Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee de makelaar had tegen ons gezegd, dat wij ook onder voorbehoud van financiering akkoord gingen. Want heeft met hypotheek te maken, als wij dan kunnen aantonen dat we het huis niet kunnen krijgen, zijn we er onder uit.
Maar dat kan dus niet?
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je dat laatste kan aantonen maar dat zal wel niet.
Oh jullie hebben nog geen nieuw huisquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen we aantonen dat wij het niet rond krijgen, gewoon een iets duurder huis pakken, en dus iets hogere hypotheek.
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jullie hebben nog geen nieuw huis
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Meestal hebben mensen al een nieuw huis als ze het oude verkopen
Haal Verhoeven. Het spek van PECquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Wintjes nu ook nog rood krijgt of geblesseerd raakt zijn we klaar met keepers. DIEDERIK KOM TERUG.
Nee man, Boer is een geweldige keeper voor Zwolle maar ja, die heeft altijd weer na een tijd rood, lange blessure en dan komt die Ter Wielenquote:
Dat is het risico van verhuizen tegenwoordig. Mensen willen niks teveel uitgeven en voor een duppie op de eerste rij. Aardig huis in onze straat staat ook al heel lang te koop, komt niemand op af terwijl het een prima huis isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wij hadden dat, maar toen lang met 2 huizen gezeten.
Livescores? Nowgoal?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
Een livescore website?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, wat was ook al weer die site waar je alle voetbalwedstrijden kon volgen (de goals dan, dat je zag dat er gescoord werd)
ja , maar weet niet meer welke het was.quote:
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja , maar weet niet meer welke het was.
Nowgoal? Flashscore?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
www.livescore.comquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.flashscores.co.uk/ vind ik de beste. Liveuitslagen.nl is de NL versie. Maar er zijn er letterlijk honderden. Bij deze site kan je aanvinken welke wedstrijden in je lijst moeten.
De nederlandse nowgoal dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Maar ik vind zelf www.liveuitslagen.nl fijner omdat je dan mijn wedstrijden kan doen en een geluidje hoort als er iets gebeurd (goal dus vaak)
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
www.livescore.com
Watskeburt?quote:
op jouw advies gewed..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha, zul je zien dat ze thuis van de toppers gaan winnen. Kan niet anders.
Ja, ik wist ook niet dat Ter Wielen rood ging kregen. Dat hij een blunder ging maken óke, maar geen rood.quote:
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaatquote:
Dan was het alsnog 0-2quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat Ter Wielen rood ging kregen. Dat hij een blunder ging maken óke, maar geen rood.
Tegen NEC vind ik nog dat je een kans hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaat
Wist niet dat het een fan van zwolle was haha,quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwolle fans volgen als het om hun eigen club gaat
Ach, als Zwolle tegen topclubs moet weet je wel op wie je moet wedden!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wist niet dat het een fan van zwolle was haha,
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NECquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tegen NEC vind ik nog dat je een kans hebt.
Nou ja, soms doe ik zulke dingen wel eens maar meestal niet. Ik bet echt weinig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NEC
ik had Draw no bet Zwollequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar de noteringen waren niet zo hoog dat "een kans hebben om te winnen" genoeg is voor een bet toch..bijna gelijk aan NEC
Dekbed en kussen zodat je lekker ligt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog bet tips voor vanavond?
Nog niet eens mee kunnen trainen toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh kijk, onze torgetter zit op de bank en Benson niet. Nee, dan had ik niet op Zwolle gewed.
Geen idee, heb niet naar de training kunnen kijken, begin dinsdag weer in Zwolle met school, dus dat gaan ook tripjes worden naar de trainingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet eens mee kunnen trainen toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar de training kunnen kijken, begin dinsdag weer in Zwolle met school, dus dat gaan ook tripjes worden naar de trainingen.
Waar betten jullie meestal?
Toto is bagger. Zit een dikke belasting in de noteringen en die zijn gewoon standaard 20 tot 60(!!!!)% lager dan bij echte bookmakers. Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer te neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.quote:
Mijn nieuwe sig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |