jaman dit hok sluit om 1 uur ofzo omdat alle buren klagen en dat moet nu van de gemeente ofzo. maarja volgende week blijven slapen bij iemand in rotterdamquote:Op zondag 2 september 2012 01:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging donderdag uit en was 7 uur thuis.Ik had geen jas aan en het stormde fucking erg. iedereen me aankijken in de trein.
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.quote:Op zondag 2 september 2012 01:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je niks aardigs te zeggen zuurpruim?
quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben nooit aardig tegen kinderen, weet je toch.
Leuke woordkeuze.quote:Op zondag 2 september 2012 10:53 schreef Lorrelies het volgende:
Goedemorgen
Morgen weer aan de bak...
dan kan je een quidditch event houdenquote:Op zondag 2 september 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Nu wil ik een vliegende bezemsteel mod!
Gewoon proberen. Exact 1:1 lukt toch niet. Maar met de nieuwe height limit kan je het wel groot maken.quote:Op zondag 2 september 2012 13:00 schreef shaderon het volgende:
ga je nou alles 1:1 maken? Dus ook volledige treinstations enzo?
Dan doe ik wel meequote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Exact 1:1 lukt toch niet. Maar met de nieuwe height limit kan je het wel groot maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |