Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee de makelaar had tegen ons gezegd, dat wij ook onder voorbehoud van financiering akkoord gingen. Want heeft met hypotheek te maken, als wij dan kunnen aantonen dat we het huis niet kunnen krijgen, zijn we er onder uit.
Maar dat kan dus niet?
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.
Oh jullie hebben nog geen nieuw huisquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jullie hebben nog geen nieuw huis
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Meestal hebben mensen al een nieuw huis als ze het oude verkopen
Haal Verhoeven. Het spek van PECquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Wintjes nu ook nog rood krijgt of geblesseerd raakt zijn we klaar met keepers. DIEDERIK KOM TERUG.
Nee man, Boer is een geweldige keeper voor Zwolle maar ja, die heeft altijd weer na een tijd rood, lange blessure en dan komt die Ter Wielenquote:
Dat is het risico van verhuizen tegenwoordig. Mensen willen niks teveel uitgeven en voor een duppie op de eerste rij. Aardig huis in onze straat staat ook al heel lang te koop, komt niemand op af terwijl het een prima huis isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.
Livescores? Nowgoal?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
Een livescore website?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
ja , maar weet niet meer welke het was.quote:
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja , maar weet niet meer welke het was.
Nowgoal? Flashscore?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
www.livescore.comquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.
De nederlandse nowgoal dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Watskeburt?quote:
op jouw advies gewed..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha, zul je zien dat ze thuis van de toppers gaan winnen. Kan niet anders.
Ja, ik wist ook niet dat Ter Wielen rood ging kregen. Dat hij een blunder ging maken óke, maar geen rood.quote:
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaatquote:
Dan was het alsnog 0-2quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat Ter Wielen rood ging kregen. Dat hij een blunder ging maken óke, maar geen rood.
Tegen NEC vind ik nog dat je een kans hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaat
Wist niet dat het een fan van zwolle was haha,quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaat
Ach, als Zwolle tegen topclubs moet weet je wel op wie je moet wedden!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wist niet dat het een fan van zwolle was haha,
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NECquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tegen NEC vind ik nog dat je een kans hebt.
Nou ja, soms doe ik zulke dingen wel eens maar meestal niet. Ik bet echt weinig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NEC
ik had Draw no bet Zwollequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NEC
Dekbed en kussen zodat je lekker ligt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog bet tips voor vanavond?
Nog niet eens mee kunnen trainen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh kijk, onze torgetter zit op de bank en Benson niet. Nee, dan had ik niet op Zwolle gewed.
Geen idee, heb niet naar de training kunnen kijken, begin dinsdag weer in Zwolle met school, dus dat gaan ook tripjes worden naar de trainingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet eens mee kunnen trainen toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar de training kunnen kijken, begin dinsdag weer in Zwolle met school, dus dat gaan ook tripjes worden naar de trainingen.
Waar betten jullie meestal?
Toto is bagger. Zit een dikke belasting in de noteringen en die zijn gewoon standaard 20 tot 60(!!!!)% lager dan bij echte bookmakers. Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer te neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.quote:
Mijn nieuwe sig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
Gebruik je neteller Tim? Lijkt me beter dat je dat of moneybookers gebruikt ipv geld op die faal sites laten staan mocht je dat doen
Zal je vast zelf wel iets voor hebben maarja, je weet maar nooit.
Verander dan even mijn typo als je wil. Betalen om een crackhoer TE neukenquote:
WHut?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verander dan even mijn typo als je wil. Betalen om een crackhoer TE neuken
Tim86 in je sig stoppen is nog een stapje ergerquote:
inkopper maar niet makenquote:
kquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.
[..]quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inkopper maar niet maken
[..]
Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:quote:
Dat kan echt alleen hem overkomen..en Fernandez ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
Gerndt1 op 1 met de keeper, glijdt hij uit
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim86 in je sig stoppen is nog een stapje erger
Heb je weleens een levende octopus gegeten?quote:
Nee maar wel dood en het is niet te eten vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weleens een levende octopus gegeten?
Gefrituurd vind ik het wel heel lekker, maar rauw ofzo lijkt me echt nasty. Die levende shit helemaal..zag het net hier, daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar wel dood en het is niet te eten vind ik.
Gadverdammequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gefrituurd vind ik het wel heel lekker, maar rauw ofzo lijkt me echt nasty. Die levende shit helemaal..zag het net hier, daarom vroeg ik het
http://www.flabber.nl/lin(...)ctopus-te-eten-12409
Zwolle, all day anydayquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tim, heb jij nog tips voor wedden? Wil daar wat actiever mee gaan worden namelijk.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tim, heb jij nog tips voor wedden? Wil daar wat actiever mee gaan worden namelijk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd wat de essentie van wedden op sport is in mijn ogen:
-Kunde/toepassen van de theorie
-Kennis
-Moneymanagement
-Discipline
Het eerste deel is makkelijk. De basistheorie die jij als pokerspeler ook kent is dat 100/notering=kans, ook om te vormen tot 100/kans=notering. 100/2=50% kans, zo simpel is het. Wat je dus altijd moet doen is 1 afweging maken: Is de kans dat ... gebeurt groter dan de kans die de bookies het geven en zo ja, is het verschil groot genoeg om het bet-waardig te maken. Wat je dus eigenlijk moet doen is voor jezelf een inschatting maken, bij voorkeur VOOR je de odds hebt gezien zodat je nog niet bevooroordeeld bent. Als ik zelf een lijstje heb voor thuiswinst - gelijkspel - uitwint van 51% - 33% - 16% dan ga ik dus geen odd van 2 spelen..die marge is te klein. Bij bijvoorbeeld 55% of meer wel. Dan is de juiste odd in mijn ogen 1.82 en zit er dus behoorlijk wat marge in. In een perfecte markt krijg je voor 51% - 33% - 16% ook odds die samen opgeteld een kans van 100% impliceren, maar vanwege de marges bij bookmakers is dit niet het geval.
Dan het onderdeel kennis..hoe groter je kennis, hoe beter de inschatting is die je maakt waardoor je bovenstaande zaken kan toepassen. Hoe meer wedstrijden je ziet, hoe beter je informatie over de teams en omstandigheden zijn hoe beter het resultaat dus is. Iedere bookmaker heeft oddcompilers in dienst voor iedere sport en league. Jij MOET dus beter zijn dan de mensen die zij in dienst hebben en dat moet je niet onderschatten.
Moneymanagement is vrij simpel, maar icm discipline gaat het vaak fout. Beginners klooien vaak maar wat aan met variërende inzetten en hebben de neiging te chasen na een verlies. Ze spelen ook veel combo's vanwege de lucratieve (potentiële) uitbetaling, maar eigenlijk iedere serieuze wedder werkt met units. Minimaal 1 unit per bet, maximaal 10. Bij units van 20 euro stake je dus minimaal 20 en maximaal 200 euro. Hierdoor ben je nooit te afhankelijk van een enkele bet. Discipline is het toverwoord en daar gaat het toch bij de meeste mensen fout.
Bovenstaande verhaal is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan though. Ik ben ook als nooby comboknaller begonnen en had wat geluk waardoor ik een goed kapitaal had om op serieuze wijze mee aan de gang te gaan. Ik kan iemand met een bankroll van 20 euro wel vertellen om met units te gaan werken van een 10 cent, maar dat is vaak toch niet echt interessant.
Haha had je die gesaved?quote:
Nee, googlequote:
Ja want die waren ook heel erg goed op het WKquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet je wat het is, ik wist voor de OS dat die USA women het gingen winnen maar ja, die zijn topfavoriet dus verdien je er geen zak mee en dat is best jammer.
Is geen zak waard man, op PSV wedden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Heb het ook even doorgelezen.
Ik ga op PSV wedden
Waren ze ook omdat ze in de finale kwamen!!1!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want die waren ook heel erg goed op het WK
Japan is minimaal gelijkwaardig.
ah shit nee, ik dacht tegen AZ wel 1.8 oid, maar nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is geen zak waard man, op PSV wedden.
Japan domineerde op het WK, vrijwel dezelfde teams op de OS!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waren ze ook omdat ze in de finale kwamen!!1!
@3 stonden ze, die bet had ik ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet je wat het is, ik wist voor de OS dat die USA women het gingen winnen maar ja, die zijn topfavoriet dus verdien je er geen zak mee en dat is best jammer.
Inderdaad, PEC moet een oorwassing krijgen, dan kan ik dinsdag eens even langs de training gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Wat speelt NEC het vreselijk uit, ze kunnen wel veel meer scoren!
rare mensen, uberhaupt dat je zoiets leuk vindt.quote:
Leeft dat beest nou nog of zijn dit gewoon van die sluiptrekkingen die je met van die olie can triggeren? Als hij nog leeft is dit wel echt marteling gewoonquote:
Leeft. Kan niet anders. Zie de schubben maar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leeft dat beest nou nog of zijn dit gewoon van die sluiptrekkingen die je met van die olie can triggeren? Als hij nog leeft is dit wel echt marteling gewoon
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme, die zijn niet goed bij hun hoofd
En toch vind je het grappig....quote:
Ja dat 'haha' wijst daarop.quote:
Dat is de dorpsidioot.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Hoor die speaker eens flippen bij Zwolle
Helemaal niets meneer de fiscusquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg Tim, wat verdien jij er per maand met het wedden?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch vind je het grappig....
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.quote:
Laten we het er maar op houden dat je goed kan verdienen met wedden als je het professioneel aanpakt en een goede discipline hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.
Tim wed nooit meer dan een euro. Doe jij dat wel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.
Iets wat nog leeft eten, dan ben je niet lekker in je hoofd. Wat als mensen stukjes van jou gingen eten en met een mes in je om gingen snijden. Och, het is maar een mens, zijn er nog meer dan 6 miljard van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook niet zoveel medelijden eigenlijk. Het is maar een visIk vind een levende octopus eten net zo erg.
Ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tim wed nooit meer dan een euro. Doe jij dat wel?
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Je zat op Fok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Omdat je dankzij alle fok tips harder hebt leren sprinten en beter tegen een bal aan kan trappen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets wat nog leeft eten, dan ben je niet lekker in je hoofd. Wat als mensen stukjes van jou gingen eten en met een mes in je om gingen snijden. Och, het is maar een mens, zijn er nog meer dan 6 miljard van.
Omdat je eindelijk een sliding hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Jullie eten ook honden, ik bedoel maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik zei. het is maar een fucking vis
Ja klopt. /care Het is maar een hond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie eten ook honden, ik bedoel maar
okequote:
nee, van 1 tot 5 nietquote:
Nee, ik vertel het dadelijk, even wachtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je dankzij alle fok tips harder hebt leren sprinten en beter tegen een bal aan kan trappen?
Je speelde tegen alleen maar jongens met blond haar en blauwe ogen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Nee, maar sliden komt wel in mijn verhaaltje voor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een sliding hebt gemaakt?.
Beter gaan jullie katten eten, die krengen schijten alles onder en niemand die het oppakt met een zakje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. /care Het is maar een hond.
Ik lust Koreaanse meisjes ook rauw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. /care Het is maar een hond.
Nee hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je speelde tegen alleen maar jongens met blond haar en blauwe ogen?
Geen triple-posts. Goed bezig kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke
[..]
nee, van 1 tot 5 niet
[..]
Nee, ik vertel het dadelijk, even wachten
Spannend!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, maar sliden komt wel in mijn verhaaltje voor!
Ja ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen triple-posts. Goed bezig kerel
Oke.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die Stekelenburg een kut keeper in fifa vindt.
Zal ik daar meer over vertellen?quote:
Nee. Laat dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik daar meer over vertellen?
Graagquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik daar meer over vertellen?
quote:
Ik zit in dubioquote:
Keuze 1.quote:
Wat verander je mijn postquote:
Jij veranderde zelf je post man, josti.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij veranderde zelf je post man, josti.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij veranderde zelf je post man, josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |