Die kan hij zich nog herinneren van 25 jaar geleden toen hij voor het laatst zijn klokkenspel heeft zien hangenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Die 12 cm, waar tovert hij die vandaan
Ik gorgel al, zo ga ik schuimbekken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dit kan!1111111
ik kijk ook nog, maar ik trek het zowat niet meer
Voor Yuri zijn de lijntjes nog even open.quote:
Dat moet de reden zijn dat we blijven kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Het is een fascinerend slecht programma
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kan hij zich nog herinneren van 25 jaar geleden toen hij voor het laatst zijn klokkenspel heeft zien hangen
dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gorgel al, zo ga ik schuimbekken.
Ach jah, pot bier erin en het gaat wel weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klinkt niet best![]()
Ik val bijna om van de slaap
Echt? Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in de jump-off komen.
De plofkippen van dit programma... Kelly en Jaapquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef Biestang het volgende:
mijn fles wiskey verteld anders dat ik het hartstikke interessant vind!quote:
bierquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach jah, pot bier erin en het gaat wel weer.
En heerlijk, het doet de mens goed, kun je zo goed slapen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
De plofkippen van dit programma... Kelly en Jaap
'uhquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zet ff de TV wat harder, ik hoor niks door al die windmolens.
Itempje hierna over windmolens die herrie maken.quote:
Je gaat vanzelf aan de race als je ster gesprongen isquote:
sterren racekakken door het ijs!quote:
Ohwquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Itempje hierna over windmolens die herrie maken.
Sterren schijten op het toiletquote:
Ja.... kwaliteitsjuryquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
Hebben ze Jody eruit gestemd vorige week?
Jump-offquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef iFok. het volgende:
Hebben ze Jody eruit gestemd vorige week?
Sterren op de trampolinequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sterren racekakken door het ijs!
Zo zitten we niet in elkaars vaarwater.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
bier![]()
zoete witte wijnen andere zoete dranken
das in dit geval dan wel weer mooi jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo zitten we niet in elkaars vaarwater.
Ik zit te trrrrrrrrillen van spanningquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
bijna tijd voor the jump-offfff
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadionquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd om Sterrenslag weer af te stoffen
Nee, dat is de naschok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit te trrrrrrrrillen van spanning
Spel zonder grenzen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadiondat was vroeger best leuk
Dat is toch om te gieren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef iBenny het volgende:
Sterren karten lijkt me op zich wel grappig
Spel zonder grenzen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe heette dat programma ook alweer dat landen tegen elkaar allemaal van die kutspelletjes in een stadiondat was vroeger best leuk
Spel Zonder Grenzen... en in NL had je Zeskampquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zeskamp?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Meneer van Heeeeeeumenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spel Zonder Grenzen... en in NL had je Zeskamp
Maar Sterrenslag in de Efteling vond ik als kind echt magisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |