Gewoon lekker rekken en strekken inderdaad, als je erg veel last hebt even aangeven dat je meer met je ogen kijkt dan dat je overdreven met je nek draaitquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Warm douchen/warme kruik in je nek leggen
Op zondagmiddag waarschijnlijk alleen met happy end te krijgen...quote:Op zondag 2 september 2012 11:50 schreef Franknfurter het volgende:
Oei. Ga naar een masseur. Duur grapje om daarvoor te zakken.
Ohja het is zondag. Hoe laat moet je morgen rijden TS?quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Op zondagmiddag waarschijnlijk alleen met happy end te krijgen...
Ja, maar niet zodanig dat je jouw bovenlichaam meedraait, want anders zak je ook, heb ik gehoordquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
Dat is wel minder, je moet immers echt heel erg 'opvallend' kijken.
8 uurquote:Op zondag 2 september 2012 11:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ohja het is zondag. Hoe laat moet je morgen rijden TS?
Dat had ik dan weer niet gehoord.quote:Op zondag 2 september 2012 11:52 schreef herdiq het volgende:
[..]
Ja, maar niet zodanig dat je jouw bovenlichaam meedraait, want anders zak je ook, heb ik gehoord
Als hij zijn nek flink heeft verrekt dan kan hij niet opzij kijken, ook al wil hij hetquote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef mujentas het volgende:
Of je bikkelt gewoon eventjes door en negeert dat kleine beetje pijn. Je moet wel wat over hebben voor je rijbewijs hoor, je krijgt hem immers niet in je schoot geworpen.
Dit dus, je kop valt er niet zomaar af pussy.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef mujentas het volgende:
Of je bikkelt gewoon eventjes door en negeert dat kleine beetje pijn. Je moet wel wat over hebben voor je rijbewijs hoor, je krijgt hem immers niet in je schoot geworpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |