Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
Gebruik je neteller Tim? Lijkt me beter dat je dat of moneybookers gebruikt ipv geld op die faal sites laten staan mocht je dat doen
Zal je vast zelf wel iets voor hebben maarja, je weet maar nooit.
Verander dan even mijn typo als je wil. Betalen om een crackhoer TE neukenquote:
WHut?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verander dan even mijn typo als je wil. Betalen om een crackhoer TE neuken
Tim86 in je sig stoppen is nog een stapje ergerquote:
inkopper maar niet makenquote:
kquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.
[..]quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inkopper maar niet maken
[..]
Ik speel alleen bij betrouwbare bookmakers, maar ik gebruik Moneybookers idd. Je kan echt niet zonder MB/Neteller als je bij meerdere toko's speelt.
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:quote:
Dat kan echt alleen hem overkomen..en Fernandez ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
Gerndt1 op 1 met de keeper, glijdt hij uit
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim86 in je sig stoppen is nog een stapje erger
Heb je weleens een levende octopus gegeten?quote:
Nee maar wel dood en het is niet te eten vind ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weleens een levende octopus gegeten?
Gefrituurd vind ik het wel heel lekker, maar rauw ofzo lijkt me echt nasty. Die levende shit helemaal..zag het net hier, daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar wel dood en het is niet te eten vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |