serieus bij alles wat je doet nadenkeen enzo. ik zat net op de wc en mijn hoofd leek zo zwaar, dan sluit je je ogen en dan ziit je net in een achtbaan echt wooowwquote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoi. Dalijk lekker in je bed tollen.
Ik ben altijd weer nuchter na een cola en een bezoek aan het toilet. Maakt niet uit hoe veel ik drink.quote:Op zondag 2 september 2012 01:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
serieus bij alles wat je doet nadenkeen enzo. ik zat net op de wc en mijn hoofd leek zo zwaar, dan sluit je je ogen en dan ziit je net in een achtbaan echt woooww
Jij bent 12?quote:Op zondag 2 september 2012 01:01 schreef shaderon het volgende:
terug vaan een facking avond bier zuipenn!!
bij mij chips eten, maar na een een half kratje 12 bier ofzo helpt dat niet meer, ben gelukkig nog thuisgekomen in 15 min ofzo ik ga wel harder fietsen als ik drink niet normaal zegquote:Op zondag 2 september 2012 01:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer nuchter na een cola en een bezoek aan het toilet. Maakt niet uit hoe veel ik drink.
jaman dit hok sluit om 1 uur ofzo omdat alle buren klagen en dat moet nu van de gemeente ofzo. maarja volgende week blijven slapen bij iemand in rotterdamquote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging donderdag uit en was 7 uur thuis.Ik had geen jas aan en het stormde fucking erg. iedereen me aankijken in de trein.
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.quote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je niks aardigs te zeggen zuurpruim?
quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.
Leuke woordkeuze.quote:Op zondag 2 september 2012 10:53 schreef Lorrelies het volgende:
Goedemorgen
Morgen weer aan de bak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |