Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
Die Israëliër?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Ik gok Jojoortje of Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Paul vieze flikkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Geert Wilders?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Wie zegt dat ik dat wil joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, daarom wil je die FA-Baan hebben.
je bent die gaygum ofzo uit nachtbaggerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
quote:
Was eerder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
Er zijn eenmaal verschillen in de samenleving.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; waarom zou je een kloon aanmakenIk vind dat zoiets doms.
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
kloptquote:
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajaxquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.
Ik denk dat het Paul is, hij baalt vast van de nederlaag van kutrechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajax
Hai stijntjequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk die spelletjes. Ik geef jullie een tip, hij post hier momenteel mee.
Smoofie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Smoofie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |