Met Jaap?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
zometeen hetnk bommetje
toch
Jaap wint.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
zometeen hetnk bommetje
toch
Dat eerstequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
waar gaat het nou om, om de voorgeschiedenis of de sprong
En dan zeggen ze nu dat ze meer van 'm hadden verwacht. Ben benieuwd naar de cijfersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n ex turner uitnodigen, dan zie je hoe amateuristisch de rest is
Ja dat helaasquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Die kut mensen die er niks van kunnen gaan weer door, net als vorige week mensen met de beste sprong gaan er uit.
+5quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je die vallende frituurpan een 6 geeft als jury moet je je echt nog harder schamen dat je hier kritiek op durft te geven
'vallende frituurpan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je die vallende frituurpan een 6 geeft als jury moet je je echt nog harder schamen dat je hier kritiek op durft te geven
Je bent goed vanavond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Jongejans. Voormalig lekker wijf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vervelend mens zeg, met der halve kim holland kop.
Ja, zeg dat wel. Lekker & helaas voormalig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jongejans. Voormalig lekker wijf.
"Mooie slag in je wiel"quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef henkde_j het volgende:
Volgende week rijden ze Koos Alberts van de duikplank.
"We hadden lage verwachtingen van je. Maar die durf! Een 10!"
Of de drummer van Def Leppard is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Ferdo het volgende:
Youri blij dat Quintus niet Tineke de Nooij heet.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Ferdo het volgende:
Youri blij dat Quintus niet Tineke de Nooij heet.
Whehequote:
Het gezicht van het nieuwe SBS!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vervelend mens zeg, met der halve kim holland kop.
Won ooit het Eurovision Junior Songfestival.quote:
De uitslag is al bekend voor het eerste SMS-je binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Oh de SMS'jes worden wel gemanipuleerd.
Of dat inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De uitslag is al bekend voor het eerste SMS-je binnenkomt.
Join the club.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef D. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit kijk
Jij deed met je girlband een optreden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef Lutte het volgende:
Heb ik met m'n trage hoofd weer Mackenbach gemist
Ik heb em ooit ontmoet, we traden op op zijn school
Ach man ik keek een paar weken WNL, waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef D. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit kijk
Er zitten wel 10 Nederlanders bij waar ik normaal gesproken zo snel mogelijk bij wegzap
Als wat treed jij op?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb em ooit ontmoet, we traden op op zijn school
Wat is WNL?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man ik keek een paar weken WNL, waarom?
Notarissen in televisieshowsquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alsof ze iets met de stemmen doen
Ik heb geen notaris gezien.
Die hebben daar geen zin in joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik ga sms'en of Jaap voor de leeuwen gegooid kan worden.
Er ligt iemand met 10 lessen LOI in de coulissen te zuipen.quote:
Nee Frans theater, m'n girlband is exclusieeeff.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij deed met je girlband een optreden?
Youtubjequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee Frans theater, m'n girlband is exclusieeeff.
Ik boek je hè, als voorprogramma voor jeweetwel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee Frans theater, m'n girlband is exclusieeeff.
We zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man ik keek een paar weken WNL, waarom?
menno is de naam van zijn caviaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Ronald? En hij heeft Menno op zijn arm, lekker verwarrend.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
menno is de naam van zijn cavia
Vanuit school in een Frans toneelstuk, en toen gevraagd daar te spelen in het kader van Frans levendig maken en zoquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Niet iedereen wil huidkanker Joling
met de kompjoeter swaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
En dat ziet Quitis allemaal met het blote oog he
In paint... turvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef donald_dick het volgende:
nu gaat de notaris de smsjes tellen?
fixedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoopte ff dat hij zn nek had gebrokenn.
dat dit kan!1111111quote:
Die kan hij zich nog herinneren van 25 jaar geleden toen hij voor het laatst zijn klokkenspel heeft zien hangenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Die 12 cm, waar tovert hij die vandaan
Ik gorgel al, zo ga ik schuimbekken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dit kan!1111111
ik kijk ook nog, maar ik trek het zowat niet meer
Voor Yuri zijn de lijntjes nog even open.quote:
Dat moet de reden zijn dat we blijven kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het is een fascinerend slecht programma
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kan hij zich nog herinneren van 25 jaar geleden toen hij voor het laatst zijn klokkenspel heeft zien hangen
dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gorgel al, zo ga ik schuimbekken.
Ach jah, pot bier erin en het gaat wel weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klinkt niet best![]()
Ik val bijna om van de slaap
Echt? Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in de jump-off komen.
De plofkippen van dit programma... Kelly en Jaapquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
mijn fles wiskey verteld anders dat ik het hartstikke interessant vind!quote:
bierquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach jah, pot bier erin en het gaat wel weer.
En heerlijk, het doet de mens goed, kun je zo goed slapen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
De plofkippen van dit programma... Kelly en Jaap
'uhquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zet ff de TV wat harder, ik hoor niks door al die windmolens.
Itempje hierna over windmolens die herrie maken.quote:
Je gaat vanzelf aan de race als je ster gesprongen isquote:
sterren racekakken door het ijs!quote:
Ohwquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Itempje hierna over windmolens die herrie maken.
Sterren schijten op het toiletquote:
Ja.... kwaliteitsjuryquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
Hebben ze Jody eruit gestemd vorige week?
Jump-offquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
Hebben ze Jody eruit gestemd vorige week?
Sterren op de trampolinequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sterren racekakken door het ijs!
Zo zitten we niet in elkaars vaarwater.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
bier![]()
zoete witte wijnen andere zoete dranken
das in dit geval dan wel weer mooi jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo zitten we niet in elkaars vaarwater.
Ik zit te trrrrrrrrillen van spanningquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
bijna tijd voor the jump-offfff
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadionquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd om Sterrenslag weer af te stoffen
Nee, dat is de naschok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit te trrrrrrrrillen van spanning
Spel zonder grenzen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadiondat was vroeger best leuk
Dat is toch om te gieren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
Sterren karten lijkt me op zich wel grappig
Spel zonder grenzen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadiondat was vroeger best leuk
Spel Zonder Grenzen... en in NL had je Zeskampquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zeskamp?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Meneer van Heeeeeeumenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spel Zonder Grenzen... en in NL had je Zeskamp
Maar Sterrenslag in de Efteling vond ik als kind echt magisch
JA! dat moeten ze weer doen!quote:
en bloed!quote:
en dan canceled rtl4 het weer na 300 dagenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Wat mij wel wat lijkt is sterren die meedoen aan the Hungergames
alles wat yolanthe presenteert kijk ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Je hebt toch zo'n fake spel zonder grenzen met Yolanthe voor de tros? alleen tussen nl en belgische steden? Zo suuuuf
DE STEMMEN ZIJN GETELDD!1!!1EINES!!!
Wie ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:34 schreef Biestang het volgende:
[..]
alles wat yolanthe presenteert kijk ik niet
Hoe drukker het topic hoe meer kijkers, dat is echt zo volgens mijquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Als ik dit zo lees, denk ik oprecht dat ze over de 1,5 miljoen kijkers komen.
Met gemak in ieder geval 't best bekeken van NL1, RTL en SBS.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Als ik dit zo lees, denk ik oprecht dat ze over de 1,5 miljoen kijkers komen.
Hij is niet zo betrouwbaar hoor.quote:
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is niet zo betrouwbaar hoor.
Ze sturen het expres de afgrond in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt steeds onzinniger allemaal.
joepiequote:
jwzquote:
Elk nadeel hep se voordeel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Dat is dan wel mazzel, Ratelband eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |