een onzin kraam jij uit zeg. Siem de Jong is veel nuttiger in de spits.
GGMM hou je bek eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Biestang het volgende:
[..]
Wat is dit voor een reactie? Kan je er niet tegen dat je ongelijk hebt?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Biestang het volgende:
[..]
Wat is dit voor een reactie? Kan je er niet tegen dat je ongelijk hebt?
Wat is je punt dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mij overtuigen dat Siem beter is is net zo nutteloos als jullie overtuigen dan Siggie beter is.
Volgens mij draait het hier ook niet om wie beter is puur als spits maar wie Ajax beter laat voetballen en dus betere resultaten oplevert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mij overtuigen dat Siem beter is is net zo nutteloos als jullie overtuigen dan Siggie beter is.
Sig is niet beter dan Siem maar Siem is wel veel beter als spits dan als aanvallende middenvelder. Daardoor ook velen malen nuttiger voor het team een daarom is het beter als hij in de spits speelt inplaats van Sig. Gelukkig hoef je je er niet druk over te maken want die knul zal wel het hele jaar geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef Biestang het volgende:
[..]
Eerst jij. Jij loopt allerlei dingen te roepen zonder enig stevig onderbouwd argument.
Jij zou toch wegblijvenquote:
Geef 'm een bal tussen drie verdedigers en hij houdt alsnog de bal over. Klasse inderdaad. De Jong is niet ''niet slecht'' maar geweldig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij draait het hier ook niet om wie beter is puur als spits maar wie Ajax beter laat voetballen en dus betere resultaten oplevert.
En Siem is meer balvast, laat anderen meer scoren. Is niet zo vaak geblesseerd als ''Siegfried''.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.
Martin Jol powervoetbal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Weten jullie nog hoe de Zeeuw speelde? Zo zie ik de Jong liever, middenvelder met veel dreiging naar voren die ook veel in de 16 komt.
''Siegfried''quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef Biestang het volgende:
[..]
En Siem is meer balvast, laat anderen meer scoren. Is niet zo vaak geblesseerd als ''Siegfried''.
De Zeeuw was wel een sterke schakel in zijn eerste seizoen die altijd aanwezig was bij dreiging naar voren. Maar dit zit niet in het spel van De Jong die zelfs als spits de backs rugdekking biedt.quote:
Kan me wedstrijden herinneren tegen Juventus o.a. en PSV destijds dat hij dat juist wel had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Zeeuw was wel een sterke schakel in zijn eerste seizoen die altijd aanwezig was bij dreiging naar voren. Maar dit zit niet in het spel van De Jong die zelfs als spits de backs rugdekking biedt.
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/
Samenvatting overigens.
Mij interesseert die wedstrijd geen flikker. Lekker Liverpool - Arsenal kijken. Santi Cazorlaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Wat denken jullie van de wedstrijd PSV - AZ morgen?
Zolang die voormalig Zwolle speler (Ben zijn naam even kwijt) centraal achterin staat een walk over van Psv.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert die wedstrijd geen flikker. Lekker Liverpool - Arsenal kijken. Santi Cazorla
Beidenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Biestang het volgende:
[..]
Asare? Ik dacht dat Mulenga de jongen van glas was bij FC Utrecht?
Gaat een saaie gelijkspel worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.
Liverpool v Arsenal >>>> PSV-AZquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Liverpool is echt kk slechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool v Arsenal >>>> PSV-AZ
Ik denk dat de snelheid van Narsingh en Lens PSV morgen uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.
Martens doet niet mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.
Jij hebt ze nooit zien spelen he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je AZ donderdag gezien? Als ze zo tegen PSV spelen wordt het ook 5-0.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In geen 100 jaar wat mij betreft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat andere wedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je AZ donderdag gezien? Als ze zo tegen PSV spelen wordt het ook 5-0.
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen héquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ze nooit zien spelen he?
Zou kunnen ja, moet Dickie Narsingh wel opstellen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Biestang het volgende:
[..]
Ik denk dat de snelheid van Narsingh en Lens PSV morgen uitkomst bieden.
Boeit mij ook niet maar >>>>>> slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen hé
Maar als AZ 3-0 had gewonnen donderdag had je nu gepost: MORGEN PSV - AZquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen hé
Az is hun aanvoerder kwijt he. Viergever is een leuk talent maar die kan de verdediging echt niet dragen. Zeker niet met 2 nepbacks en een Reijnen als vervanger naast je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zat andere wedstrijd te kijken.
Nee, je moet ook met je ogen knipperen en foto mag wel wat groter.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie niks op dat andere witte plaatje
Alleen Cazorla is goed. De rest valt echt zwaar tegen. Livepool is Sahin nog goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Niveau van Arsenal en Liverpool valt zwaar tegen.
Gaat erom dat als je je concentreert op dat punt en vervolgens kijkt naar het witte vlak je het figuur van die vrouw ziet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
the fuck, nu zag ik wel watquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, je moet ook met je ogen knipperen en foto mag wel wat groter.
Waarom deel je het dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, na 2 seconden staren bedacht ik mij wel dat ik voor het zelfde geld op het punt van een hartaanval stond.quote:
''als''.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als AZ 3-0 had gewonnen donderdag had je nu gepost: MORGEN PSV - AZIk denk 1-3!!!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dick Advocaat zal vast wel weten dat dat het nuttigste is voor morgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, moet Dickie Narsingh wel opstellen.
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind je ons nog steeds kut volk?
Watskeburt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind je ons nog steeds kut volk?
Arsenal die nooit scoort en Liverpool die slechter speelt dan Southampton.. Tjahquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.
Wat zei?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.
Je noemde iedereen kut volk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.
Ik bedoelde het heus niet zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.
Wat bedoelde je dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heus niet zo.
Mijn team is vandaag al geweest en hebben gefaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb je wel punten gehaald vandaag, GGMM? Ik heb alleen voor basisplaats volgens mij maar goed alle toppers spelen morgen en ik heb alleen maar toppers.
psychische problemen, lijkt mij logisch jaquote:ZAANDAM - Een 22-jarige Zaandammer zou door psychische problemen zijn moeder hebben proberen te verkrachten en te vermoorden.
Dat gebeurde 30 mei dit jaar op een flat in Zaandam. De moeder was zo wanhopig dat ze uit angst vanaf de derde etage van haar flat naar beneden sprong, waarbij ze een rugwervel brak.
De verdachte moest donderdagmorgen voor de rechtbank verschijnen.
Tijdens de regiezitting bleek de rapportage van zowel de psycholoog als psychiater nog niet beschikbaar te zijn. Hierdoor is de inhoudelijke behandeling van de strafzaak op 29 oktober,
Oké, ik schrok wel namelijk. Gelukkig valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het was van mij maar een wild iets in de rondte, dat doe ik wel vaker
Voor rellen moet je bij FC Twente & FC Utrecht fans zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hallo ik wil geen rel missen he
Dat was in poelenburg lol, ik fietste er langs toen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psychische problemen, lijkt mij logisch ja
Feyenoorders niet dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Biestang het volgende:
[..]
Voor rellen moet je bij FC Twente & FC Utrecht fans zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn team is vandaag al geweest en hebben gefaaldJouw lange termijn perspectief kan inderdaad gaan uitbetalen.
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Biestang het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?
rustigquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.
Doe eens niet zo stoerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer doe niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je brengt mensen in verlegenheidquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dit soort dingen gewend hoor
Maar niemand van 422quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maak me geen enkele zorgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
5 punten achter GGMM, are u watching?
Erwin?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Hoezo zou ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Een account aangemaakt om in deze SC te posten was een kleine hint.\quote:
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Ja, daar maak ik me echt zorgen om jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen voor je dat Ajax, Djuricic in bedwang kan houden
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Tenzij z'n orginele account een ban heeft natuurlijk, dan mag het nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijn
Ik niet. 10 10 10quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Zeg nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacunaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor me
Prima joh, dan vraag ik het wel aan de FA's.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Jeetje wat een verrassingquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Ik ben een kloon van iemand hier. Maar dat gaat jullie niets aan
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Je hebt geluk dat PSV thuis speelt, dus Driesje gaat die punten pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacuna![]()
HMFquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoor
Monopoly?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
De FA's maken het wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
Die Israëliër?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Ik gok Jojoortje of Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Paul vieze flikkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Geert Wilders?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Wie zegt dat ik dat wil joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, daarom wil je die FA-Baan hebben.
je bent die gaygum ofzo uit nachtbaggerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
quote:
Was eerder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
Er zijn eenmaal verschillen in de samenleving.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; waarom zou je een kloon aanmakenIk vind dat zoiets doms.
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
kloptquote:
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajaxquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.
Ik denk dat het Paul is, hij baalt vast van de nederlaag van kutrechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajax
Hai stijntjequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk die spelletjes. Ik geef jullie een tip, hij post hier momenteel mee.
Smoofie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Smoofie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Jordiiiiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Ik ga niet met mezelf in discussie over Sigthorssonquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Smoofie zit met zichzelf te praten.
quote:
quote:
Na ClapAnus is dit wel iets voor jouquote:
Ik heb een waslijst aan wachtwoorden hier netjes geregistreerd johquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je het wachtwoord van Clapanus kwijt bent.
Jij bent het, je loopt met jezelf te praten gek. Slim gedaan wel en dan nu komen aanzetten met je pro-siem.quote:
Welke weddenschap?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Trieste manier om onder de weddenschap uit te komen. Gewoon een week op een andere account posten
Niet genoeg spelfouten.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Trieste manier om onder de weddenschap uit te komen. Gewoon een week op een andere account posten
Zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent het, je loopt met jezelf te praten gek. Slim gedaan wel en dan nu komen aanzetten met je pro-siem.
zeg het nou gewoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Zal ik nog een extra hint erin gooien?
jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn en Biester z'n posts zaten 2 seconde van elkaar vandaan, dus die kan het al niet zijn.
Je lijkt GGMM wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Biestang houd van Noorse chicks?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Biestang houd van Noorse chicks?
Nouuuuu, binnen 1 seconden heeft ie een nieuw topicquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha nee nog niet. Zal ik nog een hint geven?
typischquote:
Je weet hoe snel hij isquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn en Biester z'n posts zaten 2 seconde van elkaar vandaan, dus die kan het al niet zijn.
j0rdiiii doet niet mee aan dit soort onzin.
SImpel.
Davy binnen 0 seconden. HET IS DAVYquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuuu, binnen 1 seconden heeft ie een nieuw topic
Ah Outpost dan. Al sprong hij niet uit zijn slof toen je hem een Jood noemdequote:
Monopoly klaar we weten het nu wel.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga niet met mezelf in discussie of Siem man
Zo is deze sc johquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk om te zien hoe anderen elkaar opjagen. I LOVE IT
Laat staan dat ik zulk taalgebruik heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk om te zien hoe anderen elkaar opjagen. I LOVE IT
Waar is die gast de laatste tijd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is geen Mono want die kan geen engels
onzinquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is die gast de laatste tijd?
jaquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doe een IP test zijn we daar ook weer klaar mee.
+ het feit dat mono altijd online op facebook is als hij op Fok reageert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is geen Mono want die kan geen engels
Stalker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
+ het feit dat mono altijd online op facebook is als hij op Fok reageert.
Ik zit daar zelden meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Stijn zit ook in radio49 toch. Het is stijn.
Ajacied422.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Heb je het getal 100 meegewogen? Radio49?
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Stijn is ook feyenoorder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
irritatie100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Ajacied422quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Veel plezier met je tijdverspillen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
irritatie100
typisc
Ehh ik ga dat topic eens bekijken
Oei, dat zal lastig worden!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga nu ook een nieuw account aanmaken en dan moeten jullie raden wie het is![]()
![]()
Ja hoorquote:
Jij post in 4 SC ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik post daar niet eens
250 posts en dan sta je in de top 100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik post daar niet eens
Alleen in deze manquote:
Jaquote:
Ja dat is van paar maanden terugquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
250 posts en dan sta je in de top 100
Dacht ook in die relatie sub forum.quote:
Ook al tijden niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht ook in die relatie sub forum.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is van paar maanden terug
En top100, kijk hoeveel users daar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft dat met het radiotopic te makenquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zei toch meteen dat het stinho was
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Biestang het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Zei toch meteen dat het stinho wasAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het getal 100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het radiotopic te makenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei toch meteen dat het stinho was
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei toch meteen dat het stinho was![]()
Waarom heb je een nieuw account Happel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef E.H. het volgende:
Heb serieus ontwenningsverschijnselen aan Praag overgehouden.![]()
quote:
Nu gaan we raden wie dit isquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef E.H. het volgende:
Heb serieus ontwenningsverschijnselen aan Praag overgehouden.![]()
Ban aanvraag is al gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Biestang het volgende:
Dat getal 100 was natuurlijk doelend op mijn 100.000 posts.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: