SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 18% gewijzigd door STING op 01-09-2012 14:06:58 ]
De derde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Dat laat ik over aan zij die er verantwoordelijk voor waren dat die überhaupt dicht moest.quote:
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km bordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
Net voor het eerst 130 gereden bij mijn (hopelijk!) laatste rijles, maandag om 9 uur examen
Over arnhem gereden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km borden
Leuke video, maar die reactiesquote:
quote:They must be getting really bored now that we've killed all the terrorists lol. GOD BLESS OUR TROOPS!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Leuke video, maar die reacties
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij A12 en A3 (naar oberhausen)
dat wel idd, teruggegaan via nijmegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarna
De eerste!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij hoeven we ons maandag over een week pas weer over bobbernaut en plexkont zorgen te gaan maken.
nicequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Nouja als je met veel spelers bent is de survival er al snel af. Maar het is nog steeds leuk dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil wel mee doen al ben ik wss de eerste die dood gaat en zo maar boeie
Nee eigen server. Zie ip in reactiequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:06 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind events altijd wel leukIk kom zo wel online.
Is het btw wel op AlDieCraft?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ooooooooooooooooh.
Ik wil even zien wie er nog meer mee doen dan
Alleen moet je wel je servert aanzetten hea
ahquote:
Nee hij was nog niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef -Datdus- het volgende:
Man, neem eens een vast ip.![]()
http://www.boutell.com/newfaq/creating/staticlocalip.html
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.quote:
Wat voor specs heb jij dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.quote:
Bloatware is echt pure aids.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.quote:
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.
Nee, 650m.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?die zag ik nml staan voor 749,00 wel een i5
Campusshop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je een link waar ik hem kan kopen?
Ik ook niet, maar ja, moeten ze maar mooi zelf weten, ik lach wel. HAHA.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, ik snap echt niet dat mensen liever een 13" crapbook pro nemen ipv van dit.
Ban hem voor de zekerheid. _0-quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
Ok, die survivalserver van Mau is zojuist aan het crashen?
Bobbernauts idee weer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die zin.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het enigste minpunt is eigenlijk dat het erg fragiel lijkt, omdat het zo goedkoop voelt. Maar goed, zien het wel.
Ik moest die laptop halen van college. Voor 680 had ik een soort gelijke PC.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
700+ euro voor een laptop. Oef. Het zal wel nodig zijn, anders kan je een behoorlijke kast in elkaar zetten met dat geld. GTA 5 proof e.d.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef TJV het volgende:
HAHA JA IK MET MIJN I7 HAHA NVIDIA GTX 6500K WATERKOELING 128 GB RAM OPTISCHE DRIVE 5TB SSD HAHA KUTAPPLEHIPSTERS IK BETAAL LEKKER DE HELFT VOOR IETS VEEL BETERS HAHA SUKKELS
IK LACH WEL NAAR AL DIE HIPSTERS IN DE COLLEGEBANKEN HAHA HAHA SUKKELSCool story brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut politiek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
ja moojen verhaal he de grootte emiel zij dat wei geldt uit moestten gefen dus dan doen wei dad gwn jatock emiel ftwquote:
zelfs dan is het niet boeiendquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
hey nee daar heb ik geen zin in joh
Noob ik heb wel geld voor een concert maar mijn bands komen niet langs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |