Inderdaad, PEC moet een oorwassing krijgen, dan kan ik dinsdag eens even langs de training gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Wat speelt NEC het vreselijk uit, ze kunnen wel veel meer scoren!
rare mensen, uberhaupt dat je zoiets leuk vindt.quote:
Leeft dat beest nou nog of zijn dit gewoon van die sluiptrekkingen die je met van die olie can triggeren? Als hij nog leeft is dit wel echt marteling gewoonquote:
Leeft. Kan niet anders. Zie de schubben maar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leeft dat beest nou nog of zijn dit gewoon van die sluiptrekkingen die je met van die olie can triggeren? Als hij nog leeft is dit wel echt marteling gewoon
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme, die zijn niet goed bij hun hoofd
En toch vind je het grappig....quote:
Ja dat 'haha' wijst daarop.quote:
Dat is de dorpsidioot.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Hoor die speaker eens flippen bij Zwolle
Helemaal niets meneer de fiscusquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg Tim, wat verdien jij er per maand met het wedden?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch vind je het grappig....
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.quote:
Laten we het er maar op houden dat je goed kan verdienen met wedden als je het professioneel aanpakt en een goede discipline hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.
Tim wed nooit meer dan een euro. Doe jij dat wel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bwehehe, maar wat nou als alles meezit, verdien je dan meer dan bijvoorbeeld een maandloon? Geen idee of je echt zó actief wed, maar.
Iets wat nog leeft eten, dan ben je niet lekker in je hoofd. Wat als mensen stukjes van jou gingen eten en met een mes in je om gingen snijden. Och, het is maar een mens, zijn er nog meer dan 6 miljard van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook niet zoveel medelijden eigenlijk. Het is maar een visIk vind een levende octopus eten net zo erg.
Ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tim wed nooit meer dan een euro. Doe jij dat wel?
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Je zat op Fok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Omdat je dankzij alle fok tips harder hebt leren sprinten en beter tegen een bal aan kan trappen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |