SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 18% gewijzigd door STING op 01-09-2012 14:06:58 ]
De derde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Dat laat ik over aan zij die er verantwoordelijk voor waren dat die überhaupt dicht moest.quote:
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km bordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
Net voor het eerst 130 gereden bij mijn (hopelijk!) laatste rijles, maandag om 9 uur examen
Over arnhem gereden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km borden
Leuke video, maar die reactiesquote:
quote:They must be getting really bored now that we've killed all the terrorists lol. GOD BLESS OUR TROOPS!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Leuke video, maar die reacties
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij A12 en A3 (naar oberhausen)
dat wel idd, teruggegaan via nijmegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarna
De eerste!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij hoeven we ons maandag over een week pas weer over bobbernaut en plexkont zorgen te gaan maken.
nicequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Nouja als je met veel spelers bent is de survival er al snel af. Maar het is nog steeds leuk dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil wel mee doen al ben ik wss de eerste die dood gaat en zo maar boeie
Nee eigen server. Zie ip in reactiequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind events altijd wel leukIk kom zo wel online.
Is het btw wel op AlDieCraft?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ooooooooooooooooh.
Ik wil even zien wie er nog meer mee doen dan
Alleen moet je wel je servert aanzetten hea
ahquote:
Nee hij was nog niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef -Datdus- het volgende:
Man, neem eens een vast ip.![]()
http://www.boutell.com/newfaq/creating/staticlocalip.html
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.quote:
Wat voor specs heb jij dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.quote:
Bloatware is echt pure aids.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.quote:
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.
Nee, 650m.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?die zag ik nml staan voor 749,00 wel een i5
Campusshop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je een link waar ik hem kan kopen?
Ik ook niet, maar ja, moeten ze maar mooi zelf weten, ik lach wel. HAHA.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, ik snap echt niet dat mensen liever een 13" crapbook pro nemen ipv van dit.
Ban hem voor de zekerheid. _0-quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
Ok, die survivalserver van Mau is zojuist aan het crashen?
Bobbernauts idee weer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die zin.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het enigste minpunt is eigenlijk dat het erg fragiel lijkt, omdat het zo goedkoop voelt. Maar goed, zien het wel.
Ik moest die laptop halen van college. Voor 680 had ik een soort gelijke PC.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
700+ euro voor een laptop. Oef. Het zal wel nodig zijn, anders kan je een behoorlijke kast in elkaar zetten met dat geld. GTA 5 proof e.d.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef TJV het volgende:
HAHA JA IK MET MIJN I7 HAHA NVIDIA GTX 6500K WATERKOELING 128 GB RAM OPTISCHE DRIVE 5TB SSD HAHA KUTAPPLEHIPSTERS IK BETAAL LEKKER DE HELFT VOOR IETS VEEL BETERS HAHA SUKKELS
IK LACH WEL NAAR AL DIE HIPSTERS IN DE COLLEGEBANKEN HAHA HAHA SUKKELSCool story brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut politiek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
ja moojen verhaal he de grootte emiel zij dat wei geldt uit moestten gefen dus dan doen wei dad gwn jatock emiel ftwquote:
zelfs dan is het niet boeiendquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
hey nee daar heb ik geen zin in joh
Noob ik heb wel geld voor een concert maar mijn bands komen niet langs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Lorrelies het volgende:
Het maakt toch geen bal uit wat je stemt, alles wordt en blijft toch kut voor iedereen
Jouw bands?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Noob ik heb wel geld voor een concert maar mijn bands komen niet langs.
Ja maar jij hebt ouders met teringveel geld, zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.
Valt mee, ze zijn gewoon bij vlagen zuinig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ouders met teringveel geld, zo kan ik het ook.
dat JIJ het niet merkt betekent natuurlijk niet dat je ouders het niet merken (wellicht hebben ze wel iets meer maand over aan het eind van het salaris)quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.
Ik heb het er regelmatig met ze over maar het lijkt op gewoon wat extra inflatie, meer niet. Houden zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat JIJ het niet merkt betekent natuurlijk niet dat je ouders het niet merken (wellicht hebben ze wel iets meer maand over aan het eind van het salaris)
En die gast zeikt iedereen op Marktplaats sukkels topic af.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef msigamer12 het volgende:
Hallo
Wegens niet goed kunnen gebruiken een logitech g25 aangeboden
Het schakel paneel pakt de 5 en 6 niet lekker meer en verder mist de dop op de pook
Het stuur nog in top conditie
de pendalen ook helemaal goed
Voor dit wonderlijke stuur wil ik toch wel minimaal 100 euro
Daarbij krijgt u ook nog needforspeed shift
Multiplayer content heb ik zelf gebruikt dus u kunt aleen nog singleplayer doen
quote:mercedes sleutel ongeveer 2 weken geleden gevonden in vaals
Prijs:
Verzenden:
Bekeken: 13 keer sinds 30-07-11, 21:07
Kenmerken
Levering: Ophalen of Verzenden
Beschrijving
ik heb ongeveer 2 weken geleden een sleutel van vermoedelijk een c klasse gevonden op het drielandenpunt in vaals . als ie van jou is en je weet t te bewijzen dan is een beloning wel op zn plaats
Het ergste is nog wel, een beloning is op zijn plaats. Ego.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef Lorrelies het volgende:
Wie gaat er nou op marktplaats naar zijn sleutel zoeken
Of er op zetten.....
Nee. Dire Dire Docks.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Lorrelies het volgende:
Zo, worden we allemaal weer even rustig en zo.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:54 schreef Lorrelies het volgende:
Maar ik heb nooit Mario gespeeld(tenminste geen oude)
arcade racing vind ik zo op z'n tijd niet erg.quote:Op zondag 2 september 2012 00:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb Mario Kart altijd klote gevonden, ik heb niets met racen.
DEZENquote:
HOUDT JE SMOEL.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:43 schreef Lorrelies het volgende:
Holy shit, lekker desperate
1.78m er ook echt bij zettenukkie
ik ben 20 ik ben verdoemd.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef Lorrelies het volgende:
Joh Datdus, niet zo trippen, je groeit nog man.
Tss, ik zou je zo kunnen hosselen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:17 schreef Lorrelies het volgende:
Ik denk de hele tijd dat je jonger bentOk sorry je bent doomed idd.
Zie je ik ben zelfs groter dan jij. Hosselkans met 10% toegenomen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben 1.74
Is gemiddeld geloof ik...
quote:Op zondag 2 september 2012 00:22 schreef Lorrelies het volgende:
Niet echt want ik ben al bezet en woon samen
dat probleem kan je zo oplossen hoorquote:Op zondag 2 september 2012 00:22 schreef Lorrelies het volgende:
Niet echt want ik ben al bezet en woon samen
Ik zie nergens mordecai staan in dat rijtje.quote:Op zondag 2 september 2012 00:29 schreef Lorrelies het volgende:
OMG NU HEB IK ÉN EEN NACHTMERRIE OVER WILLY WONKA ÉN OVER ENGE NEGERS![]()
![]()
Doei!quote:Op zondag 2 september 2012 00:30 schreef Lorrelies het volgende:
Grr jullie houden me van mijn slaap.
Onee dat doe ik zelf.
hoi. Dalijk lekker in je bed tollen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:01 schreef shaderon het volgende:
terug vaan een facking avond bier zuipenn!!
serieus bij alles wat je doet nadenkeen enzo. ik zat net op de wc en mijn hoofd leek zo zwaar, dan sluit je je ogen en dan ziit je net in een achtbaan echt wooowwquote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoi. Dalijk lekker in je bed tollen.
Ik ben altijd weer nuchter na een cola en een bezoek aan het toilet. Maakt niet uit hoe veel ik drink.quote:Op zondag 2 september 2012 01:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
serieus bij alles wat je doet nadenkeen enzo. ik zat net op de wc en mijn hoofd leek zo zwaar, dan sluit je je ogen en dan ziit je net in een achtbaan echt woooww
Jij bent 12?quote:Op zondag 2 september 2012 01:01 schreef shaderon het volgende:
terug vaan een facking avond bier zuipenn!!
bij mij chips eten, maar na een een half kratje 12 bier ofzo helpt dat niet meer, ben gelukkig nog thuisgekomen in 15 min ofzo ik ga wel harder fietsen als ik drink niet normaal zegquote:Op zondag 2 september 2012 01:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer nuchter na een cola en een bezoek aan het toilet. Maakt niet uit hoe veel ik drink.
jaman dit hok sluit om 1 uur ofzo omdat alle buren klagen en dat moet nu van de gemeente ofzo. maarja volgende week blijven slapen bij iemand in rotterdamquote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging donderdag uit en was 7 uur thuis.Ik had geen jas aan en het stormde fucking erg. iedereen me aankijken in de trein.
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.quote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je niks aardigs te zeggen zuurpruim?
quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.
Leuke woordkeuze.quote:Op zondag 2 september 2012 10:53 schreef Lorrelies het volgende:
Goedemorgen
Morgen weer aan de bak...
dan kan je een quidditch event houdenquote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Nu wil ik een vliegende bezemsteel mod!
Gewoon proberen. Exact 1:1 lukt toch niet. Maar met de nieuwe height limit kan je het wel groot maken.quote:Op zondag 2 september 2012 13:00 schreef shaderon het volgende:
ga je nou alles 1:1 maken? Dus ook volledige treinstations enzo?
Dan doe ik wel meequote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Exact 1:1 lukt toch niet. Maar met de nieuwe height limit kan je het wel groot maken.
gewoon geen portal maken. maar bepaalde mensen permissions geven om een command te gebruiken om naar die wereld te gaanquote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja zit ff te kijken. Alleen ik wil niet dat er een aantal grapjassen gaan kloten dan.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef SosuaCafe het volgende:
wie wil plex meehelpen met een station?
beperkte rechten toekennen aan die wereld? (iedereen kan alleen kijken, tenzij anders aangegeven?)quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja zit ff te kijken. Alleen ik wil niet dat er een aantal grapjassen gaan kloten dan.
quote:
Voor nu. Het station aankleden. Paintings. Trein, prullenbak. Etcquote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ieee ik wil helpen maar maar maar hoeeee D:
Bitch please, Harry potter.quote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef Lorrelies het volgende:
Wow het gaat hier zowaar over Minecraft
Groot project; op welke server maak je dat? Veel Hogwarts recreaties missen zekere sfeer; dat is het lastige gedeelte ervan.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Morgen weer verder. En dan kijken of bobber zich wel kan gedragen.
Station is bijna af.
Goede plek zoeken met wat water /rivieren en bergen voor de spawn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Aldie. Aparte world voor aangemaakt, wil goed de ruimte hebben. En is creative.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Groot project; op welke server maak je dat? Veel Hogwarts recreaties missen zekere sfeer; dat is het lastige gedeelte ervan.
Waarom zit bobber in jail?quote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Tuttut. Ik sloop ze dr wel af. Vanavond. Stoppen we piek gezellig bij bobber in jail.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Zat te fecken. Hakenkruizen maken. Mensen doodschieten enz. Pubertijd.
Dus jij bent maar even zo vrij geweest hem te jailen? Afaik ben je geen mod toch?quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Zat te fecken. Hakenkruizen maken. Mensen doodschieten enz. Pubertijd.
Wel als ie loopt te fucken in een project. Aldie zei zelfs bannen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dus jij bent maar even zo vrij geweest hem te jailen? Afaik ben je geen mod toch?
Kankeren daarentegen:quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Bob is gewoon fucking irritant. Sorry.
En kanker is geen werkwoord.
Dat is 0.0663265306122449%quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef maurisioo het volgende:
Mijn zombiemaps zijn gewoon in totaal al 6500 keer gedownload![]()
Dat lijkt me kut s'avonds college. Heb zelf alleen 2x tentamen gehad rond die tijd. Vandaag zelf ook weer begonnen maar die van mij zijn gewoon om 13:30quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Lorrelies het volgende:
Straks college van 5 tot 7. Wat een rottijdErna eten vind ik te laat (eer dat ik thuis ben en heb gekookt) en ervoor is eigenlijk ook nogal vroeg, want ik wil dat mijn eten ook wel een beetje gezakt is voor ik 20 minuten hard aan het fietsen ben
Best veel tochquote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is 0.0663265306122449%
Van alle minecraft spelers. Legaal.
Ook mooiquote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Mordecai het volgende:
27,746 Total Views
2,847 Downloads
op Planet Minecraft :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |