Feyenoorders niet dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Biestang het volgende:
[..]
Voor rellen moet je bij FC Twente & FC Utrecht fans zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn team is vandaag al geweest en hebben gefaaldJouw lange termijn perspectief kan inderdaad gaan uitbetalen.
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Biestang het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?
rustigquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.
Doe eens niet zo stoerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer doe niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je brengt mensen in verlegenheidquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dit soort dingen gewend hoor
Maar niemand van 422quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maak me geen enkele zorgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
5 punten achter GGMM, are u watching?
Erwin?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Hoezo zou ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Een account aangemaakt om in deze SC te posten was een kleine hint.\quote:
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Ja, daar maak ik me echt zorgen om jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen voor je dat Ajax, Djuricic in bedwang kan houden
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Tenzij z'n orginele account een ban heeft natuurlijk, dan mag het nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijn
Ik niet. 10 10 10quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Zeg nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacunaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor me
Prima joh, dan vraag ik het wel aan de FA's.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Jeetje wat een verrassingquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Ik ben een kloon van iemand hier. Maar dat gaat jullie niets aan
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Je hebt geluk dat PSV thuis speelt, dus Driesje gaat die punten pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacuna![]()
HMFquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoor
Monopoly?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
De FA's maken het wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
Die Israëliër?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Ik gok Jojoortje of Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Ik zeg liever niet wie ik ben. Op dit account kan ik lekker rustig posten zonder dat iedereen op me afvliegt.
Paul vieze flikkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Geert Wilders?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
Wie zegt dat ik dat wil joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, daarom wil je die FA-Baan hebben.
je bent die gaygum ofzo uit nachtbaggerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef Biestang het volgende:
quote:
Was eerder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
Er zijn eenmaal verschillen in de samenleving.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; waarom zou je een kloon aanmakenIk vind dat zoiets doms.
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent die gaygum ofzo uit nachtbagger
kloptquote:
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajaxquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is het Paul, maar hij leest mee in het Ajax topic dus ik zou zeggen een ajacied.
Ik denk dat het Paul is, hij baalt vast van de nederlaag van kutrechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een jood, dat is die gaygum ook en die was ook voor ajax
Hai stijntjequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk die spelletjes. Ik geef jullie een tip, hij post hier momenteel mee.
Smoofie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Smoofie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Jordiiiiquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Biestang het volgende:
Ik ga niet met mezelf in discussie over Sigthorssonquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Smoofie zit met zichzelf te praten.
quote:
quote:
Na ClapAnus is dit wel iets voor jouquote:
Ik heb een waslijst aan wachtwoorden hier netjes geregistreerd johquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je het wachtwoord van Clapanus kwijt bent.
Jij bent het, je loopt met jezelf te praten gek. Slim gedaan wel en dan nu komen aanzetten met je pro-siem.quote:
Welke weddenschap?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Trieste manier om onder de weddenschap uit te komen. Gewoon een week op een andere account posten
Niet genoeg spelfouten.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Trieste manier om onder de weddenschap uit te komen. Gewoon een week op een andere account posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |