Liverpool is echt kk slechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool v Arsenal >>>> PSV-AZ
Ik denk dat de snelheid van Narsingh en Lens PSV morgen uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.
Martens doet niet mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.
Jij hebt ze nooit zien spelen he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je AZ donderdag gezien? Als ze zo tegen PSV spelen wordt het ook 5-0.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In geen 100 jaar wat mij betreft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat andere wedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je AZ donderdag gezien? Als ze zo tegen PSV spelen wordt het ook 5-0.
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen héquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ze nooit zien spelen he?
Zou kunnen ja, moet Dickie Narsingh wel opstellen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Biestang het volgende:
[..]
Ik denk dat de snelheid van Narsingh en Lens PSV morgen uitkomst bieden.
Boeit mij ook niet maar >>>>>> slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen hé
Maar als AZ 3-0 had gewonnen donderdag had je nu gepost: MORGEN PSV - AZquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Liverpool - Arsenal dan PSV - AZ. Je moet het er mee doen hé
Az is hun aanvoerder kwijt he. Viergever is een leuk talent maar die kan de verdediging echt niet dragen. Zeker niet met 2 nepbacks en een Reijnen als vervanger naast je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zat andere wedstrijd te kijken.
Nee, je moet ook met je ogen knipperen en foto mag wel wat groter.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie niks op dat andere witte plaatje
Alleen Cazorla is goed. De rest valt echt zwaar tegen. Livepool is Sahin nog goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Niveau van Arsenal en Liverpool valt zwaar tegen.
Gaat erom dat als je je concentreert op dat punt en vervolgens kijkt naar het witte vlak je het figuur van die vrouw ziet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
the fuck, nu zag ik wel watquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, je moet ook met je ogen knipperen en foto mag wel wat groter.
Waarom deel je het dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, na 2 seconden staren bedacht ik mij wel dat ik voor het zelfde geld op het punt van een hartaanval stond.quote:
''als''.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als AZ 3-0 had gewonnen donderdag had je nu gepost: MORGEN PSV - AZIk denk 1-3!!!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dick Advocaat zal vast wel weten dat dat het nuttigste is voor morgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, moet Dickie Narsingh wel opstellen.
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind je ons nog steeds kut volk?
Watskeburt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind je ons nog steeds kut volk?
Arsenal die nooit scoort en Liverpool die slechter speelt dan Southampton.. Tjahquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.
Wat zei?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.
Je noemde iedereen kut volk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders en PSV'ers zijn kutvolk.
Ik bedoelde het heus niet zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er waren alleen Ajacieden toen je dat zei.
Wat bedoelde je dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heus niet zo.
Mijn team is vandaag al geweest en hebben gefaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb je wel punten gehaald vandaag, GGMM? Ik heb alleen voor basisplaats volgens mij maar goed alle toppers spelen morgen en ik heb alleen maar toppers.
psychische problemen, lijkt mij logisch jaquote:ZAANDAM - Een 22-jarige Zaandammer zou door psychische problemen zijn moeder hebben proberen te verkrachten en te vermoorden.
Dat gebeurde 30 mei dit jaar op een flat in Zaandam. De moeder was zo wanhopig dat ze uit angst vanaf de derde etage van haar flat naar beneden sprong, waarbij ze een rugwervel brak.
De verdachte moest donderdagmorgen voor de rechtbank verschijnen.
Tijdens de regiezitting bleek de rapportage van zowel de psycholoog als psychiater nog niet beschikbaar te zijn. Hierdoor is de inhoudelijke behandeling van de strafzaak op 29 oktober,
Oké, ik schrok wel namelijk. Gelukkig valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het was van mij maar een wild iets in de rondte, dat doe ik wel vaker
Voor rellen moet je bij FC Twente & FC Utrecht fans zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hallo ik wil geen rel missen he
Dat was in poelenburg lol, ik fietste er langs toen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psychische problemen, lijkt mij logisch ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |