Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee de makelaar had tegen ons gezegd, dat wij ook onder voorbehoud van financiering akkoord gingen. Want heeft met hypotheek te maken, als wij dan kunnen aantonen dat we het huis niet kunnen krijgen, zijn we er onder uit.
Maar dat kan dus niet?
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.
Oh jullie hebben nog geen nieuw huisquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jullie hebben nog geen nieuw huis
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Meestal hebben mensen al een nieuw huis als ze het oude verkopen
Haal Verhoeven. Het spek van PECquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Wintjes nu ook nog rood krijgt of geblesseerd raakt zijn we klaar met keepers. DIEDERIK KOM TERUG.
Nee man, Boer is een geweldige keeper voor Zwolle maar ja, die heeft altijd weer na een tijd rood, lange blessure en dan komt die Ter Wielenquote:
Dat is het risico van verhuizen tegenwoordig. Mensen willen niks teveel uitgeven en voor een duppie op de eerste rij. Aardig huis in onze straat staat ook al heel lang te koop, komt niemand op af terwijl het een prima huis isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.
Livescores? Nowgoal?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
Een livescore website?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
ja , maar weet niet meer welke het was.quote:
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja , maar weet niet meer welke het was.
Nowgoal? Flashscore?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
www.livescore.comquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.
De nederlandse nowgoal dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |