Kluivert 2 dumpenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Komende zomer droppen ze Sightorsson en halen ze Helenius.
Yoquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
HATERS HIER! GELUKKIG IS DAVY ER NOG! DAVY
Met je volle verstand Siem beter vindenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met je volle verstand Sightorsson een 2e Kluivert noemen.
Een account aangemaakt voor deze SC... spannend hoor al die klonen/nieuwe accounts de laatste tijd.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met je volle verstand Siem beter vinden
Zijn er heel wat anders, je haat wel heel veel mensen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met je volle verstand Siem beter vinden
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Biestang het volgende:
Ik vind dat Siem de Jong in de spits moet.
Ga Frank een brief sturen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn er heel wat anders, je haat wel heel veel mensen dan.
Jij mag blijven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Biestang het volgende:
Ik vind dat Siem de Jong in de spits moet.
Ik denk dat jij eens je ''Siegfried'' bril moet afzetten. Ik lees hier wel eens mee. Maar wat een onzin kraam jij uit zeg. Siem de Jong is veel nuttiger in de spits.quote:
Frank de man die De Jong zelfs aanvoerder maakte en Sigthorsson al voor zijn schouderblessure 'rust' gaf?quote:
Is goed man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:42 schreef Biestang het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens je ''Siegfried'' bril moet afzetten. Ik lees hier wel eens mee. Maar wat een onzin kraam jij uit zeg. Siem de Jong is veel nuttiger in de spits.
GGMM hou je bek eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Biestang het volgende:
[..]
Wat is dit voor een reactie? Kan je er niet tegen dat je ongelijk hebt?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef Biestang het volgende:
[..]
Wat is dit voor een reactie? Kan je er niet tegen dat je ongelijk hebt?
Wat is je punt dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mij overtuigen dat Siem beter is is net zo nutteloos als jullie overtuigen dan Siggie beter is.
Volgens mij draait het hier ook niet om wie beter is puur als spits maar wie Ajax beter laat voetballen en dus betere resultaten oplevert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mij overtuigen dat Siem beter is is net zo nutteloos als jullie overtuigen dan Siggie beter is.
Sig is niet beter dan Siem maar Siem is wel veel beter als spits dan als aanvallende middenvelder. Daardoor ook velen malen nuttiger voor het team een daarom is het beter als hij in de spits speelt inplaats van Sig. Gelukkig hoef je je er niet druk over te maken want die knul zal wel het hele jaar geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef Biestang het volgende:
[..]
Eerst jij. Jij loopt allerlei dingen te roepen zonder enig stevig onderbouwd argument.
Jij zou toch wegblijvenquote:
Geef 'm een bal tussen drie verdedigers en hij houdt alsnog de bal over. Klasse inderdaad. De Jong is niet ''niet slecht'' maar geweldig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij draait het hier ook niet om wie beter is puur als spits maar wie Ajax beter laat voetballen en dus betere resultaten oplevert.
En Siem is meer balvast, laat anderen meer scoren. Is niet zo vaak geblesseerd als ''Siegfried''.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft meer diepgang, meer kracht, betere afmaker in de 16. Oftewel, een echte spits. De Jong is niet slecht, maar ik zie hem liever achter de spits.
Martin Jol powervoetbal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Weten jullie nog hoe de Zeeuw speelde? Zo zie ik de Jong liever, middenvelder met veel dreiging naar voren die ook veel in de 16 komt.
''Siegfried''quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef Biestang het volgende:
[..]
En Siem is meer balvast, laat anderen meer scoren. Is niet zo vaak geblesseerd als ''Siegfried''.
De Zeeuw was wel een sterke schakel in zijn eerste seizoen die altijd aanwezig was bij dreiging naar voren. Maar dit zit niet in het spel van De Jong die zelfs als spits de backs rugdekking biedt.quote:
Kan me wedstrijden herinneren tegen Juventus o.a. en PSV destijds dat hij dat juist wel had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Zeeuw was wel een sterke schakel in zijn eerste seizoen die altijd aanwezig was bij dreiging naar voren. Maar dit zit niet in het spel van De Jong die zelfs als spits de backs rugdekking biedt.
http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/
Samenvatting overigens.
Mij interesseert die wedstrijd geen flikker. Lekker Liverpool - Arsenal kijken. Santi Cazorlaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Wat denken jullie van de wedstrijd PSV - AZ morgen?
Zolang die voormalig Zwolle speler (Ben zijn naam even kwijt) centraal achterin staat een walk over van Psv.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert die wedstrijd geen flikker. Lekker Liverpool - Arsenal kijken. Santi Cazorla
Beidenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Biestang het volgende:
[..]
Asare? Ik dacht dat Mulenga de jongen van glas was bij FC Utrecht?
Gaat een saaie gelijkspel worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.
Liverpool v Arsenal >>>> PSV-AZquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liverpool en Arsenal zijn matige ploegjes man.
Gelijkspel of winst AZ. Die gammele verdediging van PSV kan niet op tegen Beerens, Altidore, Martens en Maher en de rest die daar nog rond loopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef Biestang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |