quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets wat nog leeft eten, dan ben je niet lekker in je hoofd. Wat als mensen stukjes van jou gingen eten en met een mes in je om gingen snijden. Och, het is maar een mens, zijn er nog meer dan 6 miljard van.
Omdat je eindelijk een sliding hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Jullie eten ook honden, ik bedoel maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik zei. het is maar een fucking vis
Ja klopt. /care Het is maar een hond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie eten ook honden, ik bedoel maar
okequote:
nee, van 1 tot 5 nietquote:
Nee, ik vertel het dadelijk, even wachtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je dankzij alle fok tips harder hebt leren sprinten en beter tegen een bal aan kan trappen?
Je speelde tegen alleen maar jongens met blond haar en blauwe ogen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag de leukste wedstrijd uit mijn voetbalcarrière gespeeld, ook al verloren we met 3-2. Willen jullie weten waarom?
Nee, maar sliden komt wel in mijn verhaaltje voor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een sliding hebt gemaakt?.
Beter gaan jullie katten eten, die krengen schijten alles onder en niemand die het oppakt met een zakje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. /care Het is maar een hond.
Ik lust Koreaanse meisjes ook rauw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. /care Het is maar een hond.
Nee hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je speelde tegen alleen maar jongens met blond haar en blauwe ogen?
Geen triple-posts. Goed bezig kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oke
[..]
nee, van 1 tot 5 niet
[..]
Nee, ik vertel het dadelijk, even wachten
Spannend!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, maar sliden komt wel in mijn verhaaltje voor!
Ja ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen triple-posts. Goed bezig kerel
Oke.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die Stekelenburg een kut keeper in fifa vindt.
Zal ik daar meer over vertellen?quote:
Nee. Laat dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik daar meer over vertellen?
Graagquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik daar meer over vertellen?
quote:
Ik zit in dubioquote:
Keuze 1.quote:
Wat verander je mijn postquote:
Jij veranderde zelf je post man, josti.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij veranderde zelf je post man, josti.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij veranderde zelf je post man, josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |