Zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent het, je loopt met jezelf te praten gek. Slim gedaan wel en dan nu komen aanzetten met je pro-siem.
zeg het nou gewoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Zal ik nog een extra hint erin gooien?
jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Biestang het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn en Biester z'n posts zaten 2 seconde van elkaar vandaan, dus die kan het al niet zijn.
Je lijkt GGMM wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Biestang houd van Noorse chicks?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Biestang houd van Noorse chicks?
Nouuuuu, binnen 1 seconden heeft ie een nieuw topicquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha nee nog niet. Zal ik nog een hint geven?
typischquote:
Je weet hoe snel hij isquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn en Biester z'n posts zaten 2 seconde van elkaar vandaan, dus die kan het al niet zijn.
j0rdiiii doet niet mee aan dit soort onzin.
SImpel.
Davy binnen 0 seconden. HET IS DAVYquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuuu, binnen 1 seconden heeft ie een nieuw topic
Ah Outpost dan. Al sprong hij niet uit zijn slof toen je hem een Jood noemdequote:
Monopoly klaar we weten het nu wel.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga niet met mezelf in discussie of Siem man
Zo is deze sc johquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk om te zien hoe anderen elkaar opjagen. I LOVE IT
Laat staan dat ik zulk taalgebruik heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef Biestang het volgende:
Heerlijk om te zien hoe anderen elkaar opjagen. I LOVE IT
Waar is die gast de laatste tijd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is geen Mono want die kan geen engels
onzinquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is die gast de laatste tijd?
jaquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doe een IP test zijn we daar ook weer klaar mee.
+ het feit dat mono altijd online op facebook is als hij op Fok reageert.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is geen Mono want die kan geen engels
Stalker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
+ het feit dat mono altijd online op facebook is als hij op Fok reageert.
Ik zit daar zelden meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Stijn zit ook in radio49 toch. Het is stijn.
Ajacied422.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Heb je het getal 100 meegewogen? Radio49?
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Stijn is ook feyenoorder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
irritatie100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Ajacied422quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Biestang het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe dan.
''Feyenoord''
Veel plezier met je tijdverspillen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
irritatie100
typisc
Ehh ik ga dat topic eens bekijken
Oei, dat zal lastig worden!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga nu ook een nieuw account aanmaken en dan moeten jullie raden wie het is![]()
![]()
Ja hoorquote:
Jij post in 4 SC ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik post daar niet eens
250 posts en dan sta je in de top 100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik post daar niet eens
Alleen in deze manquote:
Jaquote:
Ja dat is van paar maanden terugquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
250 posts en dan sta je in de top 100
Dacht ook in die relatie sub forum.quote:
Ook al tijden niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht ook in die relatie sub forum.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is van paar maanden terug
En top100, kijk hoeveel users daar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft dat met het radiotopic te makenquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zei toch meteen dat het stinho was
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Biestang het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Zei toch meteen dat het stinho wasAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het getal 100quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het radiotopic te makenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei toch meteen dat het stinho was
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zei toch meteen dat het stinho was![]()
Waarom heb je een nieuw account Happel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef E.H. het volgende:
Heb serieus ontwenningsverschijnselen aan Praag overgehouden.![]()
quote:
Nu gaan we raden wie dit isquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef E.H. het volgende:
Heb serieus ontwenningsverschijnselen aan Praag overgehouden.![]()
Ban aanvraag is al gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Biestang het volgende:
Dat getal 100 was natuurlijk doelend op mijn 100.000 posts.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Uhu want niemand zei dat jij het wasquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Biestang het volgende:
Ik zit gewoon met 2 browsers aan joh. Zitten een paar met 2 hersencellen hier![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: