Feyenoorders niet dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef Biestang het volgende:
[..]
Voor rellen moet je bij FC Twente & FC Utrecht fans zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn team is vandaag al geweest en hebben gefaaldJouw lange termijn perspectief kan inderdaad gaan uitbetalen.
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Biestang het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?
rustigquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets spannends, heel enerverends, gaat je geen flikker aan.
Doe eens niet zo stoerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer doe niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je brengt mensen in verlegenheidquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dit soort dingen gewend hoor
Maar niemand van 422quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Biestang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maak me geen enkele zorgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef Doublepain het volgende:
5 punten achter GGMM, are u watching?
Erwin?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Hoezo zou ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Een account aangemaakt om in deze SC te posten was een kleine hint.\quote:
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Ja, daar maak ik me echt zorgen om jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is te hopen voor je dat Ajax, Djuricic in bedwang kan houden
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor mequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die binnen 2 dagen een sc binnenkomen zijn dat meestal.
Tenzij z'n orginele account een ban heeft natuurlijk, dan mag het nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat zelfs wel verder dan dat. Op zich niet erg zolang het normale posts zijn
Ik niet. 10 10 10quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me echt zorgen om ja
Zeg nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacunaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, Djurcic pakt die punten voor me
Prima joh, dan vraag ik het wel aan de FA's.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Biestang het volgende:
[..]
Aparte redenering. Ik ben hier met alle goede bedoelingen om hier gezellig mee te posten.
Jeetje wat een verrassingquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Ik ben een kloon van iemand hier. Maar dat gaat jullie niets aan
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Je hebt geluk dat PSV thuis speelt, dus Driesje gaat die punten pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen alleen nog Mertens en Bacuna![]()
HMFquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Biestang het volgende:
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeg het dan? Wij houden hier van ontrafelingen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Houd een speurtocht zou ik zeggen. Ik maak het jullie niet makkelijk hoor
Monopoly?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
De FA's maken het wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
Smoofiequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Biestang het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mods kunnen toch wel ip's vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |