Met Jaap?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
zometeen hetnk bommetje
toch
Jaap wint.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
zometeen hetnk bommetje
toch
Dat eerstequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
waar gaat het nou om, om de voorgeschiedenis of de sprong
En dan zeggen ze nu dat ze meer van 'm hadden verwacht. Ben benieuwd naar de cijfersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n ex turner uitnodigen, dan zie je hoe amateuristisch de rest is
Ja dat helaasquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Die kut mensen die er niks van kunnen gaan weer door, net als vorige week mensen met de beste sprong gaan er uit.
+5quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je die vallende frituurpan een 6 geeft als jury moet je je echt nog harder schamen dat je hier kritiek op durft te geven
'vallende frituurpan'quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je die vallende frituurpan een 6 geeft als jury moet je je echt nog harder schamen dat je hier kritiek op durft te geven
Je bent goed vanavond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Jongejans. Voormalig lekker wijf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vervelend mens zeg, met der halve kim holland kop.
Ja, zeg dat wel. Lekker & helaas voormalig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jongejans. Voormalig lekker wijf.
"Mooie slag in je wiel"quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef henkde_j het volgende:
Volgende week rijden ze Koos Alberts van de duikplank.
"We hadden lage verwachtingen van je. Maar die durf! Een 10!"
Of de drummer van Def Leppard is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Ferdo het volgende:
Youri blij dat Quintus niet Tineke de Nooij heet.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Ferdo het volgende:
Youri blij dat Quintus niet Tineke de Nooij heet.
Whehequote:
Het gezicht van het nieuwe SBS!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vervelend mens zeg, met der halve kim holland kop.
Won ooit het Eurovision Junior Songfestival.quote:
De uitslag is al bekend voor het eerste SMS-je binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Oh de SMS'jes worden wel gemanipuleerd.
Of dat inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De uitslag is al bekend voor het eerste SMS-je binnenkomt.
Join the club.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef D. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit kijk
Jij deed met je girlband een optreden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef Lutte het volgende:
Heb ik met m'n trage hoofd weer Mackenbach gemist
Ik heb em ooit ontmoet, we traden op op zijn school
Ach man ik keek een paar weken WNL, waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef D. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit kijk
Er zitten wel 10 Nederlanders bij waar ik normaal gesproken zo snel mogelijk bij wegzap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |